Сабақтың тақырыбы: Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеуСабақтың мақсаты : Үстеу туралы алған білімдерін сыныптан тыс жерде пайдалану, мағынасына толық, жан-жақты талдау, өзіндік ой-пікір қорыта білу, ойды мәнерлі, әуезді жеткізе білу шеберлігін ұштау, топтық жұмыстарға ынтамен белсенді араласуын дамыту.
Нәтижесі:Топта еркін жұмыстана алады. Тақырыптан ереже шығарып, сөйлемді талдауға үйренеді.Түйінді идея:тіл мәдениетін, сөз мәдениетін жетілдіру. Өз-өздерін бағалауға үйреніп, сыни ойлай алады.
Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 18807 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-06-2014, 09:51
|
Пікірлер (1)
|
Сабақтың тақырыбы: Күшейткіш үстеуСабақтың мақсаты : Күшейткіш үстеудің қимыл мен сынның белгісі мен сапасын күшейтіп не солғындатып көрсетуін меңгерту. өз пікірін ашық, еркін айтуға төселдіру, шығармашылық қабілеттерін артыру.
Нәтижесі: сыни тұрғыдан ойлай білуге қалыптасады, топта пікірлесіп, ортақ шешімге келуге дағдыланады, өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады,
Түйінді идея: тіл мәдениеті, сөз байлығы, сөздік қоры, шығармашылық қабілеттері дамиды, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. |
Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағыналарыСабақтың мақсаты: 1)Сөз және оның мағынасы туралы білімді қайталау,
еске түсіру ,толықтыру
2) Сөйлеу мәдениетін дамыту,шығармашылық қабілеттері
арттыру.
3 )Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру , ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілік : кестелер, тірек сөздер, сөзжұмбақ.
Сабақ әдісі : сұрақ – жауап, дәлелдеу, түсіндіру, ойын, ой туғызу
Сабақ : аралас |
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі сын есімдерге жаттығулар орындауСабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сын есімнің дара және күрделі болып
бөлінетінін, күрделі сын есімдер екі-үш сөзден тұрып,
құрамындағы сөздерден бөлек жазылатынын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың оқу әрекетімен шұғылдану
арқылы теориялық ойлау, сөйлеу қабілеттерін
дамыту.
Тәрбиелік: Әрбір оқушыға «жеке тұлға» деп қарап, оларды
адамгершілікке, елін, жерін, табиғатын қорғай білуге |
Сабақтың тақырыбы: Ө дыбысы мен әрпіСабақтың мақсаты:
1. Өтілген дыбыстарды қайталау және әрпін таныстыру.
2. Сөздерді дұрыс оқу дағдыларын қалыптастыру, танымдық қабілеттерін арттыру.
3. Табиғатты сүйе білуге , қорғауға тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту.
Сабақтың түрі: серуен сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ – жауап , тіл дамыту,қайталау.
Көрнекілік : қима әріптер , компьютерлік слайдтар , Ө әрпінің баспа және жазба түрі.
Пән аралық байланыс: дүниетану |
Тақырыбы: Ә дыбысы мен әріпін бекітуМақсаты:
Білімділігі: Ә дыбысына сөздер айтқыза отырып, естеріне сақтату.Айтқан сөздерін буынға бөлгізу, дыбыстық талдау жасату.
Дамытушылығы: сөздік қорларын, тіл байлықтарын, ізденпаздық қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: мейірімділікке, жақсылыққа, елін сүюге тәрбиелеу.
Көрнеілігі: суреттер, ребус, кеспе әріптер, мультфильм кейіпкерлері «Маша мен аю».
Әдісі: ойын, саяхат сабақ
Түрі: Бекіту сабағы.
Әрекет кезеңдері Мұғалімнің іс- әректі Баланың іс -әрекеті
Мотивациялық қозғаушы |
Сабақтың тақырыбы: Х дыбысы мен әрпіМақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға Х әрпі мен дыбысы туралы білім беру,сөз ішінен х әрпін табу.
Дамытушылығы: Х дыбысына қатысты жаңа сөздерді таныту арқылы оқушылардың білімін жетілдіру, тілін дамыту. Көркем жазу дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелігі: Оқушыларды білімділікке, тазалыққа, адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Ой қозғау, тізбектей оқу, сұрақ-жауап, түсіндіру, сурет арқылы сөйлем құрау.
Сабақтың көрнекілігі: Х дыбысынан келетін сөздер,асхана, дәріхана cуреттері.
Пәнаралық байланыс:дүниетану, математика.
Сабақтың барысы: |
Сабақтың тақырыбы: Г г дыбысы мен әрпіСабақтың мақсаты:
Г дыбысы мен әрпін оқуды жалғастыру.Г дыбысын сөз ішінен табуға, г дыбысы арқылы берілген сөздерді оқуға, жазуға үйрету.
2.Дамыта оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың есте сақтау қабілетін, логикалық ойларын ,сөздік қорларын, танымдық дағдыларын дамыту.Оқушыларды дұрыс оқи алуға, әдемі жазуға машықтандыру.
3.Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Қолданылатын әдістер:Түсіндіру, сұрақ-жауап,мәнерлеп оқу,
дидактикалық ойындар |
Қазақ тілімен әдебиет пәні бойынша оқушыларды ҰБТ-ға дайындаудың тиімді жолдарыҰлттық бірыңғай тестілеу – жалпы орта білім беру ұйымдарында оқушыларды қорытынды аттестаттаудың бір түрі.
Бүгінде қазақ тілін оқытудағы басты мақсат – мемлекеттік тіл болып табылатын ана тілімізді жан-жақты терең игерту. Ал бұл міндеттің орындалуында ҰБТ сынағына оқушыларды жан-жақты дайындау үлкен рөл атқаратындығы айқын.
ҰБТ-ға дайындауда мұғалім рөлі ерекше зор. Мұғалім үнемі ізденіп |
Сабақтың тақырыбы: Мезгіл бағыныңқы сабақтасСабақтың мақсаты: Оқушыларға мезгіл бағыныңқы сабақтастың жасалуы туралы мәлімет беру. Оқушыларды сыни ойлауға, өз пікірін еркін жеткізуге, ой-өрісін есте сақтау қабілетін дамыту. Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға, жеке тұлғаның рухани жан-дүниесінің белсенділігін тазалығын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, топтық жұмыс, куббизм, Джиксо әдісі, Венн диаграммасы.
Күтілетін нәтиже: Мезгіл бағыныңқы сабақтастың жасалу жолымен таныса отырып көркем әдебиетте кездесетін құрмалас сөйлемнің түрлерін ажыратуға үйренеді.
Кіріктірілген модульдер: Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, оқу үшін және оқыту үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, АКТ, оқу мен оқыту басқару және көшбасшылық
Уақыт Тақырыбы. Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Сілтемелер
2 минут Мезгіл бағыныңқы сабақтас Ұйымдастыру кезеңі |