|
|
Жай бөлшектер көбейту. Есептер шығару.
Пәні: математика |
Күні: 22.01.2015 жылы
|
5ә сынып |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшектер көбейту. Есептер шығару. |
|||||
Сілтеме |
Математика оқулығы, сабақ жоспары, слайд А.Әбілқасымова, Т.Кучер, З.Жұмағұлова «Мектеп» баспасы, А.Алдамұратова, Т.Байшоланов «Атамұра» баспасы |
|||||
Жалпы мақсаты |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру және есептеу барысында қолдана білуге үйрету
|
|||||
Міндеттері |
Оқыту: Жай бөлшектерді көбейту алгоритмін практикада қолдану машықтарын нығайту; Дамытушылық: Ауызша есептеу, жалпылау дағдыларын дамыту; Ойын жеткізе білуін және ой-өрісін дамыту. Тәрбиелік: ұжымда, топта, жұпта жұмыс істеуге тәрбиелеу; Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, өз мүмкіндігіне сенуге, салауаттылыққа тәрбиелеу |
|||||
Күтілетін нәтиже |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі |
|||||
Негізгі идеялар |
Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту амалын орындай білу біліктілігін қалыптастыру |
|||||
Тапсырмалар |
Ой қозғау сұрақтары Оқулықпен жұмыс, топтық және жеке тапсырмалар Жаңа сабақты меңгертуге арналған ауызша тапсырмалар Есептер шығару, кері байланыс орнату |
|||||
Қолданылатын әдіс тәсілдер: |
Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс |
|||||
Сабақтың түрі: |
Жаңа білім беру |
|||||
Сабақтың дидактикалық кезеңдері
|
Мұғалім мен оқушының әрекеті |
Жұмыс тәсілдері, Әдіс-формалары |
Бағалау |
Ресурстаркөрнекі- ліктер |
||
Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты |
Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны |
|
|
|
||
Ұйымдастыру кезеңі
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа қатысуы, дайындығын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау. |
Көңіл -күйлерін білдіреді, жұпқа бөлінеді «Жемістер», «Көкөністер», «Дақылдар»
Төмендегі сұрақтарға жауап беру Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. / сызғыш, линейка/ Он екіге жетіп, Жүрген кері кетіп. / сағат, часы/ Нәрселерді санағанда, Керек ол бізге ауадай. Айтыңдаршы бұл қандай сан,Жан-жағыңа қарамай. / натурал сан/ |
Тәсілі: Сұрақ- жауап Формасы: ұжымдық. |
|
Смайлик- тер, кеспе қағаздар |
|
Жаңа сабаққа дайындық «Білу» |
«Ой қозғау» Бөлшектер қалай көбейтіледі? Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеді? Аралас сандардың көбейтілуін түсіндіріңіз? |
Негізгі ұғымдарды қайталайды |
Тәсілі: Сұрақ- жауап Формасы: ұжымдық. |
Жетондар |
Тірек сызбалар,суреттер |
|
Жаңа сабақты түсіндіру «Түсіну» |
Оқушы қызығушылығын тудыратын тақырыпқа қатысты проблемалық сұрақтар ұсынылады; Өзіндік пікірін қалыптастыруға бағдар беру; Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру; Практикалық құндылықтары негізінде ғылыми ізденіске бағдарлау; |
№778 3) : 4 5) : 6) : 7) : 8) :
№780 Тік төртбұрыштың ұзындығы см, ені см.Оның ауданың табыңдар. №781 Жаяу адамның жылдамдығы υ км/cағ.Ол сағатта қанша жол жүреді? Мұндағы υ = №783 Квадраттың қабырғасы α дм. Оның периметрі неше дециметр? Ауданың табыңдар. Мұндағы α=
|
Әдістері: ой тудыру, қорытынды ойға жетелер пікір алмасу; көрнекілік; түсіндірмелі сұрақ -жауап
|
|
Оқулық, тірек сызбалар А4 форматы, маркер |
|
Жаңа сабақты бекіту «Қолдану» |
Оқулықта берілген есептерді орындата отырып өз білетін мәліметтерін пайдалана отырып, практикалық білігі негізінде ізденіске жағдай тудыру.
|
№788 * : 2) * : * : 4) * : * : 6) * :
1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма? 4 жұмыртқа 4 минутта піседі? Бір жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек? Ағаш үстінде 200 торғай отырады. Аңшы 20 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? |
Жалпы дидактикалық әдіс: жартылай ізденіс, тұжырымды пікір айтуға ұмтылдыру. Тәсілі: жұптық, жекелей. |
Жетондар |
Оқулық, таратпа қағаздар, А4 форматы, маркер |
|
Жаңа сабақты пысықтау «Талдау» |
Деңгейлік тапсырмалар орындайды
|
Оқушылар үш топқа топтасып А, В және С деңгейлік есептерді топпен шығарып тақтада қорғайды І топ: : -3 : * : ІІ топ: : - : * : ІІІ топ: : + : * : |
Тиянақты жұмыс үлгісіне бейімдеу. Тәсілі: ұжымдық, топтық , жекелей. |
Жетондар |
Оқулық, таратпа қағаздар, А4 форматы, маркер |
|
Сергіту сәті |
; ; берілген бөлшекерді оқып алымын, бөлімін ажырта білуге, тез ойлауға, шапшаңдыққа бағыттау |
Бөлшектің алымы / орнымыздан тұрамыз/ Бөлшек сызығы / екі қолымызды екі жаққа созамыз/ Бөлшектің бөлімі /Орнымызға отырамыз/ Бөлшектің алымы / орнымыздан тұрамыз/ |
Тәсілі: ұжымдық, топтық , жекелей |
|
Слайд |
|
Жаңа сабақты қорыту «Жинақтау» |
Практикалық біліктерін толықтыруға бағдар беру, ауызша есептеу дағдыларын қалыптастыру |
Оқушыларға ауызша жеке тапсырмалар беріледі,тақырыпты қорытындылайды |
Жекелей тапсырма беру арқылы нақты жауап, қорытынды пікірге баулу. Тәсілі: топтық, жекелей |
Жетондар |
Карточкалар |
|
Рефлексия «Бағалау» |
«Табыс ағашы» Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Сары алма:Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын. Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз. |
Қағаздан жасалған алмаларды өздері таңдап алып, ағашқа магнит көмегімен жабыстырады. |
Тәсілі: жекелей |
|
Кеспе қағаздар |
|
Бағалау
|
Оқушы пікірі мен талдау жұмыстарын бағалау. |
Жетондарын санау арқылы бағалау |
Топтық және жекелей жетістіктерді бағалау. Ұпай саны бойынша бағалау |
|
Жетондар смайлик- тер |
|
Үй тапсырмасы
|
Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру №791 |
Есептер арқылы оз ойларын сауатты жеткізуге бағыттау |
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |