|
|
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Теңсел Үміткер |
6 сынып
|
Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицей |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№2 сабақ |
26-дәрісхана |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ақпараттың қасиеттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
6 сынып оқулығы Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун. Б.Қ.Әбенова слайд, интернет беттері, интерактивті тақта, компьютер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты
|
Ақпарат ұғымының күнделікті өмірден бастап техникалық салада пайдаланылатын көп мағыналы ұғым беретіні жайлы түсінік алуларына жағдай жасау, ақпараттың түрлері және адам ақпаратты қандай жолдармен қабылдайтыны жөнінде оқушылардың өз ой пікірлерін тындау, ерте замандағы ақпарат пен қазіргі замандағы ақпаратты тасымалдаудың айырмашылығы жайлы түсінік беру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері
|
а) Ақпарат туралы түсінік қалыптастыру; ә) Оқушылардың бірін-бірі оқыту арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу, сыни тұрғыдан ойлау арқылы әр оқушыны қамтуға жағдай жасау; б) Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Ерте замандағы ақпарат пен қазіргі замандағы ақпарат жайлы алғашқы түсінік бере отырып,сыни тұрғыда ойлану арқылы,өз ой пікірінің қалыптасуына мүмкіншілік жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже
|
Ақпарат сөзі , ақпараттың тасымалдануы жайлы өз түсініктері қалыптасады. Топтық жұмыс арқылы сыныптың ынтымақтастығын артады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
- Сын тұрғысына ойлауға үйрету;- Диалогты оқыту ;- Топтық жұмыс; - Бағалау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары а) сыныпта атмосфералық ынтымақтастықты қалыптастыру ә) жақсы көңіл-күй тілеу б) сыныпты топқа бөлу(өз еріктерімен) в) сабақ жоспарымен таныстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СТО сұрақтары |
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың маңыздылығы не? -оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
- оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу - тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу - тәжірибені теориямен байланыстыра алады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер -еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды? -өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? |
І. Қызығушылығын ояту Топтық жұмыс, өзін – өзі реттеу, бірін – бірі оқыту. «Компьюшаның» ертегісі. Күз айы. Ауа райы қолайсыз, жел соғып, жаңбыр жауып тұрды. Асан асығып мектепке келсе бірінші сабақ информатика екен. Ол су болған сыртқы киімін шешпестен , информатика кабинетіне жүгіріп кірді. Мұғалімге назар аудармастан компьютерді қосты. Қоңырау дауысын ести салысымен асығыс сумкасынан кітап, қалам , дәптерлерін және мамасы салып берген тоқашын да бірге алып пернетақтаның үстіне қойды. Сабақ ортасында Асанның келесі математика сабағы екені және одан есеп шығармай келгені есіне түсті. Асан тыпыршып, қозғалақтап отыра алмады. Соның салдарынан электр тогына қосылған сымды аяғымен қозғап, компьютерді өшіріп алды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсене қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру) -оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу |
ІІ. Мағынаны тану
1.Информатика ғылыми немен айналысады? 2.Ақпарат деген не? 3.Оның өлшем бірліктері қандай? 4.Ақпаратты бір-бірімізге қалай береміз?
Сергіту сәті Көзге арналған жаттығулар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Толғаныс (рефлексия) -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
ІІІ. Ой қорытынды Тапсырма орындау (уақыт жетпесе келесі сабақта жалғастыруға болады)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау (түрлері) -оқушының өзін-өзі бағалауы -топтың өзін-өзі бағалауы -мұғалімнің бағалауы -жалпы бағалау -критерийлер арқылы бағалау |
Бағалау парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты аяқтау түрлері -бір пікірге келу... -өз пікірін дәлелдеу... -үйде жалғастыру... |
Үй тапсырмасы: Тақырыпты оқу, ақпарат жинау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлекция
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |