|
|
Қой
Сабақтың тақырыбы: Қой
Сабақтың мақсаты: 1. Төрт түлік мал жайлы білімдерін тереңдету, жүйелеу. Оқушылардың өз пікірін білдіруге ойын дәлелдеуге, мәтінді мәтінді жүргізіп оқуға үйрету.
2. Ой- өрісін, сөздік қорын байыту, түсініп оқуда білім- білік дағдыларын дамыту.
3. Оқушыларды төрт түлікті құрметтеуге, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Типі: Іскерлік пен дағдыны қалыптастыру.
Әдіс- тәсілдері: Баяндау, түсіндіру, ой қозғау, топтастыру, топпен жұмыс.
Көрнекілігі: Суреттер, сызбалар, интерактивті тақта.
Барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды сабаққа дайындау.
2. Қажетті құрал- жабдықтарын түгендеу, үй тапсырмасын тексеру, еске түсіру.
3. Жаңа сабақ.
1. Қызығушылықты ояту.
Оқушыларды топқа бөлу , 1. Ботақандар
2. Құлыншақтар
Ребус шешіледі. (Төрт түліктің бірі- қой). Сурет көрсету. Оқушылар өз ойларын топта талқылайды. Топтасып ойды ортаға салады.
Төрт түлік жуас үй жануары
Аша тұяқты пайдалы
Қойдың атаулары: қозы→ марқа→ тоқты→ тұсақ→ саулық.
Мағынаны тану: Оқулықпен жұмыс. Мәтінді оқу, түсіндіру. Сөздік жұмыс. Инсерт. Түсті алу кестесі. Топта белгілеу.
Түндік - шаңырақты жауып тұратын киіз
Үзік – уық бойынша жабылады
Туырлық – керегені орай айналдыра жабылатын киіз
Ең жақсы сөйлеуші топ. Суретке байланысты өз ойларын айту
Қойдың пайдасы
↓ ↓ ↓ ↓
Еті Майы Жүні Терісі
↓ ↓ ↓ ↓
Жұмсақ Емдікке Текемет киім Былғары
3. Ой толғаныс. Кубизм отратегиясы.
1. Төрт түлік малды ата
2. Қойдың атаулары
3. Жейтын шөптері
4. Қойдың пайдасы
5. Қой туралы не білесіңдер?
4. Мақал – мәтел мәйегі:
1. Мал өсірсең қой өсір
Өнімі оның көл көсір
2. Малды баға биі, бабын таба біл .
Тыйым сөздер. 1. Ақты төкпе
Малды теппе
2. Малға теріс мінбе
3. Малдың басынан ұрма
5. Жалғасын топ ойыны . Әр топқа бір таратпалы қағаз таратылады .
Қойдың төлі -
Қойдың атасы-
Қой қалай дыбыс шығарады ? –
Қойдың жейтін шөбі –
6. “Төл шақыру”
Төлдер өріске кетті. Кеш болды. Енді біз оларды қалай шақырамыз.
- Әкім- әукім, шөре- шөре, құрау- құрау. көс- көс.
7. Болжам. -Қой жылы туғандар жайлы не деп
- Алған бетінен қайтару қйын.
Болмашы нәрсеге ашу шақырады.
Шешімді асығыс қабылдайды.
8. Қорыту: Төрт түлік малдың адам өміріндегі маңызды ата- бабамыздың кәсібімен еңбегін құрметтеу мал шаруашылығына көңіл бөле отырып, еңбекқор азамат етіп тәрбиелеу керектігін айтып қорыту.
9. Бағалау 2 топты бағалау, мақтап мадақтау.
10. Үйге тапсырма. Мәтінді оқып, өздері ойша әңгіме жазып, сурет салуды тапсыру.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |