Сабақтың тақырыбы: «Бөлме өсімдіктері»Сабақтың мақсаты: Бөлме өсімдіктердің түрлері мен маңызын таныстыру. Білімдік мәні: : Бөлме өсімдіктер жөніндегі теориялық білімдерін меңгертіп, оны іc- жүзінде қолдануға үйрету. Дамытушылық мәні: Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдіс-тәсілдерін белсенді қолдану арқылы оқушыларды жеке, жұппен, топпен жұмыс істеу, басқаларды тыңдау, өз көз-қарастарын дәлелдеп қорғай білу, біліктіліктерін дамыту. Тәрбиелік мәні: Бөлме өсімдіктер білімдерін жүйелеп біртұтастыққа қарастыру, оқушылардың ақыл-ойын, ғылыми дүние танымдылығын қалыптастырып, тірі табиғатпен ізгілікті қарым-қатынаста болуға, экологиялық мәдениеттілікке тәрбиелеу. Көрнеклік құралдар: Бөлме өсімдіктері. Инструктивті |
Тақырыбы ЖемістерМақсаты :оқушылардың танымдық дағдыларын қалыптастыру Білімдерін тереңдету арқылы,тақырыптың негігі идеясын ұғындыру Ойларын, пікірлерін сөйлеу арқылы жеткізуге дағдыландыру Сабақтың әдісі :іздену, салыстыру, анықтау. Сабақтың түрі:жаңа материалды талдау Көрнекіліктер:мүсіндер,жемістер, тірек-сызбанұсқалар. Тірек білім мен біліктер:шырынды, құрғақ,жидек, бұршаққап, быршаққын, қауашақ, дәнек, тұқымша, жаңғақ. 1.Жынысты көбею деген не? |
Ойын: Құстар-біздің досымызМақсаты: Оқушыларға жалпы құстардың пайдасы туралы олар жөнінде мағұлмат беру. Негізінен құстарға қамқор болуға, құстарды аялауға бейімдеу. Көңілді көктемде құстардың оралуын, олардың азайып кетуінен хабардар ету, олардың құстар туралы ой-өрістерін, түсініктерін дамыту. Отанын, жерін, орманын,көлін, табиғатын сүюге баулу. Көрнекілігі: Альбомдар, «Құс-табиғат байлығы»-атты буклет, кітап көрмесі, үнтаспа Барысы:(Бейнетаспадан ормандағы құстардың әртүрлі әсем дауыста |
Тірек сигналдары арқылы ас қорыту жүйесін оқытуда жүргізілетін жұмыстарБағдарламаның теориялық жүгін жеңілдететін жүргізу мақсатында тірек сигналдарын қолданудың маңызы зор деп білемін. Тірек сигналдары меңгерілетін материалдардың теориялық құндылығын аща түсуге, сол материалды сапалы игеруге мүмкіндік жасайды. 8 – сыныптағы «Ас қорыту жүйесін» оқытуға 6 сағат берілген. Сабақтың мақсаты мына негізге құрылады. Ас қорыту жүйесінің құрылысын , ас қорытудағы ферменттердің рөлін , асқазан мен аш ішектегі ас қорыту процесін , асқазан –ішек аурулары туралы, тамақтану режімі туралы оқушыларға түсіндіру, оқушының ойын дамыту,өз денсаулығын күте білуге, гигиеналық шараларды сақтауға тәрбиелеу. Бұл сабақты өткізуге « Адам анатомиясы» энциклопед |
Тірек сигналдары арқылы ас қорыту жүйесін оқытуда жүргізілетін жұмыстарБағдарламаның теориялық жүгін жеңілдететін жүргізу мақсатында тірек сигналдарын қолданудың маңызы зор деп білемін. Тірек сигналдары меңгерілетін материалдардың теориялық құндылығын аща түсуге, сол материалды сапалы игеруге мүмкіндік жасайды. 8 – сыныптағы «Ас қорыту жүйесін» оқытуға 6 сағат берілген. Сабақтың мақсаты мына негізге құрылады. Ас қорыту жүйесінің құрылысын , ас қорытудағы ферменттердің рөлін , асқазан мен аш ішектегі ас қорыту процесін , асқазан –ішек аурулары туралы, тамақтану режімі туралы оқушыларға түсіндіру, оқушының ойын дамыту,өз денсаулығын күте білуге, гигиеналық шараларды сақтауға тәрбиелеу. Бұл сабақты өткізуге « Адам анатомиясы» энциклопед |
Тірек сигналдары арқылы ас қорыту жүйесін оқытуда жүргізілетін жұмыстарБағдарламаның теориялық жүгін жеңілдететін жүргізу мақсатында тірек сигналдарын қолданудың маңызы зор деп білемін. Тірек сигналдары меңгерілетін материалдардың теориялық құндылығын аща түсуге, сол материалды сапалы игеруге мүмкіндік жасайды. 8 – сыныптағы «Ас қорыту жүйесін» оқытуға 6 сағат берілген. Сабақтың мақсаты мына негізге құрылады. Ас қорыту жүйесінің құрылысын , ас қорытудағы ферменттердің рөлін , асқазан мен аш ішектегі ас қорыту процесін , асқазан –ішек аурулары туралы, тамақтану режімі туралы оқушыларға түсіндіру, оқушының ойын дамыту,өз денсаулығын күте білуге, гигиеналық шараларды сақтауға тәрбиелеу. Бұл сабақты өткізуге « Адам анатомиясы» энциклопед |
Сабақтың тақырыбы Орта факторлары, оған бейімделу және тіршілік формаларыСабақтың білімділік мақсаты: Оқушылардың экология ғылымының бағыттары, өзекті проблемалары, экологиялық қағидалар және биосфера біртұтастығы жөнінде алған білімдерін жинақтауға бейімдеу. Сабақтың дамытушылық мақсаты: |
Сабақ тақырыбы: Жалпақ құрттар типіБілім беру мақсаты: жалпақ құрттарды ерекшеліктерін талдап, олардың маңызын ұғындыру Дамыту мақсаты: өздігімен жұмыс істеу қабілетін, ақпаратты жинақтай білу дағдысын дамыту Тәрбиелік мақсаты: гигиеналық талаптарды сақтап, денсаулығына дұрыс қарауға үйрету Құралдар: кесте, суреттер 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып жаңа сабаққа бейімдеу, сабаққа дайындық деңгейін тексеру |
Сабақтың тақырыбы Тірек- қимыл жүйесіСабақтың мақсаты: Тірек- қимыл жүйесінің құрылысы мен қызметтері туралы анатомиялық- физиологиялық түсініктерді жүйелеп қортындылау, жобамен үлгілеу. Сабақтың түрі: конференция Сабақтың формасы: топтық Сабақтың типі: жобалау әдісі. Сабақтың көрнекілігі: «Адамның қаңқасы мен бұлшықетт |
Внеклассное мероприятие «Биологический экспресс»(для 5-6-х классов) I Станция «Художественная» Задание: На доске рисуется изображение (плакате) солнца. Рядом на доске рисуется круг солнца, ученик минутку смотрит на плакат, запоминает изображение и дорисовывает в круг - глаза, нос, брови, волосы (все, что на плакате) с закрытыми глазами (завязанными) Оценка по 5-бальной шкале II. Станция «Театральная» Задание: (домашнее) |