|
|
Оқушылардың қызығушылығын арттыруда
формативті бағалаудың маңызы
Тақырып |
Оқушылардың қызығушылығын арттыруда формативті бағалаудың маңызы |
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық |
Жалпы мақсаты |
Формативті бағалау арқылы оқушының қызығушылығын, белсенділігін ынталандыруға және қабілетін аша білуге үйрету. Оларды іс –тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. |
Күтілетін нәтиже |
Формативтік бағалаудың түрлі тәсілдерін біліп, оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы. Формативтік бағалаудың маңыздылығын меңгерту. |
Түйінді идея |
Формативті бағалау |
Ресурстар |
Маркерлер, стикер, ақ парақ, А4 қағаздары, смайлингтер |
Коучинг сессиясының өту барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар түрі |
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||
|
2 мин. |
Амандасу |
Амандасады. |
||||||||||||||||||||||||
Бейнежазба көру |
2 мин. |
Мұғалімдер күніне арналған видеофильм |
Ұйымшылдықпен қатысу |
||||||||||||||||||||||||
Топқа бөліну |
2 мин. |
Геометриялық фигуралар бойынша топқа бөліну. |
Топқа бөлінеді |
||||||||||||||||||||||||
Ой шақыру Тақырыпты анықтау |
5 мин |
Слайдтан сурет көрсетіледі. Әр кейіпкерлерге бағалау дұрыс қойылған ба? |
Өз ойларын айтады
|
||||||||||||||||||||||||
Топтық тапсырма |
10 мин |
Оқу үрдісінде бағалау керек пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? Сіз сабақта бағалаудың қандай түрін қолданасыз? |
«Бағалау» сөзіне кластер жасайды.
|
||||||||||||||||||||||||
Топтық тапсырма Тапсырма |
30 мин |
Құмырадағы гүлдің макетін жасаңыз. Макетті өз ара бағалайды және коуч те бағалайды. Коуч макетті талқыламай баға қоя салады. Бұл қандай бағалау түрі? Бұл формальды бағалау. Ал енді әріптестерініздің жұмысын бағалаңыздар? Бұл қандай бағалау? Бұл өз ара немесе топтық бағалау. |
Құмырадағы гүлдің макетін жасайды. Екі топ бір-бірін бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
15 мин |
Сізге бұл бағаны не үшін қойғаны түсінікті ме? Сізге неге осындай баға қойды деп ойлайсыз? Көршіңіздің жұмысын бағалағанда неге назар аудардыңыз? Басқа топтың жұмысын бағалау оңай болды ма? Енді осы жұмысымызға критерии құрамыз.
|
Сұрақтарға жауап береді. Критерии құрады
|
||||||||||||||||||||||||
Тренинг |
2 мин |
Сергіту тренингі. Жұбымызды тауып басымызға ақ парақ қойып, оның суретін саламыз. |
|
||||||||||||||||||||||||
Тақырыпты ашу |
5 мин |
Презентация арқылы тақырыпты ашу. Бағалаудың түрлері |
|||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
5 мин. |
Сіз қандай бағалау тәсілдерін ұсынар едіңіз? Қазіргі бағалау тәсілдері туралы не айтар едіңіз? |
Стикерге өз ойларын жазады. |
||||||||||||||||||||||||
Қорытынды |
2 мин. |
Мұғалімнің сабаққа қатысуын бағалау критериилері
|
Смайлингтер арқылы бағалау Өте жақсы- қызыл Жақсы-жасыл Орташа-сары
|
||||||||||||||||||||||||
10 мин |
Эдвард де Бононың алты қалпағы |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |