Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Химиялық реакция типтері. Қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакциялары


Химиялық реакция типтері. Қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакциялары

Химиялық реакция типтері. Қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакциялары 

Сыныбы   8 ә

№14 сабақ   16.10.2014

Пән мұғалімі

Наурызбаева Гульназ Чапетқызы

Сабақтың тақырыбы

Химиялық реакция типтері. Қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакциялары.

Мақсаты

 

 

Химиялық реакциялардың типтері, қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу  реакциялары туралы меңгерту.

Күтілетін нәтижелер

 

 

А.Оқушыларды химиялық реакциялардың типтері, қосылу,айырылу,орынбасу,алмасу  реакциялары туралы меңгереді.

В. Қосылу, айырылу,орынбасу.алмасу  реакцияларына теңдеулер құрады, теңестіреді.

   С.Реакция теңдеулерін дәлелдеп, тұжырымдайды.

Керекті жабдықтар

 

 

Электрондық оқулық, оқулық әдістемелік  әдебиеттер, интернет желісі, есептер мен жаттығулар жинағы, дидактикалық тапсырма, периодтық кесте.

 Қолданылатын әдіс- тәсілдер

Визуалды оқыту «Серпілген сауал»» әдісі арқылы  үй тапсырмасын сұрау, зерттеушілік әңгіме, «Өкіл» әдісі арқылы жаңа сабақты түсіну.«Химиялық диктант» әдісі арқылы сабақты қорытындылау, «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау . Кері байланыс Алма ағашына өз көңіл – күйлері жазылған стикерді жапсырады.

Тапсырмалар

№ 2 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру және №3 оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

1.Ұйымдастыру

 

2. Топтарға бөлу:

Оқушылар қазір біздер жорыққа аттанамыз. Ортаға бес оқушы шыға қойыңыздар. Жорыққа өзіңмен бірге кімді алып барасың, бес оқушы шығады.                                  Сырыңды кімге айтасың бес оқушы шығады. Өздеріне сырын айтатын дос таңдап алады.                                            Содан кейін рюкзағыңды кімге көтертесің, бес оқушы таңдап алынады.

Кіммен алманы бөлісіп жейсің,екі оқушы шығады.

3.Өткен сабақты «Серпілген сауал» әдісі арқылы  үй тапсырмасын сұрау.

Оқушыларға доп лақтыру арқылы сұрақтар қойылады.

 

1.Сабаққа әзірлеу

 

2. Топпен бірлесе топ ережесін еске түсіреді

 

I топқа бірінші шыққан бес оқушы.

II топқа өзіңмен бірге кімді алып барасың деген оқушылар.

III топқа сырын айтатын оқушылар

IV топқа рюкзак көтеретін оқушылар

 топ құрады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірінші сұрақты мұғалім бастап қояды:

  1. Физикалық және химиялық құбылыстар дегеніміз не?
  2. Химия реакция теңдеулері дегеніміз не?
  3. Теңдеу құрудың басты шарттары қандай?             Мысалы:                                                                

“Асқар  Анельдің  жауабы туралы сен не ойлайсың?”                                                                         “Нұрсұлтан Айшаның жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?”                                      “Сымбат, естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады?

Топ басшысы бағалайды.

Тұсаукесер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы:

АКТ-ны пайдалану арқылы «Магнийдің жануы, мыс гидроксидін қыздыру, мыс сульфаты мен натрий гидроксидінің әрекеттесуі, мыс сульфатымен темірдің әрекеттесуі» тәжірибесін  көрсету» арқылы жаңа сабаққа қызығушылығын ояту.

Химиялық реакция типтері. Қосылу,айырылу орынбасу, алмасу реакциялары.

Оқушылар дәптерлеріне тақырыпты

жазып алады.

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту:

Жаңа тақырыппен жұмыс.

«Өкіл жіберу»  әдісімен жүргіземін.

1-топ Қосылу реакциясы

2-топ Айырылу реакциясы

3-топ Орынбасу реакциясы

4-топ Алмасу реакциясы

Жаңа сабақ материалын дәптерге жазғызу. топ мүшелері орында қалады, өкіл қалған басқа топқа барып мәлімет береді.3- айналымнан соң топқа келіп топ мүшелеріне келіп айтады.

Постер шығарады.Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды. Бағалау критериі арқылы топ сарапшылары бағалайды.

Жаңа сабақ материалын дәптерге жазғызамын.

Тақырып соңындағы есептерді барлық топ оқушыларына орындатамын.

Есептің дұрыс жауабын слайд арқылы көрсетемін.

Есепті критерий бойынша бір-бірін бағалайды.

Жаңа тақырыппен жұмыс .

 Берілген тақырып бөлігін баяндамашы мен топта, басқа топ мүшелеріне баяндап береді, сосын топта ішінде талқылайды.

 Керекті мәліметтерді дәптеріне  жазып алып отырады.

Оқушылар «Өкіл»  әдісі арқылы әр топтан бір оқушыдан шығып постер қорғайды. Содан кейін оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді.

Бағалау критерийі :

  1. Эстетикалық талғамы - 1 ұпай
  2. Шығармашылығы-1ұпай
  3. Баяндаушының жеткізуі- 1 ұпай
  4. Мазмұны – 1 ұпай

4 ұпай –«5»3 ұпай – «4» 2 ұпай –«3»1 ұпай –« 2»

Оқушылар дәптерлеріне  есептерді шығарып болғасын бір-бірін бағалайды.

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 «Химиялық диктант»  интерактивті тақта арқылы, жазылмай қалған сөздерді толықтырып жазып сөйлем шығарып сабақты қорытындылау.

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

 

Кері рефлексия парағын толтыру.

«Алма ағашы» арқылы көңіл-күйін білдіреді.

§19   оқып келу, №10  есепті шығару

1.Алған білімдерін пайдаланады, сараптайды, топпен ақылдасады, сыни ойлайды.

 2. Жеке химиялық  диктант орындайды.. Жауабын тексереді. Бағалау парағына жазады.

 

Оқушылар бүгінгі өткен тақырыпқа түсінгендерін бағдаршам түстері  арқылы  көрсетеді.Қызыл – түсінген жоқпын. Сары – жартылай түсіндім.  Жасыл – түсіндім.

Алманың  суретіне сабақ соңындағы көңіл-күйін жазып «Алма ағашына»  іледі.

Оқушылар бағаларын қойғызады.

Үй тапсырмасын жазып алады.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Химия – заттар туралы ғылым. Қауіпсіздік техника ережесі бойынша нұсқаулық кіріспе.
Бастапқы химиялық ұғымдар
Химиялық реакция типтері.
Химиялық реакциялардың типтері: орынбасу, алмасу.
Химиялық реакциялардың типтері: қосылу, айырылу.
Химиялық реакция типтері
Металдар және бейметалдардың салыстырмалы сипаттамасы. Негізгі және қосымша топша металдары
Сандық есептерді шығару
Табиғаттағы, химиялық реакциялар тірі организмдер мен адам тіршілігіндегі химиялық реакциялар
Химиялық реакциялардың типтері. Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептеулер
Бөлім: Уроки / Химия | Көрсетілім: 4859 | Қосты: Наурызбаева Гульназ Чапетқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык