|
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коучинг сабағының жоспары.
Өткізетін күні: |
07.04.14. |
Коучтің аты-жөні: |
Базарбаева Жания Садуокасовна |
Тақырыбы:
|
«Бағалау – оқу мен оқытудың ажырамас бөлігі» |
Мақсаты: |
Мұғалімдерді бағалау жүйесін өзгертуге бағыттау. |
Нәтижесі: |
1.Критериалды бағалауды үйренеді. 2. Бағалаудың түрлелін түсініп, тәжірибеде қолданады.
|
Сілтемелер: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 104-108 бет. Александер (2001) |
Ресурстар:
|
Интер белсенді тақта, стикерлер, плакат, түрлі-түсті қағаз, маркер. |
Коучинг барысы:
Оқыту әдістері |
Тапсырмалар. Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Нәтижесі |
1.Ұйымдастыру кезеңі |
Мұғалімдерді «Молекула» бойынша топтастыру |
Топқа бөлінеді. І топ- «Ұшқын» ІІ топ- «Жалын» ІІІтоп- «Сенім» |
топтасуды үйренді |
Психологиялық ахуал туғызу |
Көтеріңкі көңіл орнату үшін «комплимент» тренингін ұйымдастырамын. |
Ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір-біріне лақтырады. |
Жақсы көңіл-күй, еркіндік. |
2. Ой қозғау |
2.1. Сабақтың мақсаты не үшін қойылады?
2.2. «Дейін- кейін» стратегиясы Мұғалімдердің бағалау бойынша не білетінін жазуды тапсырамын. |
2.1. Мұғалімдердің жауабы тыңдалады.
2.2.Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың «дейін» бағанына бағалау туралы не білетінін жазады. |
2.1. Сабақтың мақсаты бағалау үшін қойылады.
2.2.Бағалаудың түрлерін аз білетінін түсінеді. |
3. Топтық жұмыс |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау тақырыбын қима қағаздармен үлестіремін.
(форматифті және суммативті бағалаудың аражігін ашып түсіндіремін) |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулімен танысып, түсінгендері бойынша постермен жұмыс орындайды. |
Бағалау түрлері туралы түсінік қалыптасады.
(«2» деген бағаның оқушыға қаншалықты ауыр әсер ететінін түсінеді) |
4. Тренинг «Сенімділік» |
Бір затты тығып, әр түрлі жағдайда іздеуге ықпал жасау: -дұрыс бағыт беру; -теріс бағыт беру; -қолдау көрсету; -сенімсіздік таныту; -эмоция арқылы; |
Мұғалімдер берілген тапсырмаларды орындайды. |
Оқушыға білім беруде мұғалім тарапынан қолдаудың, яғни формативті бағалаудың маңызын түсінеді. |
5.Философиялық мультфильм «Тоқты мен қоян» |
Филисофиялық мультфильм көрсетіледі. |
Көреді және өз бағасын береді. |
Формативтік бағалаудың өмірде де қажеттілігін түсінеді. |
6. Тренинг «Дұрыс баға» |
Сызбадағы адамдардың әрекетін түсіндіреді. |
Сызба бойынша әр адамның әркетіне баға береді. |
«Байыбына бармай бағалама» ой түйеді. |
7. Сергіту сәті |
Ауада сан жазу:саусақпен, мұрынмен, шынтақпен, иықпен, жамбаспен. |
Аталған әрекеттерді орындайды. |
Сергиді. |
8. Тренинг «Бес маймыл» |
«Бес маймыл» слайды көрсетіледі. |
Тренингпен танысады. |
Әділ бағаламау оқушының оқуға құлықсыздық дағдысын қалыптастыратынын түсінеді. |
9. Тренинг «Бағала» |
Бейтаныс адам белгісіз қимылдар жасауына ықпал жасайды. |
Қолының оң немесе теріс бетімен бағалайды. |
Бағалауда критерийдің жоқтығын түсінеді. |
10.Өзара бағалау |
Гүлдің суретін салу тапсырылады. |
Гүлдің суретін салады және өзара бағалайды. |
Критериалды бағалауды түсінеді, салынған гүлдің суретіне сай табыс критерийін құрады. |
11. «Дейін- кейін» стратегиясы |
Мұғалімдердің бағалау бойынша не меңгергенін «кейін» бағанына жазуды тапсырамын. |
Мұғалімдер үлестірілген ақ қағаздың «кейін» бағанасына бағалау туралы не үйренгенін жазады. |
Бағалаудың түрлерін түсінеді және практикада қолданады. |
12. Рефлексия «Жүректен жүрекке» |
Стикерлер арқылы мұғалімдер ойларын білдіреді |
Стикерлерді тарату, түсіндіру |
Кері байланыс |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |