|
|
Периодтық заң және периодтық жүйе.
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үйге тапсырма |
Оқып үйренудің негізгі мақсаты |
Оқып үйрену нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қосып алғанда, бағалау |
Барлығын қоса алғанда, бағалау |
Негізгі дерек көздері |
|
І – тоқсан 17 сағ |
||||||||||
8-сыныптағы химия пәнінің негізгі тақырыптарын қайталау.3 сағ |
||||||||||
1 |
Техникалық қауіпсіздік ережесі. Периодтық заң және периодтық жүйе. Бейорганикалық заттардың кластары. |
1 |
|
Кіріспе §1 §2 §3 |
Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, 8- сыныпта алған білімдерін қайталап , пысықтап бекіту |
Бейорганикалық заттардың класстары мен олардың арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырады. Сандық есептеулер кезінде формулаларды пайдалана алады. |
Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс |
Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалауларын есепке ала отырып қорытынды бағалау
|
1.Мұғалімге арналған нұсқаулық 2. Онлайн сабақтарының материал дары 9 сынып Химия Назарбаев Зияткерлік мектебі 2011ж
|
|
2 |
Бейорганикалық заттардың кластары және олардың арасындағы генетикалық байланыс |
1 |
|
§
|
||||||
3 |
Сандық есеп(Реакцияласушы заттардың біреуі артық болған жағдайда х.р теңдеу. б/ша зат мөлшерін, массасын, өнімнің көлемін) |
1 |
|
|
||||||
ЭЛЕКТРОЛИТТІК ДИССОЦИАЦИЯЛАНУ ТЕОРИЯСЫ. ТҰЗДАР ГИДРОЛИЗІ 14 cағ |
||||||||||
4 |
Электролиттер және бейэлектролиттер |
1 |
|
§3.1 |
Электролиттер және бейэлектролиттер, электролиттік диссоциациялану механизмі, табиғаттағы және тұрмыстағы күшті және әлсіз электролиттер туралы білімдерді меңгерту.
|
Оқушылар жаңа тарау тақырып- тары бойынша электролиттер мен бейэлектролиттер, диссоциациялану механизмі,ЭДТ тұрғысынан қышқылдар,негіздер және тұздар, тұздар гидролизі жайлы білімдерін толықтырады.Ион алмасу реакция теңдеулерін жаза алады.
|
Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс
|
Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау
|
3. Электрон ды оқулықтар 10 сынып
|
|
5 |
Электролиттік диссоциациялану теориясы, механизмі |
|
|
§3.2 §3.3 |
||||||
6 |
Қышқылдардың,сілтілердің және тұздардың электролиттік диссоциациялануы №1 көрсетілім мульт/я «Заттар,еріт/ң электр өткізгіштігін сынау» |
1 |
|
§3.4 |
||||||
7 |
Электролиттік диссоциациялану дәрежесі. Әлсіз және күшті электролиттер. |
1 |
|
§3.5 |
||||||
8 |
Ион алмасу реакциялары және олардың жүру жағдайлары. №1л.т «Электролит ерітінділерінің арасындағы ион алмасу реакциялары» |
1 |
|
§4.1 |
||||||
9 |
Ион алмасу реакциялары және олардың жүру жағдайлары. №1л.т «Электролит ерітінділерінің арасындағы ион алмасу реакциялары» |
1 |
|
§4.2 |
||||||
10 |
Э.Д. теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері |
1 |
|
№2 прак жұмыс |
||||||
11 |
Э.Д. теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері |
1 |
|
§4.3 |
||||||
12 |
Тұздардың гидролизі №2 л.т « Тұздар гидролизі» |
1 |
|
§4.3 |
||||||
13 |
Тұздардың гидролизі №2 л.т « Тұздар гидролизі» |
1 |
|
§4.4 |
||||||
14 |
Сандық есеп (реакцияласушы заттардың біреуі артық болған жағдайда хим/реак теңд б/ша зат мөлшерін,массасын,өнімнің көлемін есептеу) |
|
|
|
|
|
||||
15 |
Сандық есеп (реакцияласушы заттардың біреуі артық болған жағдайда хим/реак теңд б/ша зат мөлшерін,массасын,өнімнің көлемін есептеу) |
|
|
|
||||||
16 |
№1 Практикалық жұмыс «Электролиттік диссоциациялану теориясы және электролиттердің қасиеттері»
|
1 |
|
§4.5 |
||||||
17 |
№1 Бақылау жұмысы. «Электролиттік диссоциациялану және электролиттердің қасиеттері» |
|
|
§4.6 |
||||||
ІІ тоқсан 20 сағат |
||||||||||
Оттекті органикалық қосылыстар 20сағ |
||||||||||
33 |
Спирттер. Қаныққан біратомды спирттер. Спирттердің атаулары және изомериясы. Спирттерді алу жолдары. |
1 |
|
§8.1 ; 8.2 |
Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оттекті органикалық қосылыстар тарауы бойынша оқушы білімдерін қалыптастыру. . |
Оқушылар жаңа тарау тақырып- тары бойынша спирттер, жай және күрделі эфирлер,фенолдар,альдегидтер мен кетондар жайлы білімдерін толықтырады.Сабын алу және күміс айна алу реакцияларын жасай алады және бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді |
Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс |
Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау
|
|
|
34 |
Физикалық және химиялық қасиеттері. Спирттердің жеке өкілдері. Қолданылуы» . №3 көр/м « Спирт үлгілері, суда ерігіштігі |
1 |
|
§8.3; №5.6 №3 К |
||||||
35 |
Көпатомды спирттер. Екі және үшатомды спирттер .№3 л.т «Глицериннің суда еруі,мыс (ІІ) гидроксидімен әрекеттесуі» |
1 |
|
§8.4 №3 Л.Т 8-10 жаттығу |
||||||
36 |
Фенолдар |
1 |
|
§8.5 |
||||||
37 |
Карбонилді қосылыстар. Альдегидтер мен кетондардың физикалық қасиеттері және құрылысы |
1 |
|
§9.1 |
||||||
38 |
Альдегидтер мен кетондардың химиялық қасиеттері. Альдегидтер мен кетондардың жеке өкілдері және қолданылуы №3 көр/м « Альдегидтердің күміс айна р-сы» |
1 |
|
§9.2 № 3 К
|
||||||
39 |
Карбон қышқылдары, физикалық қасиеттері және құрылысы. Бір негізді карбон қышқылдарының химиялық қасиеттері. Карбон қышқылдарының жеке өкілдері. №4 л.т « Сірке және фосфор қышқылдарының химиялық қасиеттерін салыстыру. » |
1 |
|
§9.3.§9.4 §9.5-9.7 |
||||||
40 |
Бірнегізді қанықпаған қышқылдар. |
1 |
|
§9.8
|
||||||
41 |
Жай эфирлер |
1 |
|
§10.1 5-10 жаттығу |
||||||
42 |
Күрделі эфирлер. |
1 |
|
§10.2; 3-6 |
||||||
43 |
Майлар. Сабын және синтетикалық жуғыш заттар. |
1 |
|
§10.4; §10.3 |
||||||
44 |
Моносахаридтер. Глюкоза. Құрылысы, түзілуі. Глюкозаның химиялық қасиеттері |
1 |
|
§11.1; |
||||||
45 |
Дисахаридтер |
1 |
|
§11.2 |
||||||
46 |
Полисахаридтер. Крахмал №4 л.т « Крахмалдың коллоидтық ерітіндісін әзірлеу,қасиеттерін зерттеу,тамақ өнімдеріндегі крахмалды анықтау» |
1 |
|
§11.3 № 4 Л.Т |
||||||
47 |
Целлюлоза немесе клетчатка |
1 |
|
§11.3 |
||||||
48 |
Сандық есеп (Жану өнімдері б/ша МФ табу;шығымның массалық,көлемдік үлестері) |
1 |
|
Е.ж 5,1-6 |
||||||
49 |
Сандық есеп (Жану өнімдері б/ша МФ табу;шығымның массалық,көлемдік үлестері) |
1 |
|
Қайталау |
|
|
|
|
|
|
50 |
№3 Практикалық жұмыс «Көмірсутектер мен оттекті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс» тақырыбына сандық және сапалық есептер шығару |
1 |
|
№ 3 Прак жұмыс |
||||||
51 |
№4 Практикалық жұмыс «Оттекті органикалық қосылыстарға сапалық реакциялар» |
1 |
|
№ 4 Прак жұмыс |
||||||
52 |
№3Бақылау жұмысы |
1 |
|
Қайталау |
||||||
ІҮ – тоқсан 16 сағ |
||||||||||
Азотты органикалық қосылыстар 10 сағ |
||||||||||
53 |
Аминдер. Құрылысы, алынуы, физикалық қасиеттері |
1 |
|
§12.1 |
Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, азотты органикалық қосылыстар тарауы бойынша оқушы білімдерін қалыптастыру. . |
Оқушылар жаңа тарау тақырып- тары бойынша аминдер,аминқышқылдары,белоктар,нуклейн қышқылдары жайлы білімдерін толықтырады.Белоктарға түсті реакцияларын жасай алады және бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді |
Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс |
Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау
|
|
|
54 |
Аминдердің химиялық қасиеттері, қолданылуы. Анилин |
1 |
|
§12.2 |
||||||
55 |
Аминқышқылдар |
1 |
|
§12.3 |
||||||
56 |
Құрамында азоты бар гетероциклді қосылыстар |
1 |
|
§12.4 |
||||||
57 |
Белоктардың құрамы мен құрылысы №4 көр/м «белокты еріту,тұнбаға түсіру,белок денатурациясы » |
1 |
|
§12.5 №4 К |
||||||
58 |
Белоктардың химиялық қасиеттері №5 л.т«Белоктың түсті реакциялары» |
1 |
|
§12.5 № 5 Л.Ж |
||||||
59 |
Нуклеин қышқылдары №4 көр/м «ДНК мен РНК мол-ң модельдері » |
1 |
|
§12.6 № 4 К |
||||||
60 |
Сандық есептер (Экологиялық мазмұнды есеп; шығымның массалық, көлемдік үлестері) |
1 |
|
10-18 жаттығу |
||||||
61 |
Сандық есептер (Экологиялық мазмұнды есеп; шығымның массалық, көлемдік үлестері) |
1 |
|
Е.ж.ж 6,1-7 |
||||||
62 |
№4 Бақылау жұмысы |
1 |
|
Е.ж.ж 7,1-8 |
||||||
Синтетикалық жоғары молекулалы қосылыстар. «Химия және адам денсаулығы» 6сағ |
||||||||||
63 |
Жоғары молекулалы қосылыстар туралы түсінік. ЖМҚ синтездеу әдістері. Полимерлердің қасиеттері №5көр/м «Пластмасса,синтетикалық каучук және талшық үлгілерімен таныстыру» |
1 |
|
§13.1; 2,3 |
Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, синтездік жоғары молекулалы қосылыстар және олардың негізгі полимерлері тарауы бойынша оқушы білімдерін қалыптастыру. . |
Оқушылар жаңа тарау тақырып- тары бойынша полимерлер түрлері мен пластмассалар,синтездік талшықтар жайлы білімдерін толықтырады бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді |
Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс |
Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау
|
|
|
64 |
Пластмассалар және олардың түрлері. Пластмассаның аса маңызды өкілдері |
1 |
|
§13.4; 5 |
||||||
65 |
Каучук синтезі. |
1 |
|
§13.4; 5 |
||||||
66 |
Синтетикалық талшықтар және олардың маңызды өкілдері №6 л.т «Пластмасса және талшықтарды танып білу» |
1 |
|
§13.6 №6 Л.Т |
||||||
67 |
Витаминдер,дәрілер,гармондар мен ферменттер жөнінде түсінік, тұрмыстағы салауаттық |
1 |
|
§13.7 Реферат |
||||||
68 |
Қорытынды бақылау жұмысы |
1 |
|
Сынаққа дайындық |
||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |