Отбасы және мектеп (ата-аналармен тренинг)«Тәрбие адам тағдырын шешетін ұлы іс»деп ұлы орыс педагогі В.Г.Белинский айтқандай,бұл отырысымыздың тақырыбы «Отбасы және мектеп»деп аталады.Ендеше,бүгінгі дөңгелек столымызға қош келдіңіздер,құрметті ата-аналар!
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 15179 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-05-2014, 13:48
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы: Қош бол, тәтті балғын шақ!Мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерінің,үйренген жұмыстарының нәтижесін көрсетіп,балалардың сөздік қорын,тілін,ой-өрісін кеңейту,ойын дамыту мен оларды бауырмалдыққа,ұйымшылдыққа,отансүйгіштікке тәрбиелеу; |
Мақтанышым - Тәуелсіз ҚазақстанМақсаты:
1.Білімділік: Балаларға Отан, Тәуелсіз Қазақстанымыз туралы
мағлұмат беру.
2.Дамытушылық:. Сөздік қорларын , балалардың Қазақстан туралы алғашқы білімдерін
дамыту
3.Тәрбиелік: Отанын, елін шексіз сүюге тәрбиелеу, еліміздің рәміздерін құрметтеуге баулу
І кіріспе бөлім:
Тәрбиеші: Құрметті қонақтар, сүйкімді балалар !
Бүгінгі « Мақтанышым – Тәуелсіз Қазақстан» атты ертеңгілікті баст |
«Бейбітшілік пен жасампаздықтың 20 жылдығына» орай ұйымдастырылған «Айгөлек» ән-би байқауы«Айгөлек» ән-би байқауы
Көңілді бимен сахнаны ашу
(сахнаға балалар түрлі аңдардың киімімен шығады)
1- жүргізуші:
Қазақ елі қашан да жыр елі,
Тарихында тұлғалар көп киелі.
Қазақстан аясында бұрыннан,
Жүздеген ұлт бірге өмір сүреді.
2 -жүргізуші:
Қазақстан Тәуелсіздікті аңсап келді, |
Сабақтың тақырыбы: Жай сөйлем және құрмалас сөйлем. Есту диктанты.Сабақтың мақсаты: 1. оқушылардың сөйлем, сөйлем түрлері туралы білімдерін нығайту.
2. оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиетін қалыптастыру және
белсенділігін арттыру.
3. оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке,тапқырлыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ-жауап, түсіндіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: тірек – сызба, оқулық |
Тақырыбы: Көктемгі табиғатМақсаттары:
Білімділігі:Оқушылардың көктемгі табиғат туралы түсініктерін кеңейту, көктемгі табиғат құбылыстарын,өлі табиғат пен тірі табиғат байланысын ұғындыру.
Дамытушылығы:Оқушылардың шығармашылық қабілетін, тілін дамыту, жүйелі сөйлеуге үйрету.
Тәрбиелілігі:Құстарға, ағаштарға, өсімдіктерге қамқор болуға тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі:Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдіс тәсілдері: Ойын тұжырымдау, дәлелдеу, бақылау, өзіндік жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі:Көктем көрінісін бейнелейтін суреттер, гүлдердің суреттері, электронды оқулық.
Сабақтың барысы: |
ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕГІ МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІМұғалім үшін оқыту мен тәрбиелеудің тұлғалық бағдарлық мәселелері оқушы деңгейіндегі ғылыми жобалардың жасақтап оны жүзеге асыру әдістері, оқушының жеке тұлғасын дамытуға бағытталған жаңа педагогикалық технологияларды таңдау тәсілдері, оқытудың негізгі бөлімдері ретінде қарастырылады. Мұғалім ақпараттанушы емес, оқушының жеке тұлғалық және интеллектуалды дамуын жобалаушы, қазіргі уақыт талабы мұғалімнен |
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ“Я слышу – я забываю,
я вижу – я запоминаю,
я делаю – я усваиваю”.
Китайская народная мудрость. |
«ЖАҢА АҚПАРАТТЫ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ – БҮГІНГІ КҮННІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕСІ»Жоспары: 1.Жаңа ақпараттық технологияларды тиімді жүргізу – бүгінгі күннің өзекті мәселесі. Білім сапасын арттырудың бірден - бір жолы – деп атап көрсетке |
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН АРТТЫРУДА ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУСапалы қоғам саналы адамымен, тәрбиелі жастарымен ғана мықты. Сондықтан болашақта белсенді қоғам мүшесі, елі, жері үшін жанын аямайтын азаматты, яғни бүгінгі жас жеткіншектерді заман талабына сай оқыту, тәрбиелеу мәселелері күрделі міндеттердің алдыңғы қатарынан орын алады. Осыған байланысты бүгінгі таңда болашақ ұстаз мамандарды даярлау мәселесі - өзекті мәселелердің бірі болып табылады. |