Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Периодтық заң және периодтық жүйе.


Периодтық заң және периодтық жүйе.

Периодтық заң және периодтық жүйе.

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Үйге

тапсырма

Оқып үйренудің негізгі мақсаты

Оқып үйрену нәтижесі

Үйрену мақсатында бағаны қосып алғанда, бағалау

Барлығын қоса алғанда, бағалау

Негізгі дерек көздері

І – тоқсан 17 сағ

 8-сыныптағы химия пәнінің негізгі тақырыптарын қайталау.3 сағ

1

Техникалық қауіпсіздік ережесі. Периодтық заң және периодтық жүйе. Бейорганикалық  заттардың кластары.

1

 

Кіріспе

§1

§2

§3

Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, 8- сыныпта алған білімдерін қайталап , пысықтап бекіту

Бейорганикалық заттардың класстары мен олардың арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырады.

Сандық есептеулер кезінде формулаларды пайдалана алады.

Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар

дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс

Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалауларын есепке ала отырып қорытынды бағалау

 

1.Мұғалімге арналған нұсқаулық

2. Онлайн сабақтарының материал дары 

9  сынып Химия

Назарбаев Зияткерлік мектебі 2011ж

 

2

Бейорганикалық заттардың кластары және олардың арасындағы генетикалық байланыс

1

 

§

 

3

Сандық есеп(Реакцияласушы заттардың  біреуі артық болған жағдайда х.р теңдеу. б/ша  зат мөлшерін, массасын, өнімнің көлемін)

1

 

 

 

                                               ЭЛЕКТРОЛИТТІК ДИССОЦИАЦИЯЛАНУ ТЕОРИЯСЫ. ТҰЗДАР ГИДРОЛИЗІ     14 cағ

4

Электролиттер және бейэлектролиттер

1

 

§3.1

Электролиттер және бейэлектролиттер, электролиттік диссоциациялану механизмі, табиғаттағы және тұрмыстағы күшті және әлсіз электролиттер туралы білімдерді меңгерту.

 

 

 

Оқушылар жаңа тарау тақырып-

тары  бойынша электролиттер мен бейэлектролиттер, диссоциациялану механизмі,ЭДТ тұрғысынан қышқылдар,негіздер және тұздар, тұздар гидролизі

жайлы  білімдерін толықтырады.Ион алмасу реакция теңдеулерін жаза алады.

 

 

 

 

Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар

дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау

 

3. Электрон

ды  оқулықтар

10 сынып

 

5

Электролиттік диссоциациялану теориясы,  механизмі

 

 

§3.2

§3.3

6

Қышқылдардың,сілтілердің және тұздардың электролиттік диссоциациялануы №1 көрсетілім  мульт/я «Заттар,еріт/ң электр өткізгіштігін сынау»

1

 

§3.4

7

Электролиттік диссоциациялану дәрежесі. Әлсіз және күшті электролиттер.

1

 

§3.5

8

Ион алмасу  реакциялары және олардың жүру жағдайлары.  №1л.т «Электролит ерітінділерінің арасындағы ион алмасу реакциялары»

1

 

§4.1

9

Ион алмасу  реакциялары және олардың жүру жағдайлары.  №1л.т «Электролит ерітінділерінің арасындағы ион алмасу реакциялары»

1

 

§4.2

10

Э.Д. теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

1

 

 №2 прак

жұмыс

11

Э.Д. теориясы тұрғысынан қышқылдардың, негіздердің және тұздардың қасиеттері

1

 

§4.3

12

Тұздардың гидролизі №2 л.т « Тұздар гидролизі»

1

 

§4.3

13

Тұздардың гидролизі №2 л.т « Тұздар гидролизі»

1

 

§4.4

14

Сандық есеп (реакцияласушы заттардың біреуі артық болған жағдайда хим/реак теңд б/ша зат мөлшерін,массасын,өнімнің көлемін есептеу)

 

 

 

 

 

15

Сандық есеп (реакцияласушы заттардың біреуі артық болған жағдайда хим/реак теңд б/ша зат мөлшерін,массасын,өнімнің көлемін есептеу)

 

 

 

16

№1 Практикалық жұмыс «Электролиттік диссоциациялану теориясы және электролиттердің қасиеттері»

 

1

 

§4.5

17

№1 Бақылау жұмысы. «Электролиттік диссоциациялану және электролиттердің қасиеттері»

 

 

§4.6

ІІ тоқсан 20 сағат

Оттекті органикалық қосылыстар  20сағ

33

Спирттер. Қаныққан біратомды спирттер. Спирттердің атаулары және изомериясы.  Спирттерді алу жолдары.

1

 

§8.1  ;  8.2

Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оттекті органикалық қосылыстар

тарауы бойынша   оқушы білімдерін қалыптастыру.

.

Оқушылар жаңа тарау тақырып-

тары  бойынша  спирттер, жай және күрделі эфирлер,фенолдар,альдегидтер мен кетондар

жайлы  білімдерін толықтырады.Сабын алу және күміс айна алу реакцияларын жасай алады және бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді

Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар

дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс

Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау

 

 

34

Физикалық және химиялық қасиеттері. Спирттердің жеке өкілдері. Қолданылуы» . №3 көр/м «  Спирт үлгілері, суда ерігіштігі

1

 

§8.3; №5.6

№3 К

35

Көпатомды спирттер. Екі және үшатомды спирттер .№3 л.т «Глицериннің суда еруі,мыс (ІІ) гидроксидімен әрекеттесуі»

1

 

§8.4

№3 Л.Т

8-10 жаттығу

36

Фенолдар

1

 

§8.5

37

Карбонилді қосылыстар. Альдегидтер мен кетондардың физикалық қасиеттері және құрылысы

1

 

§9.1

38

Альдегидтер мен кетондардың химиялық қасиеттері. Альдегидтер мен кетондардың жеке өкілдері және қолданылуы

№3 көр/м « Альдегидтердің күміс айна р-сы»

1

 

§9.2

№ 3 К

 

39

Карбон қышқылдары, физикалық қасиеттері және құрылысы. Бір негізді карбон қышқылдарының химиялық қасиеттері. Карбон қышқылдарының жеке өкілдері.

 №4 л.т « Сірке және  фосфор  қышқылдарының  химиялық қасиеттерін салыстыру. »

1

 

§9.3.§9.4

§9.5-9.7

40

Бірнегізді қанықпаған қышқылдар.

1

 

§9.8

 

41

Жай эфирлер

1

 

§10.1

5-10

жаттығу

42

Күрделі эфирлер.

1

 

§10.2;

3-6

43

Майлар. Сабын және синтетикалық жуғыш заттар.

1

 

§10.4; §10.3

44

Моносахаридтер.

Глюкоза. Құрылысы, түзілуі. Глюкозаның химиялық қасиеттері

1

 

§11.1;

45

Дисахаридтер

1

 

§11.2

46

Полисахаридтер. Крахмал №4 л.т « Крахмалдың коллоидтық ерітіндісін әзірлеу,қасиеттерін зерттеу,тамақ өнімдеріндегі крахмалды анықтау»

1

 

§11.3

№ 4 Л.Т

47

Целлюлоза немесе клетчатка

1

 

§11.3

48

Сандық есеп (Жану өнімдері б/ша МФ табу;шығымның массалық,көлемдік үлестері)

1

 

Е.ж  5,1-6

49

Сандық есеп (Жану өнімдері б/ша МФ табу;шығымның массалық,көлемдік үлестері)

1

 

Қайталау

 

 

 

 

 

50

№3 Практикалық жұмыс «Көмірсутектер мен оттекті органикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс» тақырыбына сандық және сапалық есептер шығару

1

 

№ 3 Прак

жұмыс

51

№4 Практикалық жұмыс «Оттекті органикалық қосылыстарға сапалық реакциялар»

1

 

№ 4 Прак

жұмыс

52

№3Бақылау жұмысы

1

 

Қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІҮ – тоқсан 16 сағ

Азотты органикалық қосылыстар 10 сағ

53

Аминдер. Құрылысы, алынуы, физикалық қасиеттері

1

 

§12.1

Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, азотты  органикалық қосылыстар

тарауы бойынша   оқушы білімдерін қалыптастыру.

.

Оқушылар жаңа тарау тақырып-

тары  бойынша  аминдер,аминқышқылдары,белоктар,нуклейн қышқылдары жайлы  білімдерін толықтырады.Белоктарға түсті реакцияларын жасай алады және бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді

Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар

дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс

Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау

 

 

54

Аминдердің химиялық қасиеттері, қолданылуы. Анилин

1

 

§12.2

55

Аминқышқылдар

1

 

§12.3

56

Құрамында азоты бар гетероциклді қосылыстар

1

 

§12.4

57

Белоктардың құрамы мен құрылысы №4 көр/м «белокты еріту,тұнбаға түсіру,белок денатурациясы »

1

 

§12.5

№4 К

58

Белоктардың  химиялық қасиеттері

№5 л.т«Белоктың түсті реакциялары»

1

 

§12.5

№ 5 Л.Ж

59

Нуклеин қышқылдары №4 көр/м «ДНК мен РНК мол-ң модельдері »

1

 

§12.6

№ 4 К

60

Сандық есептер (Экологиялық мазмұнды есеп; шығымның массалық, көлемдік үлестері)

1

 

10-18 жаттығу

61

Сандық есептер (Экологиялық мазмұнды есеп; шығымның массалық, көлемдік үлестері)

1

 

Е.ж.ж

 6,1-7

62

№4 Бақылау жұмысы

1

 

Е.ж.ж

 7,1-8

Синтетикалық жоғары молекулалы қосылыстар. «Химия және адам денсаулығы»  6сағ

63

Жоғары молекулалы қосылыстар туралы түсінік. ЖМҚ синтездеу әдістері. Полимерлердің қасиеттері №5көр/м «Пластмасса,синтетикалық каучук және талшық үлгілерімен таныстыру»

1

 

§13.1; 2,3

Оқытудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, синтездік жоғары молекулалы қосылыстар және олардың негізгі полимерлері

тарауы бойынша   оқушы білімдерін қалыптастыру.

.

Оқушылар жаңа тарау тақырып-

тары  бойынша  полимерлер түрлері мен пластмассалар,синтездік талшықтар

жайлы  білімдерін толықтырады

бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді

Оқушының өзін – өзі бағалауы, сарапшылар

дың критерий бойынша бағалауы, кері байланыс

Блум таксономиясы бойынша жиынтық бағалау, оқушы бағалаула рын есепке ала отырып қорытынды бағалау

 

 

64

Пластмассалар және олардың түрлері. Пластмассаның аса маңызды өкілдері

1

 

§13.4; 5

65

Каучук синтезі.

1

 

§13.4; 5

66

Синтетикалық талшықтар және олардың маңызды өкілдері 

№6 л.т «Пластмасса және талшықтарды танып білу»

1

 

§13.6

№6 Л.Т

67

Витаминдер,дәрілер,гармондар мен ферменттер жөнінде түсінік, тұрмыстағы салауаттық

1

 

§13.7

Реферат

68

Қорытынды бақылау жұмысы

1

 

Сынаққа дайындық

                     

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Фосфор және оның қосылыстары.
Азотты органикалық қосылыстар. Аминдер.
8-сыныптағы химия пәнінің негізгі тақырыптарын қайталау.
Электролиттік диссоциациялану теориясы
Сандық есептерді шығару
КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЛАУ
Аррениустың электролиттік диссоциациялану теориялық негізгі қағидалары, электролиттік диссоциациялану механизмі.
Оттекті органикалық қосылыстар. Спирттер
Ацетилен
Қышқылдар, олардың жіктелуі және қасиеттері
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3880 | Қосты: Шекербекова Дана Талгатовна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык