|
|
Сан аралықтары.
Сабақтың тақырыбы: Сан аралықтары.
Сабақтың мақсаты:
1. Сан аралықтарын түсіне отырып есептер шығару,
тақырыптың маңыздылығын анықтау.
2. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыта
отырып,тақырыпты толық меңгерту..
Ұжымдық, топтық, жұптық, жекелеген жұмыстар
жүргізу.
3. Еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: мультимедиа кешені, кесте, үлестірмелі қағаздар.
Сабағымыз мақсатына жетсін, жақсы өтсін деп , өзімізді жақсы көңіл күйге келтіріп алайық.
«Сабағымыз жақсы өтсін, бірімізге-біріміз сәттілік тілейміз »
Үй жұмысы: № 980 Қос теңсіздікті мүшелеп бөліп,бөліндісін бағалап, кестені толтырыңдар. 2 мин
Жауаптары : 1. 2<XY<5
2. 2<XY<6
3. 2<XY<7
4. 0,4<XY<0,9
Блум таксономиясын қолдану.
1 Білу. / бүгінгі тақырыпқа байланысты ережелерді еске түсіру./ 5-мин
1.Өтілген материалдар бойынша сұрақ –жауап
а) Санды теңсіздіктердің қасиеттері (5 қасиет)
б) Санды теңсіздіктерді қосу және азайту.
в) Санды теңсіздіктерді көбейту және бөлу
2 Түсіну. СТО технологиясының элементтерін қолдану .Жаңа тақырып « Сан аралықтары» Жаңа тақырыпты оқушыларға бөлініп беріледі, өздері 3 топпен жұмыс жасайды. Басқа топқа түсіндіреді . 15-мин
3 Қолдану. Есептер шығару /Практикалық жұмыстар/ ұжымдық жұмыс
ауызша №986 есеп Берілген сан аралығын оқыңдар 2 мин
1) (7; 15) 2) [ -5;5] 3) ( 6; +∞) 4) ( -∞ ;9) 5) [2; +∞) 6) [0 ; +∞)
жазбаша №987 есеп Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер
4 Талдау . Ережелерді пайдалана отырып жұптық жұмыс №988 7 мин
«интервал», «кесінді», «жартылай интервал», «сәуле», «ашық сәуле» карточкалардың таңдап алып, өз жұптарымен бірлесіп тапсырманы орындайды .
5 Топтау. а) № 989есеп 1- топ X> 7,5
2-топ Y<3
3-топ т≥−3 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық
түзуде қалай сызуға болады?
ә) №996есеп 1- топ −4,5≤X≤2
2-топ −8<Y≤3
3-топ 0,4≤Y<3 Қос теңсіздіктің шешімдерінің жиынын координаталық түзуде кескіндеп,сан аралығын кескіндеп қарастыруға болама? /Проблемалық сұрақ- есеп/
топтық жұмыс. 5-мин
Бекіту кезеңі а) №997 есеп кестедегі сан аралықтарына тиісті ең үлкен бүтін санды,ең кіші бүтін санды тауып кестені толтырыңдар
Сан аралықтары |
[ -10; 8] |
( -2; 8 ) |
[ -3; 3 ) |
( -5; 4] |
Ең үлкен бүтін сан |
|
|
|
|
Ең кіші бүтін сан |
|
|
|
|
6 Бағалау. Рефлекция
Сіздердің ойларыңызша бүгінгі тақырып қаншалықты маңызды, осы тақырып болашақта сіздердің өмірлеріңізде қажеті бар ма?
Пайымдау 5-мин
«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық сәуле»
«интервал» «кесінді» «жартылай интервал» «сәуле» «ашық сәуле»
Мұғаліммен біргемін Мұғаліммен біргемін
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |