Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары.


Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары.

Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. 

4 сабақ

 

Сабақтың тақырыбы             

Жасушалық теория — ХІХ ғасырдың ең үлкен жаңалығы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Жасуша тірі организм құрылысының, дамуының және қызметінің негізгі бірлігі

Сабақтың  жалпы мақсаты

Жасуша теориясының негізгі қағидаларын түсіндіру

Әдіс-тәсілдер

Блум таксономиясы, диалог,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Нақты жауап» айдары, «Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны, Джиксо

Күтілетін нәтижесі

Жасуша теориясын біледі

Жасушаның теориясының негізгі қағидаларын біледі

Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады,шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады.Өзіндік ой қорытуға,тұжырым жасауға дағдыланады

Түйінді идея

Нақты ойлау арқылы ой қорыту

Уа-қыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Дерек көздер,  көрнекілік-тер

 

1

2 мин

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру

«Ең жақсы тілек»

Оқушылар плакатқа салынған ағаштың бұтағына  өз достарына тілектер жазылған жапырақтар мен алмалар  жапсырады.

Стикерлер

плакат

 

2

2 мин

Топқа бөлу

«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді...» (тапқырлық, білімділілер, алғырлар,белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін.

(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)

Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.

парақшалар

3

1 мин

Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру

 

     Аты-жөні

білу

 

түсіну

қолдану

талдау

жинақтау

бағалау

 

 

1 ұпай

4  ұпай

4 ұпай

3 ұпай

1 ұпай

2 ұпай

 

                   

 

парақ

 

5 мин

Үй жұмысы тексеру

1. Кімдер жасуша теориясының негізін қалады?

2. Жасуш өзіндей жасушадан пайда болады деген ғалым кім?

3. Жасуша дегеніміз не?

4.Қан құрамындағы эритроциттерді кім зерттеді?

5. Цитология ғылымы нені зерттейді?

6. Жасуша теориясы қандай қағидаларымен ерекшеленеді?

 

4

5 мин

Жаңа сабақтың ашылуы

І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі

БҮҮ кестесі

Оқушылар өздерінің түсініктері бойыншаБҮҮ кестесін толтырады

Плакаттар,

маркерлер

5

10 мин

ІІ. Түсіну.

Мозайка әдісі

Оқушылар тақырыпты өз бетімен меңгереді

Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды,  өз  пікірлерін айтады. 5 топқа 5 түрлі сұрақтар беріледі сол сұрақтарға әр топ өз жауабын береді.

оқулық

 

6.

 

8 мин

ІІІ. Қолдану.

 

Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді

.

 

тірек сызба

7

2 мин

Сергіту сәті

«Кел, билейік!»

Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен  жасайды

Интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету

8

5 мин

ІV. Талдау

Оқушылармен бірге сабақты талдау.

Тест құрастыру

 Әр топ  өз ойларын айтады.

 

Суреттер

Слайд

9

5 мин

V. Жинақтау

“INSERT” әдісі бойынша кері байланыс

      + - толық түсіндім

-           - жартылай түсіндім

    V – мен үшін қызықты болды

    ? – мүлдем түсінбедім      INSERT әдісі бойынша кестені толтырады

  +          -         v          ?

                       

INSERT әдісі бойынша кестені толтырады

  +

  -

v

?

 

 

 

 

 

Тоқыма жіп

9.

3 мин

VІ. Бағалау

1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?

2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?

Блум таксономиясы  бойынша бағалау парақшасын үлестіру.

 

Аты-жөні

бі-лу

 

түсі-ну

қол-дану

талдау

жи-нақтау

баға-лау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар смайликтерді көтеру арқылы  бүгінгі сабақты бағалайды

J-мен көп нәрсені үйрендім

 K- мен аз нәрсе үйрендім

 L-мен ештеңе үйренбедім

 

Бағалау шкаласы

«5»-12-15 ұпай

«4»- 9-12 ұпай

«3»-5-8  ұпай

10.

2 мин

«Не үйрендім?, Не үйренгім келеді?» кері байланыс жасау

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқу қосымша биология ғылымдарын тауып келу

Күнделігіні жазып алады

 

           

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі.
Заттар.
Жасушаның ашылу және зерттеу тарихы.
Органикалық заттар: көмірсулар, нәруыздар, нуклеин қышқылдары, АТФ, липидтер, олардың элементарлық құрылысы, жасушадағы рөлі.
Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау
Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана, эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы.
Зат есім
Сөзжасам
Жаңаша бағалау білім сапасын көтеру кепілі
Ондық бөлшектерді азайту
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 6085 | Қосты: Мусиркегенова Акшолпан Жаксылыковна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык