|
|
Заттар.
Сабақтың тақырыбы |
Заттар |
Сабақтың жалпы мақсаты |
Балалардың зат туралы түсінігін қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту |
Әдіс-тәсілдер |
АКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу |
Күтілетін нәтижесі |
Балалар зат туралы түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.
|
№ |
Уа-қыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Дерек көздер, көрнекілік-тер |
||||||||||||||||||
1 |
2 мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі» |
Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді |
Гүлдер |
||||||||||||||||||
2 |
2 мин |
Топқа бөлу Оқушыларды құстың макеттері арқылы 4 топқа бөлу |
Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді. |
Көгершіндердің макеттері |
||||||||||||||||||
3 |
1 мин |
Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
|
||||||||||||||||||||
4 |
2 мин |
І.Қызығушылықты ояту. Венн диаграммасы -Табиғи заттардың жасанды заттардан қандай айырмашылығы бар? |
Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады |
Слайд плакаттар |
||||||||||||||||||
5 |
5 мин |
ІІ. Миға шабуыл
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
слайд |
||||||||||||||||||
6 |
3 мин |
ІІІ. Мағынаны тану Кестемен жұмыс Денелер Заттар Доңғалақ резеңке Кірпіш балшық Көйлек мақта Кітап қағаз |
Оқушылар денелер мен заттарды сәйкестендіреді |
сызба |
||||||||||||||||||
7 |
5 мин |
IV. Ойтолғау
|
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сыныптағы денелердің қандай заттардан құралғаны жайлы айтады. |
слайд |
||||||||||||||||||
8 |
10 мин |
VІ«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы Мысалы, көбелек, мақта, дөңгелек, инелік, шар т.б. |
Жеке жұмыс Әр оқушы қандай да бір заттың неге ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді |
|
||||||||||||||||||
9 |
10 мин |
VІ. «Сынақтан өткізу» әдісі
|
Топтық жұмыс Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді. |
Слайд А4 парақшалары |
||||||||||||||||||
10 |
2 мин |
VІІ. Рефлексия. Өткен сабаққа кері байланыс жасау
|
Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады |
А4 парақшалары |
||||||||||||||||||
11 |
2 мин |
VІІІ. Бағалау |
Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады |
Бағалау парақшалары |
||||||||||||||||||
12 |
1 мин |
ІХ. Үйге тапсырма. «Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?» Өз үйіңде бар бірнеше денені жазып, оның қандай заттардан жасалғанын жаз. «Құбылыстар» тақырыбы б\ша іздену |
Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа көбелек пішіндес стикерді жапсырады. |
стикер |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |