|
|
Инклюзивті білім беру саласындағы ұстаздардың
дайындығы
|
Уақыты |
Іс – әрекет |
Сабақ тақырыбы: |
|
Инклюзивті білім беру саласындағы ұстаздардың дайындығы |
Жалпы мақсат: |
|
Мектептегі инклюзивті оқытудың қажеттілігін айқындау, кездесетін қиындықтарға және олардан шығу жолдарына тоқталу.
|
Модуль |
|
|
Оқу нәтижесі |
|
Әр мұғалім барлық балаға білім қолжетімді екенін, инклюзивтік білім берудің керектігін түсінеді. Мектептегі инклюзивтік білім берудегі қиындықтардан шығу жолдары туралы жоба жасайды. |
Оқыту әдістері: |
|
|
Дерек көздері: |
|
Видеожазба, әдеби материалдар, газет-журналдар. |
Тапсырмалар: |
|
Сұрақ- жауап, салыстыру |
Өту барысы: |
5 мин |
Сурет арқылы топқа бөлеміз |
І Ой қозғау кезеңі |
13 |
Бейнебаян «Жігерлілік» Ой қозғау Ой шақыру әдісі – 1.Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз? 2.Мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы мектепте оқытуға қалай қарайсыз? 3. Сіз инклюзивті оқытуға дайынсыз ба?
|
ІІ . Іс – әрекетпен бейнелеу кезеңі |
10 мин |
1. Топтық жұмыс: Инклюзивті мектептегі мұғалім бейнесін жасау Тапсырма: Инклюзивті білім ошағындағы ұстаз бейнесі (Бұл жерде әр бір топ өздерінің фонтазиясына қарай ұстазды іс – әрекет арқылы бейнелейді. Ойға шектеу қойылмайды.) |
Шолу |
|
Бейнебаян «Толық инклюзивті білім жүйесіндегі мектептер жайлы мәлімет» |
ІІІ. Практикалық жұмыс |
15 мин |
Екі топқа тапсырмалар беріледі. Тапсырма: «Мектептегі инклюзивтик білім берудегі қиындықтар және одан шығу жолдар» |
ІV. Кері байланыс
|
5 |
Екі жұлдыз,бір тілек, эссе
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |