|
|
Алғыс алсаң, кем болмайсың.
Сабақтың тақырыбы: Алғыс алсаң, кем болмайсың
Сабақтың мақсаты:
білімділік: оқушылардың «Алғыс алсаң, кем болмайсың» тақырыбы айналасында білімдерін кеңейту; «Алғыс алған арымас, қарғыс алған жарымас» деген даналардың айтып кеткен сөзінің мағынасын түсініп, жақсылық жасаған жанға лайықты жауап бере білу керектігін ұғу; тұрақты сөз тіркесін қайталау;
дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, берілген тақырып бойынша өтетін материалдармен дұрыс жұмыс істей білуін жетілдіру; сауатты жазуға үйрету,
тәрбиелік: оқушыларды ақылдылыққа, мейірімділікке, инабаттылыққа тәрбиелі болуға баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: мәнерлепоқу, сұрақ-жауап, әңгімелеу, синоним, антоним сөздерін табу, деңгейлік тапсырмалар, топпен жұмыс.
Сабақтың дидактикалық жабдығы: грамматикалық кестелер, 1-7 слайт, деңгейлік тапсырмалар.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, тарих.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
- Ұйымдастыру кезеңі
Міндеттері:
Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету;
Оқушыларды психологиялық қарым-қатынасқа дайындау;
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
Оқушылардың назарын сабаққа аударуды ұйымдастыру.
- Үй тапсырмасын тексеру
Міндеттері:
- үй тапсырмасының орындалу деңгейі мен сапасын тексеру;
- кемшіліктер мен қателіктерді анықтау;
- қатемен жұмыс
а) Грамматиканы қайталау:
1. Фразеология дегеніміз не?
- Тұрақты сөз тіркестерінің ерекшеліктері қандай?
Мысал келтіру. (1-слайт)
Орнымды тап. Адасты, тыңдамады, лезде, тез.
Көз жазып қалды -
Құлақ қойған жоқ -
Көзді ашып жұмғанша
Сәйкестендір(2-слайт)
1) Қас пен көздің арасында - ….. батыр
2) Ер жүрек - …… лезде, тез, жылдам
3) Тайға таңба басқандай - …. ерінді
4) Мойны жар бермеді - …. анық
5) Бармағын тістеу - … жолы болу
6) Тасы өрге домалау - ... өкінді
ә) Лексикалық тақырып: Ш.Құдайбердіұлының«Сен ғылымға ...» өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын айту.
- Өзектілігі. Міндеттері.Өткен тақырыптарға шолу жасай отырып, жаңа тақырыпқа көшу Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту.
- Жаңа сабақты оқып-білу кезеңі.
Міндеті: грамматикалық тақырыптар мен лексикалық тақырыптарды, жаңа сөздерді бекіту, меңгерту.
Лексикалық тақырып: «Алғыс алсаң, кем болмайсың».
Кіріспе сөз (1-7-слайт)
Сөздікпен жұмыс:
аязсыз – теплый день
тас жол – асфальтная дорога
қақ жарып – разделяет
жалыну – просить
көзге ілер емес- не замечают
мырс етті – усмехнулся
жығылу – упасть
кәдеге жарау – пригодиться
аузынан түсе қалғандай –сильно похоже
шаттана түсті – радовался
көңілі тасып – веселившись
Синоним сөздерін табу: аязсыз – қыстың жылы күні
жалыну – сұрау, жығылу – құлау, кәдеге жарау – пайдаға асу,
аузынан түсе қалғандай – қатты ұқсау, шаттана түсті – қуана түсті, көңілі тасып көңілденіп.
Антоним сөздері: аязсыз – аязды, тас жол – сүрлеу жол, жығылу – тұру, шаттана түсті – ашулана түсті, көңілі тасып – ренжіп.
Сөз тіркестерін, сөйлем құрастыру. Аязсыз күн. Аязсыз күнде балалар далаға шығып ойнады.
Тас жолдың үсті. Тас жолдың үсті жып-жылтыр. Т.б.
Оқылым: 2-тапсырма, әңгімені түсініп оқу.
- Тақырыпты меңгеру дәрежесін тексеру
Міндеті:материалды қаншалықты меңгергенін тексеру.
Тілдесім: 2-тапсырма, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру.
Мысалы:
- Қай мезгіл?
- Самат қайда барды?
- Ол кімдерге келді?
- Нұржан Саматты қалай қарсы алды? Т.б.
- Жаңа сабақты бекіту. Міндеті: жаңа тақырыпты ауызекі және жазба түрде қолдана алу біліктілігін қалыптастыру.
Айтылым: 2-тапсырма, «Сұрақтар мен жауаптар» ойынын ойнату.
- Сабақты қорытындылау
Міндеті:сабақтың тәрбиелік мақсатын ашу:материал бойынша ойын қорыта айтуға дағдыландыру.
Оқылым: 3-тапсырма, алғыс сөздерді кім айтатынын ауызша айтып беру. Бұл алғыс сөздер қай уақытта айтылатынын білу.
Алғыс сөздері: Рахмет, досым! Өркенің өссін! Бақытты бол, айналайын! Арманыңа жет! Сау болсын! Көсегең көгерсін! Аман барып, сау қайт!
- Бақылау және өзін-өзі бақылау кезеңі
Міндеттері:
Оқушылардың материалды меңгеру сапасын анықтау.
Өзін-өзі және өзара бақылаушылық мүмкіндігін дамыту.
Жазылым: Топпен жұмыс. 4-тапсырма, деңгейлік тапсырмаларды орындау. (таңдап алған деңгей бойынша топқа бөлініп отырғызылады).
I деңгей
Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойыңдар.
- ... ..., балам! – деп әже алғысын жаудырды.
- Кімнің баласы едің? – деді әжей.
- Бегім атамның баласымын, - деді Самат.
- Ой, бәркелді! ... ... ... ... ұқсауын өзінің! –деп іліп ала жөнелді. Атасы туралы ... ... естіген Самат шаттана түсті. ... ..., көзінен нұр төгілген ол шанасын әжейдің үйіне қарай зымырата жөнелді.
II деңгей
- Алғыс сөзді не үшін айтады? Қандай алғыс сөздерді білесіңдер?
- Досың сенің анаңа көмектесті. Анаң қатты риза болды. Сен досыңа қандай алғыс айтар едің?
III деңгей
Төмендегі тірек сөздерді пайдаланып, алғыс айтыңдар
дүниеге әкелгеніңіз үшін
ата-анама
жақсы тәрбие бергеніңіз үшін
Менің алғысым шексіз
ертегіңіз үшін
ата-әжеме
көңіл бөлгеніңіз үшін
- Түсіндірме
Сабақтан түсінбей қалған жерлері болса, түсіндіру.
- Үй тапсырмасы
Міндеттері: үй тапсырмасының мақсатын, мазмұнын, орындау тәсілін түсіндіру.
32-бет. 5-тапсырмалар, әр топтан тақырыпқа келмейтін сөздерді алып тастап, жазу. Ережені қайталау. Алғыс сөздерді есте сақтау.
- Сабақты бағалау кезеңі
Міндеті:өзара бақылау; жеке оқушының және сыныптың жұмысы мен қабілеттілігіне сапалы баға беру (ынталадыру, мадақтау, ескерту, т.б.)
- Рефлексия
Міндеті:оқушының көңіл-күйі, іс-әрекеті, оқушылар мен мұғалімнің өзара қатынас рефлексиясына жағдай жасау; оқушылардың өзін-өзі ұстай білуі және ынтымақтастық қағидаларын түсінуін қамтамасыз ету.
Сабақ ұнады ма?
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |