|
|
Орта мерзімді жоспар 6 сынып. Ақпарат және ақпараттық үдерістер
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытудың негізгі мақсатары |
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер |
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу |
Оқу нәтижелері |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері) |
Негізгі дерек көздері |
1 |
Әлемнің ақпараттық көрінісі |
Оқушылардың бойынада әлемнің ақпараттық көрін-ісі туралы білім қалыптасады, әлемде болып жатқан өзгерістерді ақпарат арқылы таниды, біледі. Ақпараттық үдерістердің тірі табиғатта , адам-дар қоғамында техникада қанша-лықты орын алатынына мысал-дар келтіреді. |
АКТ, СТО, (блум таксаномиясы)диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау |
Ақпараттың әлемдегі көрінісі жайлы деректерді білмейді. Макорәлем, мега-әлем, микроәлем-дердегі ақпаратты құраушыларды, ақпараттық үдерістердің қайда орын алатындығын ескермейді. |
Әлемнің ақпараттық көрнісі жайлы және мегаәлем, макроәлем, микроәлем дегі нысандар жайлы мәліметтер алады. Ақпараттық үдеріс және үдерістердің алатын орны туралы біледі. |
Кері байланыс, өзін-өзі бағалау |
Ақпарат әлеміндегі адамдар, қоғамдағы ақпарат, ақпараттық үдерістер, түрлері, техникадағы ақпарат үдерістер жайлы үлестірмелерге жеке жауаптар беру, топта кестені толтыру. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
2 |
Ақпараттың қасиеттері |
Ақпараттық қасиеттер туралы білім қалыптасады. Ақпараттың қасиеттерінің мәнін бағалайды, алған ақпараттың белгілі бір қасиеттерге ие екендігіне мысалдар келтіре алады |
АКТ, СТО, диологтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Ақпаратқа тән қасиет түрлерін толық білмейді, пайдалана алмайды |
Ақпараттарға тән қасиеттер туралы мәлімет алады Мысалдар келтіре отырып олардың қандай қасиеттіке ие болғандығын анықтай алады. |
Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау |
Жұпта ақпараттық қасиетін түсіндіретін мысал келтіре отырып кесте толтырады. Топ ішінде сөйлемдерді толықтырады, суреттер арқылы ақпарат алып, оның қасиеттерін дәлелдейді. Жеке тесттер шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
3 |
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар |
Оқушылар вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, анти-вирусық қауіпсіздік ережелерін меңгер-еді. Антивирусты пайдалана отырып, көрсетелген нысанды тексереді. |
АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Компьютерлік вирус программалары және оның таралуы жайлы білмейді. Антивирустық программалардың атқаратын қызметі және олардың түрлерін ажырата алмайды. |
Компьютерлік вирустың таралуы және ол туралы тарихи деректер алады. Антивирустардың қызметі және жұмыс істеу принциптері жайлы толық мәліметтер алады. |
Өзара бағалау Кері байланыстар орнату |
Оқушылар жеке үлестірмелерге жауаптар береді. Ережелерді талдауға топта жұмыстар жүргізеді. Тест тапсырмаларымен шешеді. Дарынды балармен жұмыстар атқарылады. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
4 |
Ақпаратты сығу. Мұрағатттау программа-лары |
Оқушылар ком-пьютерде мұрағат-тау программалар-ын қолдануды үйренеді. Олар мұрағаттан өзі шешілетін мұрағаттау файлы туралы түсініктері қалыптасады, мұрағаттарды жасауды меңгереді. |
АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Ақпараттарды сығу және Компьютердегі мұрағаттау программалары жайлы білмейді. Мұрағаттауға арналған прогарммалардың қызметтерін меңгермеген. |
Ақпаратты не үшін сығу қажеттілігін ұғынады. Компьютердің мұрағаттауға арналған программалары-мен таныса отырып, жұмыс істей алады. |
Кері байланыс, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау |
Оқушылар А деңгейлік тапсырмаларын жеке орындайды. Жұпта кесте толтырады. Тест сұрақтарын шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
Алгоритмдеу және модельдеу
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Оқытудың негізгі мақсатары |
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс - тәсілдер |
Сабақты үйренудегі кедергілерді жеңу |
Оқу нәтижелері |
Бағалау соның ішінде оқыту үшін бағалау |
Барлығын қосқанда (тапсырма түрлері) |
Негізгі дерек көздері |
1 |
Алгоритмдер және оны орындаушылар |
«Алгоритм» және оны орындаушылар түсінігін енгізе алады. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритмді құруды меңгереді |
АКТ, СТО, (блум таксаномиясы)диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау |
«Алгоритм» ұғымын, оның қасиеттерін, алгоритм орындаушысын білмейді. Қарапайым алгоритмдерге мысал келдіре алмайды. |
Оқушыларда алгоритм ұғымы қалыптасады. Сөз түрінде сызықтық құрылымды алгоритм құра алады. Алгоритм орындаушылары туралы біледі. |
Кері байланыс, өзін-өзі бағалау |
Әр оқушы алгоритм жайлы үлестірмелерге жеке жауаптар беру, топта кестені толтыру. Тест сұрақтарын шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
2 |
Алгоритмнің жазылу формалары |
Оқушылар алгоритмдерді сөз және графикалық түрде жазуды үйренеді. Алгоритмді жазу түрін, блок сызбалар қызметін, алгоритмнің блок-сызба графикалық элементтерінің жазу түріндегі бұйрықтарға сәйкестігін меңгереді |
АКТ, СТО, диологтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Алгоритмді ұсыныудың жазылу формаларын меңгермеген. |
Алгоритмді жазу түрін, блок- сызбалар қызме-тін анықтай алады. Блок – сызба элементтерін сипаттайды. Сызықтық алгоритм құрай алады. |
Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау |
Алгоритмді сөздік формада жеке орындайды, Топ ішінде өздері мысалдар келтіреді, Жұпта берілген тапсырмаларға блок – сызба жасайды. Жеке тесттер шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
3 |
Алгоритм түрлері |
Алгоитмтімнің түрлерімен танысады. Тармақталған алгоритм құруды үйренеді. Тармақталған және сызықтық құрылысты алгоритм блок – сызбасын құруды меңгереді. |
АКТ, СТО, (блум таксаномиясы)диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау |
Алгоритмнің түрлерін, олардың атауларын және атқаратын қызметеріне анықтамалар бере алмайды. Блок–сызба түрінде көрсете алмайды. |
Сызықтық және тармақталған, циклдік алгоритмедерга анықтама бере алады. Оларды блок сызба түрінде ұсынуды үйренеді. |
Өзара бағалау Кері байланыс-тар орнату |
Электрондық оқулық тапсырмаларын орындау Кесетелерді толтырып жұпта жұмыстар жүргізеді. Блок сызбалар сызады. Тест тапсырмаларымен шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
4 |
Циклдік алгоритмдер |
Оқушылар циклдік алгоритм түсінігін енгізеді. Циклдік құрлымды алгоритмнің блок – сызбасын құруды үйренеді |
АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Циклдік алгоритм қызметін, циклге арналған блок- сызба элементтерін білмейді, |
Алгоритмнің циклдік түрін, оның ұсынылуын, циклге арналған блок- сызбаларды алгоритмді өрнектеуге қолдана алады. |
Кері байланыс, өзін-өзі бағалау |
Электрондық оқулық тапсырмаларын орындау Кесетелерді толтырып жұпта жұмыстар жүргізеді. Блок сызбалар сызады. Тест тапсырмаларымен шешеді. Дарынды балармен жұмыстар атқарылады. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
5 |
Алгоритм құрудың тәжірибелік жұмысы |
Оқшылардың бойында сызықтық, тармақтық, циклдік алгоритмді және блок – сызба құруына дағдыланады. |
АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Күрделі алгоритмдерді сөздік формада және блок сызба түрінде ұсына алмайды |
Әртүрлі алгоритмдердің блок-сызбаларын құруды үйренеді.
|
Кері байланыс, білдім, қолдана аламын, түсінбедім, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау |
Жұпта алгоритмдерге мысал келтіреді Суреттер арқылы алгоритм түрін анықтайды, электрондық оқулықпен жұмыстар жүргізеді. Жеке тесттер шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
6 |
Модель және модельдеу |
«Модель», «молделдеу» түсініктерін меңгере отырып, моделдеудің негізгі кезеңдерін, сипаттамасын, барлық есептерді екі топқа бөлуді үйренеді. Моделге мысалдар келтіреді. |
АКТ, СТО, диологтік оқыту, оқыту үшін бағалау жас ерекшеліктеріне қарай, дарынды және талантты балалармен жұмыс |
Модель түсінігі , модельдеу дегеніміз не? Модельдердің негізгі кезеңдерін, сипаттамасын, модельдерге мысал келтіруді білмейді. |
Модельге анықтама бере алады. Модельдеу түсініктері қалыптасады. Кезеңдері жайлы ақпараттар алады. Модель түрлерін ажыратады. |
Өзара бағалау Кері байланыстар орнату |
Оқушылар жеке үлестірмелерге жауаптар береді. Деңгейлік тапсырмаларды жұпта орындайды |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
7 |
Модельдің түрлері |
Оқушылар модельдеудің төрт кезеңін қарастыра алады. Модельдерді жіктеуді, модельдерді орындауды, анықталған кезеңдерге сәйкес міндеттерді рәсімдеудіге дағдыланады. |
АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Модель нысандарын зерттеу сызбасын, модельдеуді жіктеуді білмейді. Ақпараттық модель түсінігін, компьютерлік модель түсініктерін меңгермеген. |
Модельдерді жіктеуді, модельдерді орындауды, анықталған кезеңдерге сәйкес міндеттерді рәсімдеуді үйренеді. |
Кері байланыс, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау |
Оқушылар үлестірмелермен жеке тапсыралар орындайды. Топта тақырыпқа талқылау жүргізеді. Тест сұрақтарын шешеді. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
8 |
Модельдеуге тәжірибелік жұмыс |
Оқушыларда модельдеу құру дағдысы қалыптасады. Модельдеу кезеңдері компьютерлік модельді құруды меңгереді. |
АКТ, дарынды және талантты балалармен жұмыс, жас ерекшеліктеріне қарай, сын тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, оқыту үшін бағалау |
Компьютерлік моделдерді құрауды білмейді. |
Оқушылар компьютердің мүмкіндігін пайдалана отырып компьютерлік модель түсінігін тереңдетеді. |
Кері байланыс, критерийлер арқылы өзін –өзі бағалау |
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларын жеке орындайды. Жұпта мозайкамен жұмыс жасайды. Компьютерде жұмыстар. |
6 сынып оқулығы,Арман ПВ Е. А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов 6 сынып оқулығы, Атамұра С.Т. Мұхамбетжанова, А.С. Тен Лабараториялық практикум. Жұмыс дәптері Электрондық оқулық 6 сынып. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |