«Тіршіліктің тірегі ана»Тақырыбы: «Біз бақытты балдырған» Мақсаты: б) Отбасындағы ата – ана мен бала арасындағы мінсіз махаббат құдіретін сезіндіру. т) Ұстамды болуға, ой қорыта білуге, бақыт пен қуаныш сыйлауды адамгершіліктің биік құндылығы « мінез» екенін түсінуге тәрбиелеу. д) Бірін – бірі түсіне білуге, сүюге білгенімен көргенін іс – жүзінде кәдеге асырып үлгі бола білуге дағдыландыру. Көрнекі құралдар: Қима суреттер, шар, нақыл сөздер. Мұғалім:
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3046 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-05-2014, 12:53
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсірепов Ананың анасыСабақтың мақсаты:
Білімділік:Ғ.Мүсірепов шығармасынан алған білімдерін шыңдап,ана бейнесін ашу.Әдебиет ұғымдары бойынша шығарманы талдау.
Дамытушылық:Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту,өз ойларын еркін жеткізе білуге,ой қорыта білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік:Ананы қадірлей білуге,үлкендерді сыйлауға,өз халқының салт-дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Іздендіру сабағы.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап,талдау,жинақтау.
Көрнекілігі:Жазушының суреті,шығармалар жинағы,сызбалар. |
«Природа в литературе»Пояснительная записка
Цель литературного образования – становление духовного мира человека, создание условий для формирования внутренней потребности личности в непрерывном совершенствовании, в реализации и развитии своих творческих способностей. При этом ученик овладевает мастерством читателя, свободной и яркой собственной речью.
Изучение литературы как искусства слова предполагает систематическое чтение художественных произведений. Потребность в общении с книгой может сложиться лишь при широком и умело направленном знакомстве с литературой и другими видами искусства родной страны и мира., постоянном внимании в эмоциональному восприятию учениками текста, к их раздумью над поставленными автором проблемами. |
Тақырыбы Сөз туралы түсінікМақсаты: сөйлемнің сөздерден, сөздің дыбыстардан құралатынын, дыбыс әріппен таңбаланатынын оқушылардың есіне түсіру. Сөз белгілі бір заттың ,құбылыстың, сын-сапаның, т.б. атауы екенін, сөздің өзіне тән мағынасы болатынын ұғындыру. Оқушылардың сөздерді дұрыс қолдана білу қабілетін дамыту, сөздерден сөйлем құрау дағдысын жетілдіру.Сауаттылыққа, көркем жазуға тәрбиелеу. Көрнекілігі:мультемедиялық тақта,қима қағаздар. Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,талқылау, көрнекілік. Түрі: саяхат |
Сабақтың тақырыбы: Ғажайып бақ (ертегі)Сабақтың мақсаты: Ертегі мазмұнын ұғынып, ой түйін шығару.
Міндеттері: -халық ауыз әдебиетінің бірі ертегі жанрының ерекшелігімен таныстыра отырып, оқушыны адалдыққа, батылдыққа тәрбиелеу;
- ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғындыру арқылы ойлау қабілетін, байқағыштығын жетілдіру.
Қолданылатын модулдер: Диалогтік оқыту, Оқудағы көшбашшылық, Оқыту үшін бағалау, АКТ.
Стратегиялық іс әрекет: «Ой шақыру», «Кезектесіп қайталау» |
Сабақтың тақырыбы: ХаттамаСабақтың мақсаты:
Білімділік: Студенттерге хаттама туралы мағлұмат бере отырып, жазылу ерекшелігін түсіндіру. Теориялық білімін тәжірибемен ұштастыру арқылы үлгі түрлерін жазуды үйрету, іс қағаздарынының бір-бірінен айырмашылығын мысалдармен көрсету, білімдерін кеңейту.
Тәрбиелік: Студенттерге құжаттарды жаздыру арқылы іс қағаздарын сауатты жаза білуге, ұқыпты толтыруға үйрету, отансүйгіштік рухқа, өз ана тілін қастерлеуге, құрметтей білуге тәрбиелеу. |
DREAM VACATION Қ.Аманжолов жалпы орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
The aims of the lesson: to speak about travelling and vacation using the structure “be going to do”; to learn customs and traditions of other countries; to develop reading, speaking, writing skills; to develop the interest to the lesson.
The type of the lesson: answer-question.
The aids of the lesson: text-books, pictures, the active board.
The procedure of the lesson. |
Theme: Table mannersEnglish teacher: Mutalieva Raikhan
Shardara
Theme; Table manners
The aims of the lesson: Explainig the new materials, also new words and making them to use. Giving
New word: dishes, table manners,food words and etk.
Talking about table manners. Discussing about differe |
Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережелері. (практика)Білімділігі: Ағаш бетіне үш тіліп ою тәсілі мен үшқырлы ойық өрнек түсіруді меңгеру
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа,тазалыққа, іскерлікке тәрбиелеу
Дамытушылығы: Оқушылардың қауіпсіздік ережесін тиімді пайдалану арқылы арнаулы пышақпен жұмыс
жасау қабілетін дамыту
Сабақ типі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: Түсіндірме – практикалық
Сабаққа қолданылатын стратегиялық әдістер: Топтастыру әдісі,СТО әдістері
Көрнекілігі: слайдтар, плакат, үлестірмелі карточкалар, ағаш бөліктер |
Сабақтың тақырыбы: Шығармашылық жобаны орындау жүйесіПроблеманы шешу; - Үлгі тандау. Жасалатын бүйымның үлгі сұлбасын сызу, суретін салу; |