Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Санды және әріпті өрнектер


Санды және әріпті өрнектер

Санды және әріпті өрнектер

 

Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсатары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.

 

Белсенді жұмыс түрлері.

 (топтық, жұптық, жекеше) 

АКТ-ны оқу үрдісін жақсарту үшін қолдану

Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау

Барлық оқушылардың қызығушылығын, ынтасын арттыру (талантты, дарынды балалар)

Сіз жоспарыңыздың іске асуын және нәтижені қалай байқайсыз

Негізгі дерек көздер

сабақ

ТАҚЫРЫБЫ

сағаты

ББД қойылатын талаптар

 

 

 

 

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

 

 

1

Санды және әріпті өрнектер

1

Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік алу

Әріптің мәнін өрнектегі орнына қоя білу,  өрнектердін мәндері бойынша салыстыру

 

Топтық жұмыс.

Сұрақ қою техникасын қолдана отырып,диалогтік қарым-қатынасқа түсу.

Оқушылар сабақ қорытындыла-

ғанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру, топты реттеу, ұтымды идеяларды айту.

Оқушылар әріптің берілген мәніндегі өрнектің мәнін жаза, таба алады, өрнектердін мәндері бойынша салыстырады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

2

Санды және әріпті өрнектер

1

 

 

Әріптің мәнін өрнектердегі орнына қоя білу дағдылары, өрнектердін мәндері бойынша салыстыру

 

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар

Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау

«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру

Топ башсынының бағалауын басшылыққа ала отырып, оқушылардың санды және әріпті өрнектерге есептер шығара алу дағдыларының қалыптасқаны көрінеді

 

3

Өрнектерді ықшамдау

1

Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Топпен жұмыс. Сұрақ қою техникасын қолдану. Мысалы: өрнектерді ықшамдау не үшін қажет? берген сұрақтарын талқылау

Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды

Қойылған сұрақтардың деңгейіне қарай, күрделі есептер шығару арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау

 Оқушылар санды және әріпті өрнектерден қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиетін пайдаланып есептерді шығарады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

4

Өрнектерді ықшамдау

1

Өрнектердің қасиетін пайдаланып, ықшамдай алулары

Топтық жұмыс.

«Ой қозғау»

Қосу мен азайтудың үш қасиетін топпен талдай білу

Ауызша сұрақтар қоя отырып, оқушылардың ой-өрісін дамыту. Формативті бағалау.

Оқыту процессінде белсенді оқыту түрлері арқылы оқушыларды тарту. Есептердің ықшамдалған нәтижесін  түсіндіру

Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен байқалады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

5

Өрнектерді ықшамдау

1

Өрнектердің қасиетін пайдаланып есептер шығару

Топтық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады

Берілген тапсырмалар арқылы оқушылардың  деңгейлері көрінеді, бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

6

 

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1

Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар

Қызығушылықты ояту

«Ой қозғау» стратегиясы

Бағалау: 1.«Ой қозғау» стратегиясы» бойынша суретке салған ойларын қорғайды

2. «Бағалы зат» стр. Арқылы оқушылар анализ жасай алады

3. Мұғалімнің бақылауы арқылы топтағы жұмыс бағаланады

Бағалы зат» стратегиясы. Тапсырма: тапсырманы оқып,шығару жолын түсіндіріп беру арқылы дарынды, талантты оқушылардың жұмысы көрінеді

СТО стратегияларын қолдану арқылы оқушылардың топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады, сабаққа белсенділіктері артады.Түйінді идеяларды айта отырып,мәтінді есептердің шығару жолдарын біледі

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 2-апта

7

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1

Арифметикалықамалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Выгодский ЖАДА қолдану арқылы, диалогтік әңгімені дамыту

Әр топтағы қабілетті оқушы топты және басқа топ мүшелерін бағалап отыру

Шағын топпен жұмыста оқушылар бірін-бірі  оқыту,үйрету. Кері есептеу арқылы есептерді шығару

Практикалық тапсырмаларда сұ рақтар қоя отырып, есептің шығару жолдарын түсіндіру

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

8

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1

 

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар

Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау

«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру

Сұрақ-жауап арқылы мәтін есептерді қалай шығару керек екендерін үйренеді.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

9

Теңдеу

Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару

1

Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері.

Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы

Топтық жұмыс. Сенім және жұмыс атмосферасын қалыптастыру

Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағалау.Формативті бағалау

Берілген тапсырмаларды (талдау, синтез) орындау барысында дарынды, таланты оқушыларды анықтау

Блум таксономиясының деңгейлері бойынша бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 4-апта

10

2-бақылау жұмысы

1

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

 

 

 

 

Алдамұратова Т.А.

«Оқыту әдістемесі»

11

Қатемен жұмыс

1

Сараптама нәтижесінде қайталау сабақтарын жүргізе отырып,жіберілген қателелердің алдын алу

 

 

 

 

 

12

Бұрыш. Бұрыштың шамасы

1

Бұрыш ұғымын түсіне алуы,транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері

Топпен жұмыс.

«Еске түсіру», «Ой қозғау»,

«Миға шабуыл» іскерлік.

Бағалау парағы бойынша топ басшысы бағалайды

В,С тобынан есептер беру

Практикалық тапсырмаларды орындау

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

13

Бұрыш. Бұрыштың шамасы

1

Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері

Топтық, жұптық,жекелей жұмыстар

Формативті бағалау. Оқушылардың берген жауаптарына байланысты топ басшысы   бағалау

«Көргенімді есіме сақтаймын»-сұрақ-жауап арқылы белсенділіктерін арттыру

Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру арқылы анықталады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

14

Бұрыш. Бұрыштың шамасы

1

Транспортирдің көмегімен бұрыштың шамасын өлшей алуы,шамасы берілген бұрыштың сала алу бейімділіктері

Топтық, жұптық, жеке жұмыс

Мені таң қалдырды,

Мені ойландырды, Менде сұрақ туындады-қызығушылықтарын арттыру.

Формативті бағалау. Жұлдызшалар, смайлктер беру

Диалогтік әңгімеге түсу арқылы оқушылардың ойларын білу.

Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

15

 

Шеңбер. Дөңгелек.

1

Анықтамасын және

элементтерін  білуі, есептер шығаруда қолдана алулары

Интерактивті тақта көмегімен фигураларды көрсету,сыза алу

Оқушылар сабақ қорытындылағанда «Балдық» жүйемен бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау. Бірін-бірі бағалау.

Топта әр оқушыға роль беру арқылы белсенділікті арттыру

Практикалық тапсырмаларды орындау

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

16

Шеңбер. Дөңгелек.

1

Анықтамасын және

элементтерін  білуі

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту

Фигураларды интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Балдық» жүйемен бағалау

Кеңейтілген тапсырма беру

Кері байланыс «Автордың орындығы»

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

17

Шеңбер. Дөңгелек.

1

Анықтамасын және

элементтерін  білуі

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

Топпен жұмыс. «Дөңгелек стол», Дөңгелек үстелде ережені сақтау.

Сырттай бақылау арқылы қойылған сұрақтардың жауаптары бағаланады, қажет болған жағдайда түсініктер мен комментарийлер беріледі.Форма-

тивті бағалау

Берілген уақыт шеңберінен аспау керектігі, практикалық тәжірибені және жіберілген қателерді талқылау мақсатында оқушылардың қызығушылықтарын ояту

Айтылған материалдар ауқымы және практикалық жұмыстар бойынша бағаланады

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

18

3-бақылау жұмысы

1

Алған білімдерін тиянақтау, жинақтау

 

 

 

 

Алдамұратова Т.А.

«Оқыту әдістемесі»

19

Қатемен жұмыс

1

Оқушылардың жіберген қателерінің алдын-алу

 

 

 

 

 

 

ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі

 

 

 

 

 

 

 

20

Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар

1

Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы

Топпен жұмыс.Әр топ есептер шығаруда өз қорытындысын,

талдауын жасау.Анықтама

лар арқылы дәлелдеу.

Тапсырмаларды интерактивті тақта арқылы беру. Көрсетілген жауаптар арқылы өз-өздерін тексеру.

Топта көшбасшылық рөлін беру,

Формативті бағалау.

Басқа топқа қонаққа бару арқылы бірін-бірі бағалау. Оқушылар есептер шығаруда жай сандар кестесін пайдалану.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

21

Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар

1

Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы

 Жеке тапсырма «Ағаш»бейнесі арқылы өз ойларын қағаз бетіне түсіру, «Постер» жасау

Әрбір топ сұрақтар дайындап, басқа топқа қонаққа барады. Топтар бірін-бірі бағалайды

Жеке берілген тапсырма оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятумен қатар, өз бетінше жұмыс істеуге ынталандырады

Топтың бағалауын басшылыққа алу

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

22

Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар

1

Натурал сандардың бөлгіші,еселігі,жай және құрама сандар анықтамасын, жай сандар кестесін білуі есептер шығаруда пайдалана алуы

Топтық, жұптық жұмыс.

Кітаппен жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Тест тапсырмаларына шолу

Сәйкестендіру тесті

«Ой түйін» рефлексия

Деңгейлік тапсырмалар бойынша бағалау

Тапсырмаларды орындау барысында барлық оқушылардың сабаққа деген белсенділіктері артады

Деңгейлік,тест тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланадыми

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

23

Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті

1

Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы

Выготский ЖАДА қолдану арқылы сыныптағы диалогтік әңгімені дамыту

Не білемін? Не білдім? Нені  білгім келеді?  деп қорытындылау

Оқушылардың өмірмен байланыстыра келтірген дәлелдемелері арқылы анықтау

Уақытқа байланыстыра отырып, шағын тапсырма беру

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық»

24

Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті

1

Бөлінгіштіктің негізгі қасиетін есептер шығаруда пайдалана алуы

Жұптық, топтық жұмыс. «Бірін бірі оқыту»,-«Үйрете отырып, үйренемін»-қағидасын жүзеге асыру тәсілі

Жұптық, топтық бағалау. Үш жұлдызша бір тілек арқылы бағалау.

Оқушылардың дарындылық қасиеттері анықталады, яғни  ұстаз рөлін орындайды

Сұрақтар қойған парақтар арқылы бағаланады.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

25

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері

1

Жұп, тақ сандарды ажырата алуы,натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін білуі

«Еске түсіру», «Ой қозғау», іскерлік

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері интерактивті тақтадан көрсету арқылы теориялық және тәжірибелік біртұтастықты пайдалану арқылы.

«Балдық» жүйемен бағалау

«Миға шабуыл»

Оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасау

Ауызша,практикалық, есеп шығару нәтижелерінен

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

«Үлестірме материалдар» 2-апта

 

 

 

 

II-тоқсан

 

 

 

 

26

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері

1

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін және 10-ға бөлінетін сандардың 2,5-ке бөлінетінің пайдалана алуы

Топтық жұмыс.Жарыс түрінде ұйымдастырылады. 4-кезеңнен тұрады:тас қақпаның сұрақтары,күміс қақпаның есептері,алтын қақпаның есептері, алтын сандықтың есебі.

«Балдық» жүйемен бағалау. 1кезең 5 баллдық жүйемен, 2-кезең 10, 3-кезең 20, 4-кезең 50 баллдық жүймен. Интерактивті тақтада көрсетілген жауаптар арқылы тексеру.

Дарынды, таланты оқушылар сабақ барысында өз білім деңгейлерін көрсетеді.

Сұрақтарға жауап беріледі, практикалық тапсырма орындалады.

Математика 5-сынып,

Алдамұратова Т.А.

«Атамұра» баспасы, 2010

                 

 

Жүктеу


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
І тарау. Натурал сандар және нөл саны. Натурал сандардың жазылуы.
Жай бөлшектер көбейту. Есептер шығару.
Өрнектер. Формулалар. Санды өрнектер.
Математика пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Математикалық логика негіздері
9-ға және 3-ке бөлінгіштік белгілері
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу
Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар
Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Бөлім: Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3701 | Қосты: Абсаттаров Оңғарбай | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык