Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың тақырыбы: Жалқы және жалпы есім

Сабақтың мақсаты: б) оқушыларға жалқы және жалпы есімдер туралы алған білімдерін қайталау.
д) оқушылардың сөздік қорын, сөйлеу мәдениеті мен ойлау қабілеттерін дамыту.
т) ұйымшылдыққа, сауаттылыққа, сөйлей білу мәдениетіне тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:қайталау
Сабақтың әдісі: түсіндіру, бекіту, ой-қозғау, қайталау, стратегия
Сабақтың жүру барысы:
I.Ұйымдастыру
II.Психологиялық дайындық.
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3224 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 17:57 |


Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер

Сабақтың мақсаты:
                                  а)Тұрлаулы мүшелер туралы түсінік бере отырып, жасалу  жолын,  өзіндік  ерекшелігін  ұғындыру.
                                  ә) Түрлі әдістерді пайдалана отырып, балаларды тапқырлық, жылдамдық,сөйлем талдау қабілеттерін арттыру,сөйлеу тілін жетілдіріп,шешендік өнерге баулу;
                                 б) Сабақ барысында оқушыларды сауаттылыққа, білімді, алғыр  болуға  баулу;
Сабақтың түрі:                          жаңа сабақты игерту.
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 5828 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 17:52 |


Сабақтың тақырыбы Сөйлем және оның түрлері

Сабақтың  мақсаты білімділігі   Сөйлемнің    айтылу  жазылу   мақсатына  қарай  сұраулы , лепті , хабарлы  болып  бөлінетінін  еске  түсіру;
 дамытушылығы    сөздің   қорын  тіл  байлығын   дамыту ,  жан – жақты  ойлауға  
үйрету ; 
 тәрбиелілігі    ұйымшылдыққа ,  достыққа , тәрбиелеу
шернекілігі    сызбалар ,  суреттер
тәс  әдістері   сұрақ – жауап , әңгімелеу , ауызша сызба , топтық ,  сергіту  сәті
Сабақ  барысы;  псих.сәт
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 20226 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 16:36 |


Сабақтың тақырыбы: Ц дыбысы мен әрпі

Мақсаты:
а)Ц дыбысы мен әрпін таныстыру. Ц дыбысы бар сөздерге    дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Сөздерді дұрыс оқып, сауатты жазуға төсілдіру.
ә) Ой-өрістерін, тіл байлықтарын, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін дамыту
б) оқуға, білімге дегенқызығушылығын қалыптастыру, ұқыптылыққа баулу.
Сабақ типі: жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың оқыту әдісі: Көрнекілік, сұрақ-жауап, түсіндір

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 7424 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 16:12 |


Сабақтың тақырыбы: Сан есім

Мақсаты:  Білімділігі:  Сан есім туралы түсінік беру. Сұрақтарымен таныстыру.Сөйлем ішінен сан есімді таба білуге, сұрақ қоя білуге үйрету. Сөз таптары туралы білімдерін саралап, жинақтау, одан әрі тереңдету.
Дамытушылығы:  Топтық, өзіндік және шығармашылық жұмыс дағдыларын, белсенділігі мен ойлау қабілеттерін дамыту. Сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, сөздік 
Тәрбиелігі:  Ізденімпаздыққа,ұқыптылыққа,ұшқырлыққа, тілді құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдісі:    сұрақ-жауап,ақпараттық технологияны қолдану,ертегі айту, өзіндік жұмыс, ойын, ой қозғау,т.б.
Түрі:     аралас сабақ
Пәнаралық байланыс:    математика, ана тілі т.б.

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3681 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 13:41 |


Сабақтың тақырыбы: Сөз таптары (қайталау сабағы)

Мақсаты: 
Білімділік: Өткенсөзтаптарынескетүсіріп, алғанбілімдерінкеңкйту. Сөзтаптарынсөйлемішінентауып, оғансұраққоябілугеүйрету, сауаттыжазуғадағдыландыру.
Дамытушылық: Тапсырмалардыорындауарқылыоқушылардың сын тұрғысынанойлауын, дербесжұмысістеуін, алғанбілімдерінпайдаланабілуіндамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардыұйымшылдыққа, ізднімпаздыққа, шығармашылықпенжұмысістеугетәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: Ойнайық та, ойлайық.
Сабақтыңтипі: Қайталау.
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2390 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 12:14 |


Тақырыбы: Сын есім

Мақсаты:
Білімділік: сын есімтуралыбілімінтиянақтау; сөйлемнен, мәтіннен сын есімді табу дағдысынжетілдіру; сын есімніңзатесімменбайланысынанықтау; сөздікқорынмолайту;
Дамытушылық: лексикалықбілім, білік, дағдыларынарттыру; ой - өрісін, танымынарттыру;
Тәрбиелік: ұлттықсалт - дәстүрдінасихаттаужәне оны құрметтеугетәрбиелеу.
Сабақтыңтүрі: аралассабақ
Сабақтыңтипі: пысықтаусабағы
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, дидактикалықойындар.
Көрнекілігі: мазмұндысуреттер, слайдтар.
Құрал - жабдықтары: интербелсендітақта.
Сабақтыңбарысы:
I .Ұйымдастырукезеңі
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2100 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 12:06 |


Тақырыбы: Заттың атын білдіретін сөздер. А. Құнанбаев. Адам боламдесеңіз

Мақсаты.
Білімділік: Заттыңатынбілдіретінсөздерментаныстыу. А. Құнанбаевтуралымағұлымат беру. Жаңасабақтымеңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардыңоқужазудағдыларынқалыптастыру. Ойын, сөйлеумәнерінтіліндамыту. Қызығушылығынарттыру.
Тәрбиелік: Сауаттыкөркемжазуға, жақсыныүйренуге, жаманқылықтанаулақболуғатәрбиелеу.
Көрнекіліктер. Суреттер, слайдтар.
Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, Ұжымдықжұмыс.
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 1402 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 12:04 |


Сабақтың тақырыбы: Щ дыбысы мен әрпі

Сабақтың мақсаты:
а)білімділігі: Щ дыбысының баспа жазба түрімен таныстыру. Щ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Сөз ішінен дыбыстарды ажыратып, оны дұрыс дыбыстату, көркем жазуға үйрету.
ә)тәрбиелілігі: Ұқыптылыққа, әдептілікке, тазалыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу.
б) дамытушылығы: Ой – еркін, ойлау қабілетін сөздік қорын, қиялын, зейінін дамыту.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Қөрнекіліктер: щ дыбысы мен әрпінің жазылуы, щеткалардың суреттері, схемалар.
Сабақтың жүру барысы:
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 29355 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 11:59 |


Қазақ тілі сабағында жаңа технологияларды пайдалану

Қазіргі уақытта Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі қалыптасуда. Бұл процесс білім  парадигмасының өзгерумен жүреді.Я.А.Коменскиийдің, И.Гербарттың дәстүрлі субъект-субъектілі педагогикасының орнын басқасы басты, ол балаға оқу қызметінің субъектісі ретінде, өзін-өзі өзектілендіруге, өзін танытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылатын дамушы тұлға ретінде бағытталған. Мұндай жағдайда педагогикалық процестің маңызды  құрамы оқу ісіндегі субъектілер-оқытушы мен оқушының тұлғалық-бағытталған өзара әрекеті болып табылады. [1;6]
Жаңа білім парадигмасы  бірінші орынға баланың білімін, білігі мен дағдысын  емес, оның тұлғасын, білім алу арқылы дамуын қойып отыр. Егер «жеке тұлға»  ұғымының мазмұның талдап, түсінік беретін болсақ ,біздің ойымызша,төмендегідей анықтама неғұрлым дәл  келеді: «жеке тұлға-бұл адамның психикалық,рухани мәні,ол әртүрлі жинақталған қасиеттер жүйесіне тән:
• адамның әлеуметтік маңызды қасиеттерінің жиынтығы;
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 8477 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-05-2014, 17:56 |