|
|
Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.
|
Белсенді жұмыс түрлері. (топтық, жұптық, жекеше) АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану |
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау |
Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар) |
Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз |
Негізгі дерек көздер |
||||||||
№ сабақ |
ТАҚЫРЫБЫ |
сағаты |
ББД қойылатын талаптар |
|
|
|
|
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
|
|
||||||||||||
1 |
Санды және әріпті өрнектер |
1 |
Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
|
Топтық жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу. |
Оқушылар сабақ қорытындыла- ғанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту. |
Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
2 |
Санды және әріпті өрнектер |
1
|
Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру
|
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді |
|
|||||
3 |
Өрнектерді ықшамдау |
1 |
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу |
Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау |
Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
4 |
Өрнектерді ықшамдау |
1 |
Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары |
Топтық жұмыс. «Ой қозғау» Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу |
Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау. |
Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін түсіндіру |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
5 |
Өрнектерді ықшамдау |
1 |
Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері көрінеді, бағаланады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
6
|
Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару |
1 |
Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар Қызығушылықты ояту «Ой қозғау» стратегиясы |
Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды 2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады 3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады |
Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді |
СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 2-апта |
|||||
7 |
Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару |
1 |
Арифметикалықамалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы |
Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту |
Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру |
Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару |
Практикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» |
|||||
8 |
Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару |
1 |
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді. |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
9 |
Теңдеу Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару |
1 |
Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы |
Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалау |
Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау |
Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 4-апта |
|||||
10 |
2-бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
|
Алдамұратова Т.А. «Оқыту әдістемесі» |
|||||
11 |
Қатемен жұмыс |
1 |
Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу |
|
|
|
|
|
|||||
12 |
Бұрыш. Бұрыштың шамасы |
1 |
Бұрыш ұғымын түсіне алуы,транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері |
Топпен жұмыс. «Еске түсіру», «Ой қозғау», «Миға шабуыл» іскерлік. |
Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды |
В,С тобынан есептер беру |
Практикалық тапсырмаларды орындау |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
13 |
Бұрыш. Бұрыштың шамасы |
1 |
Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері |
Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар |
Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы бағалау |
«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру |
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
14 |
Бұрыш. Бұрыштың шамасы |
1 |
Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері |
Топтық, жұптық, жеке жұмыс |
Мені таң қалдырды, Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру. Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру |
Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу. |
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
15
|
Шеңбер. Дөңгелек. |
1 |
Анықтамасын және элементтерін білуі, есептер шығаруда қолдана алулары |
Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету,сыза алу |
Оқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау. |
Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру |
Практикалық тапсырмаларды орындау |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
16 |
Шеңбер. Дөңгелек. |
1 |
Анықтамасын және элементтерін білуі Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
Кеңейтілген тапсырма беру |
Кері байланыс «Автордың орындығы» |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
17 |
Шеңбер. Дөңгелек. |
1 |
Анықтамасын және элементтерін білуі Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау. |
Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма- тивті бағалау |
Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту |
Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
18 |
3-бақылау жұмысы |
1 |
Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау |
|
|
|
|
Алдамұратова Т.А. «Оқыту әдістемесі» |
|||||
19 |
Қатемен жұмыс |
1 |
Оқушылардың жіберген қателерінің алдын-алу |
|
|
|
|
|
|||||
|
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
20 |
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар |
1 |
Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы |
Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын, талдауын жасау.Анықтама лар арқылы дәлелдеу. |
Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру. |
Топта көшбасшылық рөлін беру, |
Формативті бағалау. Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай сандар кестесін пайдалану. |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
21 |
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар |
1 |
Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы |
Жеке тапсырма «Ағаш»бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, «Постер» жасау |
Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды |
Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады |
Топтың бағалауын басшылыққа алу |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
22 |
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар |
1 |
Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы |
Топтық, жұптық жұмыс. Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар) Тест тапсырмаларына шолу Сәйкестендіру тесті «Ой түйін» рефлексия |
Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау |
Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады |
Деңгейлік,тест тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланадыми |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
23 |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті |
1 |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы |
Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту |
Не білемін? Не білдім? Нені білгім келеді? деп қорытындылау |
Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау |
Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» |
|||||
24 |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті |
1 |
Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы |
Жұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,-«Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсілі |
Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. |
Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни ұстаз рөлін орындайды |
Сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады. |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
25 |
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері |
1 |
Жұп, тақ сандарды ажырата алуы,натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін білуі |
«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік |
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы. «Балдық» жүйемен бағалау |
«Миға шабуыл» Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау |
Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 «Үлестірме материалдар» 2-апта |
|||||
|
|
|
|
II-тоқсан |
|
|
|
|
|||||
26 |
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері |
1 |
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін және 10-ға бөлінетін сандардың 2,5-ке бөлінетінің пайдалана алуы |
Топтық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі. |
«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру. |
Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді. |
Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады. |
Математика 5-сынып, Алдамұратова Т.А. «Атамұра» баспасы, 2010 |
|||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |