|
|
|
Сұрақ қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады,себебі сұрақ дұрыс қойылған жағдайда сабақ берудің тиімді құралына айналады және де оқушылардың оқуына қолдау көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады.Оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жекізу үшін мұғалімдер қолданатын сұрақтардың екі түрі: төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақтар кең қолданады деген пікір бар.Олар жаттап алуға бағытталған және де оған берілген жауап (дұрыс немесе дұрыс емес деп) бағаланады. |
0-16 ұпай: Бала тәрбиесі-сіз үшін үлкен мәселе.Бала тұлғасын дұрыс қалыптастыру үшін педагог немесе психолог мамандардың көмегіне сүйеніңіз. 16-30 ұпай: Сіз үшін балаға қамқорлық жасау бірінші кезектегі маңызды іс. Сіздің бойыңызда тірбиешінің қабілеті бар,бірақ тәжірибеде бір қалыпты ретпен, бір қалыптағы мақсатпен қолдануды әрқашан жасайсыз. Кейде қатал, кейде мүлде жұмсақсыз. Сізге жауапкершілікпен ойлану керек. |
Как применение технологии развития критического мышления повышает познавательную активность субъектов образовательного процесса. Ожидаемый результат: 1.Обучаемые выделяют особенности и принципы технологии; 2.Осознают необходимость ее внедрения в школьную практику; 3.Владеют приемами технологии. |
1.Учителя приобретают теоретические знания об оценивании для обучения, навыки по разработке критерий оценивания; 2.Определят значимость оценивания для обучения в процессе обучения; 3.Будут привлекать к разработке критериев оценивания самих учащихся. |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 17-18-бет www.cpm.kz. «ХХІ ғасыр дағдылары» бейнежазба материалы Үлестірмелі материалдар, флипчарт, маркер, ақ түсті қағаз, интербелсенді тақта, ноутбук, проектор, мәтін, стикерлер |
Жүргізушіге арналған ақпарат. Жұмыстың алдында барлығы мұқият критерийлермен танысуы қажет. Ойынға қатысушылардың барлығы бірдей критерийлерді толық түсіну маңызды. Ол үшін минут бойы бағалау критерийлерін талқылау керек. Осы талқылаудың нәтижесінде тыңдаушылар жақсы жұмыс болып ұзындығы 30 см, ені 3 сантиметр көпір, оны жасау кезінде бірде бір рет «басты ережені» бұзылмауы тиіс, ал таныстырылым жоспарына сәйкес берілуі керек. Бұл барлық параметрлер дескрипторлар арқылы сипатталған.
|
Бірнеше мұғалімнің (бір пәннің немесе параллель сыныптар мұғалімдерінің) бірлесе проблеманы талқылауы, сабақ жоспарлауы, бір мұғалімнің сабақ өтуі және басқаларының сабақ барысын қадағалауы, сабақтан соң, тәжірибе жайлы мұғалімдердің қайтадан пікірлесуі ... Lesson Study бастауыш және орта мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында, сонымен қатар оқыту үшін бағалау сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында табысты пайдаланылады. |