|
|
Адам – табиғат перзенті
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағ ат с а н ы |
У а қ ы т ы |
Күтілетін нәтиже |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Барлық оқушыны сабаққа тарту жұмысы |
Оқуды және оқытуды бағалау |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
|
||||||||||||||||
1-тоқсан (18 сағ.) Адам ағзасы және оны күту.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
1 |
Кіріспе. «Адам – табиғат перзенті.» Адамның тіршілік етіп,өмір сүруі табиғатпен тығыз байланысты екенін түсіндіру |
1 |
|
Адам, табиғат туралы қайталайды.Адам мен жануар/ң өмір сүруі үшін қолайлы жағдайларды теріп айта алады,түсіндіреді. Мақал-мәтелден мысал айтады,мағынасын түсіндіреді. |
СТО,Диологты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ; |
Жеке, Жұптық топтық жұмыстар Венн диаграммасы
|
«Табиғатты қалай сезінем» сурет салу,әңг/у. Сұраққа жауап жұптық тапсырма |
бірін-бірі бағалау,мақұлдау,қол шапалақтау |
«Табиғат - Адам» тірек, сызба, плакат,оқулық,суреттер,плакат,маркер |
|
||||||||||||||||
2 |
«Ағза мүшелері ж/е оның қызметі» Адам ағзасының мүшелерімен таныстыру |
1 |
|
Адам ағзасының мүшелерін және қызметтерін атай алады.Адам денсаулығын жақсарту,қорғау жолдарын біледі.Дені сау адам еңбекке қабілетті болатынын дәлелдейді, |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Жеке,топтық,жұптық жұмыс Ассоциация, |
Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырмаларды орындау,сызбаны толтыру,сурет салу |
Топ басшысының бағалауы,өзін-өзі бағалау,смайликпен бағалау |
«Адамның ішкі мүшелері» плакат, Видеомат/л оқулық,суреттер,плакат,маркер |
|
||||||||||||||||
3 |
«Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі және оның атқаратын қызметі» «Жарақат алғандағы алғашқы көмек.»Сарамандық жұмыс Терінің негізгі қорғаныс қызметі жайлы түсінік беру,қоршаған дүниені танып-білудегі терінің атқаратын қызметін түсіндіру.
|
1 |
|
Терінің қорғаныс қызметін атқаратынын біледі. Теріні күту жолдарын атай алады. Топпен терінің зақымданған жағдайына алғашқы дәрігерлік көмек көрсетуді үйренеді. |
СТО,Диалогты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ,көшбасшылық, |
Жеке,топтық,жұптық жұмыстар Жуан,жіңішке сұрақтар |
Кеспе қағаздағы тапсырмаларды орындау,жұптық жұмысты орындау,оқулықпен жұмыс, тесттік тапсырманы орындау,алғашқы көмек түрін көрсету,әңгіме құрау. |
бірін-бірі бағалау,мақұлдау,қол шапалақтау |
Видеомат/л оқулық,суреттер,плакат,маркер Ұлғайтқыш әйнек, дәрі-дәрмек салынған қорап |
|
||||||||||||||||
4 |
«Адам денесінің тірек-қимыл қозғалыс мүшелері. Қаңқа»Қаңқаның негізгі қызметімен танысу. Сарамандық жұмыс |
1 |
|
Қаңқа бөліктерін атай алады.Оның атқаратын қызметінің маңызын түсінеді.Дене сымбатын дұрыс қалыптастыру үшін жұмыстанады. |
СТО,Диалогты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ,көшбасшылық |
Жеке,топтық, жұптық жұмыстар «Т»кестесі |
Кестені толтыру,оқулықпен жұмыс,мәртебелі сұрақтар,сарамандық жұмыс |
Топ басшысының бағалауы,өзін-өзі бағалау,смайликпен бағалау |
Видеомат/л оқулық,суреттер,плакат,маркер «Адам қаңқасы» плакат |
|
||||||||||||||||
5 |
«Бұлшықет–қимыл-қозғалыс мүшелері». «Бұлшық етті жаттықтырудың маңызы».
|
1 |
|
Бұлшық еттің атқаратын қызметін түсінеді.Оны жаттықтырудың маңыздылығын біледі.Денені шынықтыру қажеттілігін түсінеді
|
СТО,Диалогты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ,көшбасшылық
|
Жеке,топтық,жұптық жұмыстар Жуан,жіңішке сұрақтар |
Ойын «Бұлшық етіңді көрсет» Оқулықпен жұмыс,жа ттығу түрлерін көрсету |
Бірін-бірі,өзін-өзі бағалау |
«Адам қаңқасы» плакат, видеомат/л,оқулық, |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
Қан айналымы |
мүшелері. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
6 |
Жүрек – қан айналымының негізгі мүшесі»жүректің негізгі қызметін атап ,жаттығудың маңызын түсіндіру.Қанның және қан тамырларының қызметі жайлы түсінік беру. |
1 |
|
Жүрек қан айналысы мүшесі екенін түсінеді.Жүректі шынықтыруденсаулыққа пайдалы екенін біледі. . |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау. |
Ашық және жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді |
«Адам қаңқасы» плакат |
|
||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
7 |
«Жүрек-қан тамырлары. Қанның қызметі.» Сарамандық жұмыс.Қан арқылы ағзаның корек ,оттегін алатыны және зиянды заттардың /сыртқа шығарылуы арқасында ағзаның тазартылатыны туралы түсінік беріледі/. Ірі қан тамырларын таныстыру.
|
1 |
|
Адам ағзасындағы қанның рөлін анықтайды,ірі және ұсақ қан тамырларын атай алады,қызметін біледі.Оқушылардың белсенділігі артады. Денсаулыққа ұқыптылықпен қарауға тәрбиеленеді |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі. |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогті, ашық және жабық сұрақтар қолдану, қайталап сұрау арқылы. |
Кері байланыс і»арқылы , рефлексия парақтарынан, әр топқа «екі жұлдыз, бір тілек» айтқызу арқылы. |
«Жүрек құрылысы» плакат, Секундомер,кеспе қағаздар,ақпарақ,маркерлер,ғаламтор беті |
|
||||||||||||||||
8 |
«Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем.» Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем туралы түсінік беру.Қан кету түрлері туралы білу. Сарамандық жұмыс
|
1 |
|
Қан тамырларының жарақаттану жағдайларының түрлері туралы біледі.Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдемді үйренеді.Оқушылардың белсенділігі артады. Денсаулыққа ұқыптылықпен қарауға тәрбиеленеді |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі |
Топқа бөлінеді.Топ ережесін шығару. Деңгейлік тапсырмалар миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір -бірін бағалау. |
«Қан тамырлары» плакат Дәрі-дәрмек салынған қорап |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Тыныс алу мүшелері |
|
|
||||||||||||||||||||||||
9 |
«Өкпе және оның қызметі».Адам өміріндегі өкпенің қызметін түсіндіру. Сарамандық жұмыс |
1 |
|
Тыныс алу мүшелері, туралы біледі ,олардың қызметі,тыныс алудың ағза үшін маңызы туралы ұғымы қалыптасады. Өкпенің қызметі,тыныс жолдары туралы біледі.. |
СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. Сарамандық жұмыс арқылы, жеке жұмыс арқылы. |
Оқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару. Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті , ой қозғау, миға шабуыл. |
топтық бағалау,топ басшысының бағалауы Кері байланыс арқылы , рефлексия парақтарынан |
«Өкпе және оның қызметі»плакат, «салауаттылық-саулық негізі»буклет,ғаламтор беті |
|
||||||||||||||||
10 |
«Тыныс алу гигиенасы.»Сарамандық жұмыс Тыныс алу гигиенасы ережелерімен таныстырып,оларды үнемі пайдалану қажеттігін ,ережелерді орындау тәсілдеріне жаттықтырып байқау. |
1 |
|
Адамның ішкі мүшелерін қайталайды. Тыныс алу мүшелерін күту ережелерін жазады,түсіндіріп дәлелдейді. |
СТО, Көшбасшылық,диалогты оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі |
Оқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару. Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті , ой қозғау, миға шабуыл |
Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір -бірін бағалау |
«Өкпе және оның қызметі»плакат, «салауаттылық-саулық негізі»буклет,ғаламтор беті |
|
||||||||||||||||
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |