|
|
Классикалық динамиканың заңдары
|
26.10.2013 |
10 - сынып |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Классикалық динамиканың заңдары |
||||||||||
Жалпы мақсаты: |
|
||||||||||
Сабақтың әдістері: |
Топтарда бірлескен жұмыс жүргізу ережесін жасау. Топта формалды түрде жұмыс істейтін және сапалы жұмыс істейтіндердің арасындағы айырмашылықты ескере отырып, шағын топтағы жұмыс моделін құру.
Жаңа әдістері: ГР, ПР, ДО КУБИЗМ Стратегия СТО: Қызығушылықты ояту – өлең оқу. (елестету) Мағынаны тану: тәжірбие жасау, таратпа жұмыс - (қолдану,зерттеу, суреттеу) Ой қозғау: презентациямен жұмыс - (талдау) Рефлексия – ОдО |
||||||||||
Сілтеме: |
|
||||||||||
Оқу нәтижесі: |
Олардың осы тарау бойынша алған білімдерін тереңдету. Өз беттерімен есептерді шешу. Табиғатта болып жатқан тылсым күштердің негізінде кинематиканың қарастыратын мәселелердің маңыздылығы АКТ пайдалана алуы |
||||||||||
Түйінді идеялар: |
Сабақта оқушыларды бір-бірімен салыстыру, топтау-жинақтау логикалық талдау мәселесіне жағдай туғызу, әдіс тәсілдерді қиыстыра қолданамын. Мұндай тәсілдерді қолдану оқушылардың оқу іс-әрекетіне сергек қарауға, жауапкершілігін арттыруға көмектеседі. Төменде осы сабақтың үлгі жоспарын ұсынамын. |
||||||||||
Сабақтың көрнекілігі |
|
||||||||||
Психологиялық ахуал туғызу |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут |
2. Топта жұмыс істеу ережесі |
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау |
||||||||
|
«Досымның тілегі» досына жаксы бір тілек айтып шығу арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Шағын топтарда жұмыс істеу артықшылықтарын түсіндіру және негіздеу. Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесін талқылау. |
Әр топ басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды. Бағалау критериясы бар парақшаға қарап отырып. Сабақ соңында қорытынды бағасын айтып береді. |
||||||||
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
10 адамнан екі сап құрыңыз, оларды беттестіріп тұрғызыңыз. Әр оқушы бір-біріне жақсы бір тілектен айтып шығады. |
Сиқырлы қобдишаның ішінен тәтті кампит алып, кампиттің түсіне қарай төрт топқа бөлінеді. |
Әр топ берілген тапсырманы бірлесе тырып жасайды.
|
||||||||
3 минут
|
Ұй тапсырмасы Өткен сабақты қайталау барысына қатысты жұмбақтар шешу. 1 – слайд. |
||||||||||
Қызығушылық ояту 5 минут |
Оқушыларға Абайдың өлеңдерін оқып. Сол оқылған өлеңдердің әр шұмағы бойынша талдау жасаймыз. Өлеңдегі әр қатарымызда бір физикалық құбылыс орындалып жатыр. Соны анықтаймыз. 3 – слайд. Елестету. |
||||||||||
Дерек-көздер:
5 минут 4 - 5 слайд |
|
||||||||||
Орындауға арналған тапсырма:
5 минут
5 минут
Сергіту сәті 1 минут
10 минут
5 минут
5 минут Рефлексия Үйге тапсырма. Бағалау. |
Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық Тәжірибие кезеңі – қолдану. 1 тапсырма бойынша оқушылар тәжірибие жасайды. Тақтада көрсетілген презентациядан қарап тәжірибие жасайды. 6 – слайд. 2 тапсырма - Мына төмендегі суреттерге қарап кластер жасайды. Қосымша материалдар тарқатылады. Салыстыру. Оқушылармен бір сәтке сергіту сәтін орындаймыз. Орнымыздан тұрып, тақтадан көрсетіп жатқан бейнефильмге қарап, қайталап, орындаймыз.
3 тапсырма – 7,8,9,10 слайдтарға қарап оқушылар оздерінің ойларын түсіндіріп береді. Қандай жағдайда қай формуланы пайдаланамыз. Әр топ суреттерге қарап талдауды суреттеп беруі тиіс. суреттеу 4 тапсырма - қызықты сұрақтар. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін арттыру мақсатында қойылған сұрақтарға жауап алу. талдау
бутылкаға кағазды жандырып салатын болсақ содан соң оған жұмыртқаны саламыз. Соңында ол жумыртқа балқып бутылкаға кіретін болады, уақыт өте жұмыртқа өз қалпына келеді. V. Есеп шығару (зерттеу нәтижесі) А= 2 м/с2 S1=Ft2/2 m1 S1,S2-? S2= Ft2/2 m2
2. Массасы 2 кг денеге 5Н күш әсер еткенде оның алатын үдеуін анықта.
Оқушыларға стикерлер таратып сабақтың өтілу барысы қалай болғаны, сабақ ұнағаны туралы білу үшін, оқушылардың ойын бір сәт тыңдау.
Қайталау. Келесі сабаққа табиғаттағы күштер туралы мәліметтер жинап келу. Бүгінгі тақырыпты оқып келу, есепті аяқтау. 4- жаттығу Реферат «Классикалық динамиканың күштері Әр топ өз мүшелерін бағалап, қойған бағаларын айтады. Топ мүшелерін бағалау:
Тапсырманы толық орындады: 2 балл Тапсырманы жартылай орындады: 1 балл Тапсырманы орындамады: 0 балл 1 – 3 балл: 3: 3 – 6 балл: 4: 6 – 10 балл: 5 |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |