1-ші топқа Біз ұжымдық топтарды қалай құра аламыз? Коллабаративті орта қалыптастыруда топтық жұмыстың түрлері 2-ші топқа Оқушыларға PISA бағдарламасының сауатты оқу тапсырмасына қатысу үшін қандай дағды қажет? Сіз оны қалай ұйымдастыра аласыз? 3-ші топқа PISA бағдарламасының емтиханымен танысу кезінде сыни ойлау дағдыларымызды қалай пайдалана аламыз? |
Әңгімелесу- мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне тартуға көмектеседі. |
Ойын барсындағы әреке тарқылы топ басшысы және топ мүшелері анықталады. «Мен» стратегиясы арқылы топ басшысын анықтау. Ынтымақтас-тыққа түсу. Бірлік, түсіністік. қолайлы орта . Әртүрлі гүлдер бейнеленген таратпа материалдар. Қабілетті және дарынды балаларды дара оқыту бағдарламасын жүзеге асыру тақырыбында өтетін облыстық семинарда өтетін коучинг жоспары. Коучтар: Солтанаева Ардак Сабырхановна, Сарсекова Гульнара Кусмановна –Семей қаласының №37 гимназиясының математика пәні мұғалімдері.
|
Тәлімгерліктің өзіне тән негізгі сипаттамасы екі адам арасында оқу қатынасын құруға негізделген және түйінді дағдыларды: белсенді тыңдай білу, тәжірибені дамыту үшін бірқатар күрделі сұрақтар қоя білу дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәлімгер тәлім алушыға күрделі тапсырмалар беріп, қолдау көрсетуге; соның ішінде қажетті түйінді қасиеттерді: сенімділік, ортақтастық, шынайылық, адалдық танытуға дайын |
Жалпы мектептен кейінгі тәжірибе алмасу кезінде көп мәлімет алдым. Оқушылардың білімді, ел абыройын көтерер азамат болса екен деп армандайтын ұстаздың бірімін. Оқушы білімді болу үшін тағы қандай әдіс-тәсілдерді меңгерсем екен? деген сұраққа жауапты осы курс бағдарламасынан тапқан сияқтымын. Курсты ұйымдастыруда бар идеясы мен тәжірибесін бөліскен тренеріміз К мен Б ризамыз. |
Сондықтан мұғалім оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жетілдіре отырып, өз білім-білігін және жаңа педагогикалық технологияны меңгеруі тиіс. Сонымен бұл есебімді оқушыларды XXI ғасырда және кейінгі ғасырларда да өмір сүру үшін қажетті дағдылармен және қасиеттермен қаруландыру үшін жаңа бағдарламаның жеті модулін басшылыққа ала отырып жүзеге асырамын деп қорытындылаймын. |
Алдағы уақытта орта мерзімді жоспарды жасақтауда сабақтарымда кездескен кедергілерді жою үшін оқушыларды қызықтыратын, әрбір алынған ақпаратты сыни тұрғыдан талдап, сараптап, дәлелді қорытынды шығаратын, белсенді әр түрлі әдіс – тәсілдерді көбірек енгіземін. Сабақтарымның нәтижесінде оқушыларым өздерін реттеген , өздігінен білім алу дағдыларын жетілдірген тұлға болады деген ойдамын. |
Себебі, үндемейтін оқушылар топ ішінде өздерінің білмейтіндерін үйренді және өздерінің ойларымен бөлісіп, сөйлеуге машықтанды. Сонымен қатар жоғары деңгейлі сұрақтар қою арқылы оқушыларды сыни ойлатуға болатынын білдім. Бұны мен өткізген төрт сабағымда өткізгенде байқағаным. Болашақта бұдан да жоғары нәтижеге жететініме сенімдімін. |
«Күртеше кию,Балмұздақ дайындау,Планшет, Кеңседе» тақырыбында бейнежазба көрсетіледі. Әрбір топтан курстың қалған қатысушылардың алдында өз ролигі бойынша өзінің түсініктерін және бақылауларын ұсынуын сұрайды. Балалар өз оқуы туралы білетін және өзінің эмоцияларын,ынтасы мен әлеуметтік қарым –қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын,өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде қалай дамитынын зерттеу. |
Бір затты тығып, әр түрлі жағдайда іздеуге ықпал жасау:
Мұғалімдер берілген тапсырмаларды орындайды. Оқушыға білім беруде мұғалім тарапынан қолдаудың, яғни формативті бағалаудың маңызын түсінеді. |