|
|
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі. Ферменттер, олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі.
Жамбыл облысы Қордай ауданы №26 Жамбыл Жабаев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна
6-сабақ |
17.09.2014 9 сынып Биология |
Сабақтың тақырыбы |
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі. Ферменттер, олардың тіршілік процестерін реттеудегі рөлі. |
Сабақтың жалпы мақсаты |
Жасушаның құрамындағы органикалық заттарға түсінік беру |
Әдіс-тәсілдер |
АКТ-ны пайдалану, СТО, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, “INSERT” әдісі |
Күтілетін нәтижесі |
Органикалық заттарды біледі Жасушадағы органикалық заттардың атқаратын қызметімен танысады Сыни тұрғыдан ойланады. |
№ |
Уа-қыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Дерек көздер, көрнекілік-тер |
|||||||||||||||
1 |
2 мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
|
слайд |
|||||||||||||||
2 |
2 мин |
Топқа бөлу
|
Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау |
Қима қағаз |
|||||||||||||||
3 |
1 мин |
Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
|
|||||||||||||||||
4 |
5 мин |
Үй жұмысын сұрау
|
|||||||||||||||||
5 |
5 мин |
«Түрткі болу» әдісі Органикалық заттар дегеніміз не?
|
Оқушылар өз ойларын өз түсінгендерін айтады.
|
||||||||||||||||
6 |
15 мин |
«Сынақтан өткізу» әдісі Әр топқа жеке-жеке тапсырма беру. Плакатқа өздеріне берілген тапсырмаларды бейнелеуді тапсыру.Кітаптағы тақырыпты өз беттерімен меңгереді.
|
Топтық жұмыс Топ мүшелері берілген тапсырмаларды орындайды, топтың пікірлерін ортаға салады.Плакатқа |
Плакат Маркер
|
|||||||||||||||
7 |
1 мин |
Сергіту сәті Жұмбақ шешу |
Оқушыларды жылдамдыққа үйреттеді |
||||||||||||||||
8 |
5 мин |
Сабақты қорыту Кестемен жұмыс Органикалық заттар
|
Жеке жұмыс Оқушылар органикалық заттарды кестеге толтырады |
кесте |
|||||||||||||||
9 |
5 мин |
“INSERT” әдісі бойынша кері байланыс + - толық түсіндім
V – мен үшін қызықты болды ? – мүлдем түсінбедім |
INSERT әдісі бойынша кестені толтырады
|
А4 парақшалары |
|||||||||||||||
10 |
3 мин |
Бағалау Балаларға таратылған күн, бұлт, тамшылардың суреттері арқылы бағалау Мұнда «күн»- 5 ұпай (толық жауап) «бұлт»- 4 ұпай (жеткілікті біледі) «тамшылар»- 3 ұпай (жеткіліксіз біледі)
|
Балалар сабақ барысында үлестірілген суреттер арқылы өз-өзін бағалайды |
слайд |
|||||||||||||||
11 |
1 мин |
Үйге тапсырма
Тақырыпты оқу кесте толтыру
|
Оқушылар стикерге «Не үйрендім?», «Не үйренгім келеді?» сұрақтарына жауап жазады. Стикерді плакатқа салынған ақ желкенге апарып жапсырады |
Стикер плакат |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |