|
|
Бөлшек - рационал өрнектерді түрлендіру тақырыбына есептер шығару
Сабақ №2 |
Сабақ өтілетін күн: 9.04.2014жыл Орны: 7 сынып бөлмесі Мұғалім: Бейсембаева Ғ.К. |
Барлық оқушы саны: 9 Қатысқаны : 9 |
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, күнтізбелік жоспар Ә.Н.Шыныбеков Алгебра 7 Алматы «Атамұра» 2012 |
||
Сабақ тақырыбы |
Бөлшек - рационал өрнектерді түрлендіру тақырыбына есептер шығару |
||
Мақсаты |
Рационал бөлшектің негізгі қасиетін пайдаланып есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін белсенді дамыту, тапқырлыққа және жылдамдыққа тәрбиелеу |
||
Түйінді идеялар |
Рационал өрнектерді түрлендіре алу |
||
Әдіс-тәсілдер |
Жекелей,жұптық, топтық жұмыс, баяндау, «Ыстық орындық» әдісі, «Трамплиннен секіру» ойыны, «Сыңарын тап» ойыны, «Қателер қалашығы» ойыны, «Білемін, білгім келеді, білдім» кестесі, «Постер жасау» әдісі. |
||
Көрнекіліктер, ресурстар |
Оқулық, маркер, түрлі түсті қағаз, ватман, тақта, компьютер, стикер |
||
Дерек көздері |
Оқулық,электронды оқулық, дидактикалық материал, әдістемелік құрал, қосымша мәліметтер: www.cpm.kz |
||
Оқыту нәтижелері |
|
||
Сабақ барысы І кезең |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|
Қызығушылықты ояту:
|
Топқа бөлуді ұйымдастырады. |
Топқа бөлінеді. |
|
Сергіту сәті: «Тілек жазу» әдісі. Тілек жазған қағаздан ұшақ жасап ұшырады. |
Сергіту жаттығуын орындайды. |
||
|
Оқушыларға өткен сабақтың жалғасы екендігін айтып, сабақтың мақсатын айқындайды. Тапсырма 1.«Ортақ тұжырым» тәсілі бойынша № 487-489 аралығында үйде орындалған есептердің ішінен өз қалауы бойынша бір есепке талдау жасап, жариялайды. |
Оқушылар өз ойларын айтады.
Үй жұмысы бойынша № 487-489 аралығында үйде орындалған есептердің ішінен бір есепті таңдап алып, талқылап тұжырымды плакатқа жазады (жаңа идея құрастырады). Қабырғаға іліп қояды, қорғайды. Бағалау парағы толтырылады. |
|
Тапсырма 2. Өткен тақырып бойынша өз пікірін айтып, сұрақтарға жауап беру үшін «Ыстық орындық» әдісін ұсынады. |
Оқушылар дөңгелек жасап отырады. Бір оқушыдан алға шығып өз пікірін айтып , оқушылар қойған сұрақтарға жауап береді. |
||
Тапсырма 3. Слайдта көрсетілген ауызша есептеуге арналған «Сыңарын тап» ойынын ұсынады. |
Топпен жұмыс жасайды, жауаптарын кезекпен айтып түсіндіреді. Бағалау парағы толтырылады. |
||
Тапсырма 4. «Айнымалының қандай мәнінде мағынасы болмайды» тапсырмасы жазылған парақтарды таратады. |
Жұппен, топпен жұмыс жасайды. Ортақ тұжырымға келіп, жауаптарын жариялайды. Бағалау парағы толтырылады. |
||
Тапсырма 5. Парақта жазылған ауызша есептеуге арналған «Қатесін тап» ойынын ұсынады. Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтайды. Кері байланысқа шығады. |
Барлық есептердегі мысалды топпен ақылдасады, кезекпен дауыстап (комментарий айтып) түсіндіреді. Бағалау парағы толтырылады.
|
||
2-кезең. Мағынаны ажырату 20′: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.
|
Оқулықтағы деңгейлі есептерді «Трамплиннен секіру» әдісі бойынша бірлесе отырып шығаруды тапсырады. Бағыт бағдар беріп отырады.
|
А деңгейлі №487 есептің ішінен 2-уін таңдап, жекелей шығарады. Жұмысты орындау барысында бір-бірімен ақылдаса алады. Нәтижесі жарияланады. В деңгейлі №495 есепте берілген есептерді ақылдаса отырып, топ ішінде бірлесе шығарады. Бір оқушы есептің жауаптарын сыныпқа жариялайды, қалғандары өз жұмыстарын тексереді (қажет болса). Топта ақылдасып, ортақ шешімге келеді. Тақтаға жазады. |
|
А және В деңгейлерінің есептерін шығарған оқушыларға С деңгейінің есептері беріледі. Нәтижесін тексереді. |
С деңгейлі №506 тапсырма [есептердің шешімі қосымшада көрсетілген]. Бағалау парағы толтырылады. |
||
3-кезең. Ой- толғаныс 14′ - аталдау , өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; - жинактау, бір-бірімен ой бөліседі; - сабақ қорытындысы; - бағалау. |
«Кім ойшыл» логикалық есептер слайдтан көрсетеді. Сол есептерді шығарған оқушы сыныптағы «ең ойшыл оқушы» атанатындығын жариялайды. Жауаптарын тыңдайды, бағыт бағдар береді, қолпаштайды. |
Берілген тапсырма бойынша ойланады, өз пікірлерін жекелей түрде ұсынады. Бағалау парағы толтырылады. |
|
Түсінік және жұмыс жасау деңгейлерін бағалау үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» шығу парағы бойынша сабақты қорытындылап, білімдерін бағалайды. Сабақ барысында толтырылған бағалау парағы бойынша жиынтық бағалау жүргізеді. [бағалау парағының үлгісі қосымшада көрсетілген] |
Сұраққа жазбаша жауапты стикерге жазып «Білемін, білгім келеді, білдім» шығу парағына жапсырады.
|
||
Келесі оқуға арналған тапсырма 1′ |
Бөлшектердің қосындысы мен айырмасы тақырыбын оқып келу. Есеп шығару: № 500,502 |
||
Қорытынды Рефлексия 1′ |
1. Сабақ ұнады ма? 2. Сабақ барысында қандай қиыншылықтар туындады? 3. Тәсілдерді орындау қиын болған жоқ па? |
|
|
Қосымша 1
Бағалау парағы
№
|
тапсырма аты-жөні |
Өзін-өзі бағалауы |
Топ жетекшісінің бағалауы |
Мұғалімнің бағалауы |
Қорытынды бағалау |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерилер:
20-25 бал «5» - Тақырыпты толық меңгерген, анықтама және қасиеттерін білетін, есеп шығаруда еркін қолдана алатын оқушыға қойылады.
15-20 бал «4» - Тақырыпты толық меңгерген, анықтама және қасиеттерін білетін, есеп шығаруда еркін қолдана алмаған оқушыға қойылады.
10-15 бал «3» - Тақырыпты жартылай меңгерген, анықтама және қасиеттерін жетік білмейтін, есеп шығаруда қолдана алмаған оқушыға қойылады. 1-10 бал «2» - Тақырыпты мүлде меңгермеген, анықтама және қасиеттерін білмейтін, есеп шығаруда қолдана алмаған оқушыға қойылады.
Постерді бағалау парағы Қосымша 2
№ |
Оқушының аты-жөні |
Тақырыпқа сәйкестігі (1-3б) |
Мазмұндылығы (1-3б) |
Формаға сәйкестігі (1-3б) |
Шығармашылық тұрғыдан келу (1-5б) |
Әсемдігі (1-4б) |
Тірек сызбаны қорғауы (1-5б) |
Жалпы қорытынды |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
«5» - 23балл
«4» - 17балл
«3» - 10балл
Есептердің шығарылу барысы: Қосымша 3
№487
- 4а2в2: (2а4в2)=
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |