|
|
7 – ге көбейту және бөлу кестесі
Сабақ |
Математика |
3 сынып 11.12. 13ж |
|
Сабақ тақырыбы: |
7 – ге көбейту және бөлу кестесі |
||
Сілтеме: |
|
||
Жалпы мақсаттары |
v7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету vЛогикалық ой-өрісін дамыту. vҰқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу |
||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
v7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді vЖылдам есептеп үйренеді vБілімін жүйелі пайдалананып үйренеді |
||
Негізгі мақсаттар |
|
||
Тапсырмалар |
1. Психологиялық дайындық: Әрбір адам- досым, сыныптасым. Әрбір ісің -тірлік, тірек, адамдық Әрбір сөзің- шындық, бірлік, адалдық Әрбір сабақ- үйрену, оқу, іздену Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз 2. топқа бөлу: сандар жазылған түсті қағаздарды таратып беру. Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту кестесін тізбектеп айтады. 2. - балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық? (6 ға дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай? (7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйрену) Ендеше қазір постермен жұмыс. Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік пе? Постер салу, қорғау 3. Яғни 7-ге көбейту дегенімізді қалай түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу деген сөз) Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға тиісті сандарды қою керек: №5 есеп 7 ∙ 7 = 49 63 : 7 = 9 49 : 7 = 7 8 ∙ 7 = 56 7 ∙ 9 = 63 63 : 9 = 7 № 6 жұптық жұмыс Х + 253 = 609 63 : х = 9 Х = 609 – 253 х = 63 : 9 Х = 356 х = 7 356+ 253 = 609 63 : 7 = 9 609 = 609 9 = 9 №7 «кім жылдам?» ойыны. 2∙ 7 = 2 ∙ 6 + 2 56 :7 = 4 ∙ 2 5∙ 9+18=9 ∙ 7 |
Лог есептер v4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут піседі? v2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр ма? vСиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг? vДорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай? vҚояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды? vҮлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12 кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың кәмпиттерінің саны тең болады? №8 өздік жұмысы Шешуі: 49 : 7 – 35 : 7 = 7 – 5 = 2 Жауабы: 2 өрік кем (2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33 Жауабы: 33 кг тосап. № 10 қалдықпен бөлуді орында және тексер 1 топ 43:6=7(қ1) 10:7=1 (қ3) 26:7=3(қ5) 2 топ 47:6=7(қ5) 8:7=(қ1) 23:7=3(қ2) 3 топ 44:6=7(қ.2) 11:7=1 (қ4) 29:7=4(қ1) 4 топ 49:6=8(қ1 12:7=1 (5) 30:7=4(қ2) 5 топ 9:7=1 (қ2) 22:7=3(қ1) 50:6=7 (қ2) Есеп шығару. (1) Шаңғы – 4 адамнан – 7 ш. командасы Биатлон - 8 адамнан – 4 б. ? Командасы -? артық Шешуі: 8 ∙ 4 – 4 ∙ 7 = 32 – 28 = 4 32 + 28 = 60 Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы артық. (2) 7 алтын – 3 қорап 9 күміс – 7 қорап, ? артық ? Шешуі: 9 ∙ 7 – 7 ∙ 3 = 42 63 + 21 = 84 Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета №9 есеп № 12 7 –ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін ата: 7 ∙ 7 = 49 7 ∙ 4 = 28 3 ∙ 7 = 21 56 : 7 = 8 8 ∙ 7 = 56 28 : 7 = 4 7 ∙ 6 = 42 7 ∙ 9 = 63 14 : 7 = 2 2 ∙ 7 = 14 5 ∙ 7 = 35 7 ∙ 6 = 42
рефлексия |
|
Бағалау критерилері: |
- Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын - Жылдам есептей, өз ойларын дәлелдей білуін - Сұрақтарға толық жауап беруін - Сандарды дұрыс атауын - Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін |
||
Үйге тапсырма |
129 бет № 11 есеп |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |