Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 10 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы : Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару.
Сабақ өтілетін уақыт: 13.03.2014 жыл
Орны: №____кабинет Барлық оқушы саны: 16
Қатысқаны: _____
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Жалпы мақсаттар Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып сындық нүктелерді табу мен функцияның максимум(минимум) нүктелерін анықтауға есептер шығарады.
Түйінді идеялар Функцияны зерттеу.
Оқыту нәтижелері Жекелей, топпен жұмыста оқушылар есептерді шешуде сындық нүктелерді табу мен функцияның максимум(минимум) нүктелерін анықтау алгоритмін білуі керек.
Көрнекіліктер Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары.
Сабақ барысы Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- үй тапсырмасын тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады 2 мин Психологиялық ахуал «Білім жарқын болашақ бастауы» сөзін экранға шығарып. Шеңбер бойына жиналып,
«Жалын атқан жүрекпен,
Биікке самғау керек.
Бойыңдағы бар жақсыны,
Бір-бірімізге арнау керек».
2-3 мин Топқа бөлу «Білім», «Жарқын», «Болашақ», «Бастау», топтарына бөлу, мүшелерін номерлеу. Топ жетекшілерін сайлауды ұсыну. Келісетіндіктерін, сенетіндіктерін білдіреді.
3 мин Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген есептің шешуін экраннан көрсету. Топта бір-бірінің жұмыстарын тексеру, салыстыру. Бағалау парағыда сәйкесінше бағалау
5-7 мин Тест
Жіңішке, жуан сұрақтар 1.Әр оқушыға қарапайымнан күрделіге қарай 5 сұрақ беріледі.
2. Дұрыс жауап экраннан көрсетіледі. 1.Жекелей жауап береді.
2.Сұрақ-жауап парақтарын алмасады, Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай беріледі.
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады 10 мин «Грант» Тақырыпқа сәйкес топпен шешуге 4 есеп беріледі. Топта пікірлесіп есептерді шешеді Бір топтың жұмысын екінші топ бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. Жиынтық ұпайды топ мүшелері бөліседі.
2-3мин Сергіту сәті «Мен» сергіту жаттығуы
«Бар ғажайып-мен!
Бәрі маған байланысты!
Бәрі менің қолымда!» Мұғалімге ілесе жаттығу әрекеттерін жасайды.
5 мин Талапкерге
Жигсо-1 1-ші номерлер 1-партаға, ... , 4-ші номерлер 4-партаға отырады. Топтарға әр түрлі есептер беріледі. Топта пікірлесіп есептерді шешеді
10 мин Талапкерге
Жигсо-2 Оқушыларды өз топтарына қайтарып, шығарып алып келген есептерінің дұрыс, қателігін талқылауды ұсыну. Оқушылар өз топтарына келіп шығарған есебінің шығару жолын топ мүшелеріне түсіндіреді. Есепті түсіндіруіне байланысты 0-10 ұпай беріледі.
3-кезең: Ой-толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі сабақ қорытындысы 3 мин Шығу парағы Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға парақтар тарату. Жекелей сұрақтарға жауап береді Сабақты бағалайды
3 мин Бағалау Әр топтың бағалау парағы бойынша ортақ қорытынды шығару. Бағалауға пікірлерін білдіреді, келісім береді.
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) А) № 277
Ә) Шексіз көп экстремумдары бар функцияларға мысалдар келтіріңдер.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3885 |
|
|
|
Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару.
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 10 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы : Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару.
Сабақ өтілетін уақыт: 13.03.2014 жыл
Орны: №____кабинет Барлық оқушы саны: 16
Қатысқаны: _____
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Жалпы мақсаттар Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып сындық нүктелерді табу мен функцияның максимум(минимум) нүктелерін анықтауға есептер шығарады.
Түйінді идеялар Функцияны зерттеу.
Оқыту нәтижелері Жекелей, топпен жұмыста оқушылар есептерді шешуде сындық нүктелерді табу мен функцияның максимум(минимум) нүктелерін анықтау алгоритмін білуі керек.
Көрнекіліктер Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары.
Сабақ барысы Уақыты Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау(формативті, суммативті)
Сабақ кезеңдері
1-кезең: Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
- үй тапсырмасын тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады 2 мин Психологиялық ахуал «Білім жарқын болашақ бастауы» сөзін экранға шығарып. Шеңбер бойына жиналып,
«Жалын атқан жүрекпен,
Биікке самғау керек.
Бойыңдағы бар жақсыны,
Бір-бірімізге арнау керек».
2-3 мин Топқа бөлу «Білім», «Жарқын», «Болашақ», «Бастау», топтарына бөлу, мүшелерін номерлеу. Топ жетекшілерін сайлауды ұсыну. Келісетіндіктерін, сенетіндіктерін білдіреді.
3 мин Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген есептің шешуін экраннан көрсету. Топта бір-бірінің жұмыстарын тексеру, салыстыру. Бағалау парағыда сәйкесінше бағалау
5-7 мин Тест
Жіңішке, жуан сұрақтар 1.Әр оқушыға қарапайымнан күрделіге қарай 5 сұрақ беріледі.
2. Дұрыс жауап экраннан көрсетіледі. 1.Жекелей жауап береді.
2.Сұрақ-жауап парақтарын алмасады, Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай беріледі.
2-кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады 10 мин «Грант» Тақырыпқа сәйкес топпен шешуге 4 есеп беріледі. Топта пікірлесіп есептерді шешеді Бір топтың жұмысын екінші топ бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі. Жиынтық ұпайды топ мүшелері бөліседі.
2-3мин Сергіту сәті «Мен» сергіту жаттығуы
«Бар ғажайып-мен!
Бәрі маған байланысты!
Бәрі менің қолымда!» Мұғалімге ілесе жаттығу әрекеттерін жасайды.
5 мин Талапкерге
Жигсо-1 1-ші номерлер 1-партаға, ... , 4-ші номерлер 4-партаға отырады. Топтарға әр түрлі есептер беріледі. Топта пікірлесіп есептерді шешеді
10 мин Талапкерге
Жигсо-2 Оқушыларды өз топтарына қайтарып, шығарып алып келген есептерінің дұрыс, қателігін талқылауды ұсыну. Оқушылар өз топтарына келіп шығарған есебінің шығару жолын топ мүшелеріне түсіндіреді. Есепті түсіндіруіне байланысты 0-10 ұпай беріледі.
3-кезең: Ой-толғаныс:
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
синтез, бір-бірімен ой бөліседі сабақ қорытындысы 3 мин Шығу парағы Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға парақтар тарату. Жекелей сұрақтарға жауап береді Сабақты бағалайды
3 мин Бағалау Әр топтың бағалау парағы бойынша ортақ қорытынды шығару. Бағалауға пікірлерін білдіреді, келісім береді.
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) А) № 277
Ә) Шексіз көп экстремумдары бар функцияларға мысалдар келтіріңдер.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы
ШҚО Тарбағатай ауданы Тоғас батыр атындағы орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |