Орта факторлары және тірі ағзаларБілімділігі:оқушылардың ойында абиоздық, биотикалық және антропогендік факторлардың ағзаға қалай әсер ететінін нақты дәлелдер арқылы түсіндіру. Дамытушылық: Қоршаған ортаны сақтауда экологиялық факторлар туралы білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Қоршаған ортаны қорғауды құрбы – құрдастар арасында дисскусия жүргізу жәнеолардың маңызын түсіндіре отырып салауатты өмірсалтын қалыптастыруға тәрбиелеу. |
Сабақ тақырыбы Экологиялық факторлар және тірі ағзаларСабақтың мақсаты: Білімділік:оқушылардың ойында абиоздық, биотикалық және антропогендік факторлардың ағзаға қалай әсер ететінін нақты дәлелдер арқылы түсіндіру. Дамытушылық: Қоршаған ортаны сақтауда экологиялық факторлар туралы білімдерін тереңдете отырып ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Қоршаған ортаны қорғауды құрбы – құрдастар арасында дисскусия жүргізу жәнеолардың маңызын түсіндіре отырып, салауатты өмірсалтын қалыптастыруға тәрбиелеу. Сабақтың типі: аралас сабақ. |
Сабақтың тақырыбы Ұрықжолдастылардың аса маңызды отрядтарыМақсаты: І Білімділік: Топтық және жеке жұмыс жасау арқылы ұрықжолдастыларға тән ерекше белгілерді сипаттай алуын қалыптастыру ІІ Ұрықжолдастылардың құрылысы мен тіршілік әрекетін жорғалаушылар және құстармен салыстыру арқылы омыртқалылар туралы алған білімдерін дамыту ІІІ Сүтқоректілердің табиғатқа, адамға тигізетін пайдасын әңгімелеу арқылы оларды қорғауға тәрбиелеу; оқушыларды топтағы іс-әрекетін жоспарлап ұйымдастыруға ,бірін-бірі тыңдай білуге тәрбиелеу Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, сүтқоректілердің көрінісі Үй тапсырмасын сұрау : |
Ұлпа сұйықтығы. Лимфадық жағдайда ақпаратты жоғары жылдамдықпен меңгеруді ұйымдастыру; есте сақтау және зейінді жаттықтыратын тапсырмалар орындау; пәннің құндылықтарын сезінуге ықпал ету; өз бетінше білім алуға үйрету,ең негізгіні бөліп алу, салыстыра білуге дағдыландыру; өзін-өзі бақылау және бағалауға үйрету,өзін-өзі түзету біліктілігін дамыту. Жоспарланған нәтиже: қойылған мақсатқа жету Көрнекілігі ,дидактикалық материалдар:тірек-конспект,интерактивті тақта, Сабақтың барысы: |
Ұлпалардың негізгі топтары. Мүшелер. Мүшелер жүйесі
3. Топпен жұмыс Ұйымдастыру-іздену
|
Сабақтың тақырыбы Тынысалу мүшелеріСабақтың мақсаты: Тынысалудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы білім беру. Міндеттері: - Тыныс алу процесінің мәнімен,адам ағзасында энергия мен зат алмасудағы маңызымен таныстыру:қызметіне байланысты тыныс алу мүшелерінің құрылысы, тыныс алудың тыныс және сөйлеу қабілетіндегі қызметі туралы білім алу: Қауіпсіздік техникасын сақтауда, өзін-өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру. Өзінің денсаулығы туралы жинақылыққа тәрбиелеу. Санитарлық –гигеналық ә |
Сабақтың тақырыбы Тыныс алудың маңызы Тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметіСабақтың мақсаты: Оқу материалын оқушыларға 63% өз бетінше шығармашыл-ізденіс жұмысы арқылы меңгерту, оқу техникасының көлемін,сапасын және шапшаңдығын арттыру,ойлау шапшаңдығын, жады мен зейінді дамыту. Міндеті: Технологиялық картаның регламентін орындау. ұжымдық жағда |
Түр. Түрдің критерийлеріСабақтың мақсаты: Оқушыларға түр, популяция, түрдің критерийлері мен олардың ерекшеліктерін түсінуге жағдай жасау. Міндеттері:
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға түр, популяция, түрдің критерийлері мен олардың ерекшеліктерін түсінуге жағдай жасау. Міндеттері:
|
Сабақтың тақырыбы: Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар. Жемістер мен тұқымдардың таралу жолдарыСабақтың мақсаты: Білімділігі: Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар (су, ауа,жылу), жемістер мен тұқымдардың таралу жолдары туралы ұғым, білім қалыптастыру. Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға деген сезімін қалыптастыру, табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу, тұқымдарды жемістерді ажырата білу. Дамытушылығы: Өздігінен іздену, қосымша материалды пайдалану өсім |
Сабақтың тақырыбы Түйе- төрт түліктің төресіСабақтың мақсаты: оқушыларға түйе жануарының құрылысы жайлы және оның пайдасы туралы мағлұмат беру. Оқыту кезінде оқушыларға түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып,оқушылардың ойлау қабілеттерін, қиялдарын, жадысын,шығармашылық қабілеттерін арттыру.Оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасатуға, тапсырылған жұмысты жылдам орындауға және алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге,сабақ үстінде ақпараттық коммуникациялық технология мен тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Сілтеме: Биология: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына аргалған оқулық,Қ.Қайым,Р.Сәтімбеков,Ә.Әметов,Ж.Қожантаев-Алматы:Атамұра,2010.-336 бет. Көрнекіліктер: смайлинк, фламастер, маркер, стикер,А4, А3, түрлі-түсті қағаздар, өшіргіш, желім, степлер, оқулық , дәптер. |