Тақырыбы: «Туған елдей ел болмас, туған жердей жер болмас»Мақсаты: 1. Оқушыларды туған елін, жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу 2.Оқушылардың білімге ынтасы мен пәнге қызығушылығын арттыру,оқушының ой-өрісінің, даму деңгейінің дамуына ықпал ету, өз бетімен жұмыс істеу қабілетін дамыту. 3. Оқушының білім сапасын көтеру, туған жері туралы білімін тереңдету Барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі / 8-сынып оқушылары 2 топқа бөлінеді. Бір оқушы топ жетекшісінің қызметін атқарады. 7-сынып оқушылары жанкүйерлер ретінде шақырылады.Олар да екі топқа бөлініп, қалаған топтарына жанкүйерлік жасайды./
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5807 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 26-05-2014, 10:35
|
Пікірлер (0)
|
«Ұмытылмас ерлік» телекөпірі (сыныптан тыс іс-шара)Мақсаты:
1.Ұлы Отан соғысы , оның зардаптары, Ұлы жеңістің мән-маңызы туралы мағлұмат беру.
2. Оқушылардың тіл байлықтарын, ойын, мәнерлеп оқу дағдыларын ұштау.
3. Отан үшін жан қиған аталар мен апалардың, қазіргі таңдағы арамызда жүрген ардагерлеріміздің ерліктерін үлгі ете отырып , оларды құрметтеуге тәрбиелеу;
Отансүйгіштікке, елжандылыққа, батылдыққа шыншылдыққа баулу.
Тележүргізуші: Құрметті қонақтар, бүгінгі телекөпір 9-мамыр Ұлы Жеңіс кү |
Сабақтың тақырыбы: Алтай тауларыСабақтың мақсаттары:
Оқыту: Алтайдың физикалық- географиялық орнымен, геологиялық құрылысымен, органикалық дүниесімен, пайдалы қазбаларымен және өзен-көлдеріментаныстыру.
Дамытушылық: Қазақстан туралы білімін молайту.
Тәрбиелік: Экологиялық және эстетикалық тәрбие беру..
Көрнекілік: Қазақстанның физикалық картасы, атластар, интерактивті тақта, ғаламтор мәліметтері, кескін карталар.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру әредігі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1.Мұғалжар қай таудың жалғасы? |
Тақырыбы: Уақыт. ТәулікМақсаты:
1) Білімділігі: Жалпы уақыт өлшеуіштері туралы бағдар беру. Төрт жыл мезгілі, ай, апта күндері күндізгі, түнгі мезгілді қамтитын 24 сағаттың да уақыт өлшеуіштері екендігіне мағлұмат беру. Сан құрамын естеріне түсіру.
2) Дамытушылығы: Балалардың сөздік қорын молайту, түрлі ойындар арқылы ой-өрісін, тіл байлығын жетілдіру.
3) Тәрбиелігі: адамгершілдікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интер тақта, ойыншықтар, цифрлар, таяқшалар.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, салыстыру, түсіндіру, санау |
Тақырыбы: ШамаларУақыт мектеп мұғалімдеріне жастарды жаңа заман талаптарына сай әрі озық ұлттық дәстүр рухында тәрбиелеп, өмірге әзірлеу секілді жауапты міндеттер жүктеп отырғаны белгілі. Бұл міндеттерді орындау үшін ұстаздар қауымы оқу-тәрбие жұмысына шығармашылықпен қарап, күні бүгінге дейін іске қосылмай келе жатқан тәрбие құралдарын қолдануы керек екені анық. Сондай оқу-тәрбие негіздерінің бірі-халықтық педагогика үлгілері. Ғасырлар бойы даналығымен, өміршеңдігімен дәлелденген халықтық педагогика тәрбиенің қайнар көзі. Қанша заман өтсе де маңызын жоймаған халықтық педагогиканы тәлім-тәрбиенің түп қызығына айналдыру ата-ананың да, мектеп ұжымының да асыл борышы. |
Сабақтың тақырыбы: Домбыра аспабыСабақтың мақсаты:Оқушыларға қазақтың ұлттық музыка аспабын таныстыру. Білімділігі: аспаптың жасалу ерекшелігі, дыбыс бояуының әртүрлілігі, шығу тарихы жайлы білімдерін дамыту. Дамытушылығы: есте сақтау қабілеттерін арттыру, музыка тыңдата отырып елестетуге дағдыландыру. Тәрбиелігі: Музыка аспабын ұлтымыздың мақтанышы тұтуға тәрбиелеу. Көрнекілігі: домбыра аспабы, буклеттер
Сабақ барысы:I.Ұйымдастыру: Әнұран, амандасу,түгендеу
II.Негізгі бөлім
Күй- қазақ халқының музыкалық мұраларымыздың бірі. Ол әр түрлі аспапта орындалуына байланысты қобыз, сыбызғы және де домбыра күйлері деп аталады. Домбыра – ерте заманнан бері халқымызбен бірге жасасып келе жатқан, оның рухани жан серігіне айналған музыкалық аспаптардыңбірі. Домбыра дыбысының сапалы шығуы оның арнайы ағаштардан шебер жасалуына байланысты болады. Сондай – ақ домбыра ішектерінің сапасы, пернелерінің дұрыс тағылып т |
Сабақтың тақырыбы: Оқушының орындықта дұрыс отыруыСабақтың мақсаты: Ұлттық музыканың өнер қуаты мен күйдің күштілік қасиетін домбыра арқылы оқушылардың сезіміне жеткізу. Ой-өрісінің дамуы. Сабақтың түрі: араласСабақтың барысыI.ҰйымдастыруАмандасу, түгендеу
II.Негізгі бөлім
Орындаушының орындықты әрі ыңғайлы отыруы қолдарын еркін қимылдатып, домбыраны дұрыс тартуына мүмкіндік береді. Сондықтан оқушы алдымен оң аяғын сол тізесінің үстіне қойып, орындыққа тік, еркін отырып жаттығуы керек. Домбыра ұстап отырған кезде екі иық төмен не жоғары көтерілмей, бір деңгейде бос тұрғаны дұрыс.Д |
Theme Wales. The Northern IrelandТема Уэльс.Северная ИрландияОбъекты: ученики смогут 1.to ввести новые лексический материал, модальных глаголов и использовать их в своей речи 2 разработать учеников, говорящих логических умений и навыков письма. 3, чтобы стимулировать учащихся, будут заинтересованы в истории Англии СПИД: слайды, книги Тип урока: Смешанная урок Процедура Урок: Я Организация момент: 1 Приветствие: (говорить учителя с учениками при исполнении служебных обязанностей) Разминка:. 2 Разминка: |
Theme : Project work Its an interesting placeТема: Проект работать свой интересное местоОбъекты: ученики смогут Процедура Урок: |
Theme : What should you do to keep fit?Objects : |