Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Адам – табиғат перзенті


Адам – табиғат перзенті

Адам – табиғат перзенті

Сабақтың тақырыбы

Сағ

ат

с

а

н

ы

У

а

қ

ы

т

ы

Күтілетін нәтиже

    Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыны сабаққа тарту жұмысы

Оқуды және оқытуды бағалау

Негізгі дереккөздер немесе ресурстар

 

                                                1-тоқсан (18 сағ.)

                                         Адам ағзасы және оны күту. 

 

 

 

 

 

1

Кіріспе. «Адам – табиғат перзенті.» Адамның тіршілік етіп,өмір сүруі табиғатпен тығыз байланысты екенін түсіндіру

1

 

Адам, табиғат туралы қайталайды.Адам мен жануар/ң өмір сүруі үшін қолайлы жағдайларды теріп айта алады,түсіндіреді. Мақал-мәтелден мысал айтады,мағынасын түсіндіреді.

СТО,Диологты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ;

 

Жеке, Жұптық топтық жұмыстар

Венн диаграммасы

 

«Табиғатты қалай сезінем»

сурет  салу,әңг/у. Сұраққа жауап жұптық тапсырма

бірін-бірі бағалау,мақұлдау,қол шапалақтау

«Табиғат - Адам» тірек, сызба, плакат,оқулық,суреттер,плакат,маркер

 

2

«Ағза мүшелері ж/е оның қызметі» Адам ағзасының мүшелерімен таныстыру

1

 

Адам ағзасының мүшелерін және қызметтерін  атай алады.Адам денсаулығын жақсарту,қорғау жолдарын біледі.Дені сау адам еңбекке қабілетті болатынын дәлелдейді,

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Жеке,топтық,жұптық жұмыс

Ассоциация,

Оқулықпен жұмыс, топтық  тапсырмаларды орындау,сызбаны толтыру,сурет  салу

Топ басшысының бағалауы,өзін-өзі бағалау,смайликпен бағалау

«Адамның ішкі мүшелері» плакат,

Видеомат/л оқулық,суреттер,плакат,маркер

 

3

«Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі және оның атқаратын қызметі»

«Жарақат алғандағы алғашқы көмек.»Сарамандық жұмыс Терінің негізгі қорғаныс қызметі жайлы түсінік беру,қоршаған дүниені танып-білудегі терінің атқаратын қызметін түсіндіру.

 

1

 

Терінің қорғаныс қызметін атқаратынын біледі. Теріні күту жолдарын атай алады.

Топпен терінің зақымданған жағдайына алғашқы дәрігерлік көмек көрсетуді үйренеді.

СТО,Диалогты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ,көшбасшылық,

Жеке,топтық,жұптық жұмыстар

Жуан,жіңішке сұрақтар

Кеспе қағаздағы тапсырмаларды орындау,жұптық жұмысты орындау,оқулықпен жұмыс, тесттік тапсырманы орындау,алғашқы көмек  түрін көрсету,әңгіме құрау.

бірін-бірі бағалау,мақұлдау,қол шапалақтау

Видеомат/л оқулық,суреттер,плакат,маркер Ұлғайтқыш әйнек, дәрі-дәрмек салынған қорап

 

4

«Адам денесінің тірек-қимыл қозғалыс мүшелері. Қаңқа»Қаңқаның негізгі қызметімен танысу. Сарамандық жұмыс

1

 

Қаңқа бөліктерін атай алады.Оның атқаратын қызметінің маңызын түсінеді.Дене сымбатын дұрыс қалыптастыру үшін жұмыстанады.

СТО,Диалогты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ,көшбасшылық

Жеке,топтық, жұптық жұмыстар «Т»кестесі

Кестені толтыру,оқулықпен жұмыс,мәртебелі сұрақтар,сарамандық жұмыс

Топ басшысының бағалауы,өзін-өзі бағалау,смайликпен бағалау

Видеомат/л оқулық,суреттер,плакат,маркер «Адам қаңқасы» плакат

 

5

«Бұлшықет–қимыл-қозғалыс мүшелері».

«Бұлшық етті жаттықтырудың маңызы».

 

 

 

 

 

 

1

 

Бұлшық еттің атқаратын қызметін түсінеді.Оны жаттықтырудың маңыздылығын біледі.Денені шынықтыру қажеттілігін түсінеді

 

СТО,Диалогты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ,көшбасшылық

 

Жеке,топтық,жұптық жұмыстар

Жуан,жіңішке сұрақтар

Ойын «Бұлшық етіңді көрсет»

Оқулықпен жұмыс,жа ттығу түрлерін көрсету

Бірін-бірі,өзін-өзі бағалау

«Адам қаңқасы» плакат, видеомат/л,оқулық,

 

 

 

 

 

 

Қан      айналымы

 

мүшелері.

 

 

 

 

 

6

Жүрек – қан айналымының негізгі мүшесі»жүректің негізгі қызметін атап ,жаттығудың маңызын түсіндіру.Қанның және қан тамырларының қызметі жайлы түсінік беру.

1

 

Жүрек қан айналысы мүшесі екенін түсінеді.Жүректі шынықтыруденсаулыққа пайдалы екенін біледі.  .

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау.

Ашық және  жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы.

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді

«Адам қаңқасы» плакат

 

 

                                                           

 

 

 

7

«Жүрек-қан тамырлары. Қанның қызметі.»

Сарамандық жұмыс.Қан арқылы ағзаның корек ,оттегін алатыны және зиянды заттардың /сыртқа шығарылуы арқасында ағзаның тазартылатыны туралы түсінік беріледі/. Ірі қан тамырларын таныстыру.

 

1

 

Адам ағзасындағы қанның рөлін анықтайды,ірі және ұсақ қан тамырларын атай алады,қызметін біледі.Оқушылардың белсенділігі артады. Денсаулыққа ұқыптылықпен қарауға тәрбиеленеді

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі.

 Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, ашық және  жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау арқылы.

Кері байланыс і»арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа «екі жұлдыз, бір тілек» айтқызу арқылы.

«Жүрек құрылысы» плакат,

Секундомер,кеспе қағаздар,ақпарақ,маркерлер,ғаламтор беті

 

8

«Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем.» Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем туралы түсінік беру.Қан кету түрлері туралы білу.

Сарамандық жұмыс

 

 

1

 

Қан тамырларының жарақаттану жағдайларының түрлері туралы біледі.Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдемді үйренеді.Оқушылардың белсенділігі артады. Денсаулыққа ұқыптылықпен қарауға тәрбиеленеді

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі

Топқа бөлінеді.Топ ережесін шығару. Деңгейлік тапсырмалар

миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір -бірін бағалау.

«Қан тамырлары» плакат Дәрі-дәрмек салынған қорап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            Тыныс алу мүшелері

 

 

9

«Өкпе және оның қызметі».Адам өміріндегі өкпенің қызметін түсіндіру. Сарамандық жұмыс

1

 

Тыныс алу мүшелері, туралы біледі ,олардың қызметі,тыныс алудың ағза үшін маңызы туралы ұғымы қалыптасады. Өкпенің қызметі,тыныс жолдары туралы біледі..

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. Сарамандық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы.

Оқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару.

Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті , ой қозғау, миға шабуыл.

 топтық бағалау,топ басшысының бағалауы Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан

«Өкпе және оның қызметі»плакат, «салауаттылық-саулық негізі»буклет,ғаламтор беті

 

10

«Тыныс алу гигиенасы.»Сарамандық жұмыс

Тыныс алу гигиенасы ережелерімен таныстырып,оларды үнемі пайдалану қажеттігін ,ережелерді орындау тәсілдеріне жаттықтырып байқау.

1

 

Адамның ішкі мүшелерін қайталайды. Тыныс алу мүшелерін күту ережелерін жазады,түсіндіріп дәлелдейді.

СТО, Көшбасшылық,диалогты оқыту, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі

Оқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару.

Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті , ой қозғау, миға шабуыл

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір -бірін бағалау

«Өкпе және оның қызметі»плакат, «салауаттылық-саулық негізі»буклет,ғаламтор беті

 

                                                


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Кескіндеме
І ж. ж арналған 7-сынып бойынша алгебра, геометрия пәнінен ОМЖ
Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы.
Орта мерзімді жоспар
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
Қаңқа
Әдеби ертегілер
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
Етістіктің рай категориясы
орта мерзімді сабақ жоспары 7 сынып
Бөлім: Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5206 | Қосты: Cугурова Гулсим | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык