Сабақтың тақырыбы: Астың ауыз қуысында қорытылуы. Тістің құрылысы мен қызметі. Тістің күтіміЗертханалық жұмыс №13. Қайнатылған крахмалға сілекейдің әсері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:астың ауыз қуысында қорытылуы. Тістің құрылысы, қызметі,күтімі және сілекейдің бөлінуі жайлы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық:оқушыны өздігінен оқып, ой-өрісін тереңдетуге баулу, ізденіске жетелеу.
Тәрбиелік:ауыз қуысының гигиеналық талабы, тіс күтіміне көңіл бөлу. Өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, жуан-жіңішке сұрақтар, Венн диагр |
Биология сабақтарында жаңа әдіс-тәсілдерді қолданудың тиімділігі Қазіргі уақытта елімізде әлемдік білім кеңістігіне бағыт алған жаңа білім беру жүйесі қалыптасуда.Осы бағытта Назарбаев зияткерлік мектептері мен Кембридж унииерситетінің бірлесе отырып,білім жүйесіне жаңалық енгізудегі жұмыстар осының дәлелі.Осы бағдарламамен оқыту оқушылардың өзін-өзі бақылау,бағалау,сөйлеу,тыңдау қабілеттерінің артқаны байқалды.Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары өте көп.Бұл стратегияларды қолдану оқушыларға жан-жақты ізденуге,өз-өздерін бағалауға,топтық тапсырмаларды бірге орындауға,ізденуге,өз ойын еркін жеткізуге көмектеседі.Қазақстан педагогтарының біліктілігін арттыру 3 айлық курсының ІІ деңгейі бойынша мектептегі тәжірибе кезеңіндегі осы |
Көпжасушалы жануарлардағы қан, лимфа және қанайналымыСабақтың мақсаты: а)Білімділік: Көпжасушалы жануарлардағы қан, лимфа және қанайналым жүйесімен, құрлысын оқушыларға таныстыру ә)Дамытушылық: өз бетінше қорытынды жасауға дағдыландыру, танымдық қабілеттерін дамытып, ізденіске баулу. |
Сабақтың тақырыбы: Генетикалық есептер шығаруСабақтың мақсаты:
Оқыта үйрету ойыны арқылы оқушылардың ізденпаздығын, ойлау қабілетін дамыту, ой-өрісін кеңейту, генетикалық заңдылықтарды қолдана отырып есептер шығара алатын жеке тұлға қалыптастыру.
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Сабақтың түрі: экспедиция сабақ
Сабақтың әдісі: дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту
Сабақтың көрнекілігі:слайдтар, сұрақтар, кестелер, деңгейлікесептер,
Венн диаграммасы, үлестірме материалдар. |
Биология сабағында аналогия әдісін қолдануОқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытыда ғылыми таным әдістерін пайдаланудың маңызы зор.Ғылыми танымның жалпы әдістеріне индукция,редукция,анализ,синтез,аналогия,классификацялау,жалпылау,салыстыру,т.б.жататыны белгілі.Биология сабақтарында аналогия әдісінің алатын орны ерекше.Табиғаты жағынан,систематикасы жағынан ұқсас ағзалардың ортақ белгілерін ажырату,олардың сәйкес элементтерін табу аналогиялық ой қорытудағы басты тәсіл болып табылады.
«Аналогиялық»-грек тілінен аударғанда ұқсас,сәйкес деген мағынада.Биология пәнін оқытуға аналогияны пайдалану тиімді әдістердің бірі болып саналады.Оқушының өздігінен ізденіп тиісті тапсырмадағы ағзаның,құбылыстың,қасиеттердің ұқсасты |
Сабақтың тақырыбы Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездеріСабақтың мақсаты:
1. Қалқанша маңы бездері, тимус, және бүйрек үсті бездері қызметімен таныстыру.
2. Олардың ауытқушылығынан туындайтын аурулар және оларды болдырмау туралы түсінік беру.
3. Аурулардың алдын алу шаралары туралы мағлұмат беру арқылы өз денсаулығын сақтауға және салауатты өмір салты негіздеріне, алған білімі мен дағдыларын өмірінде пайдалана білуге тәрбиелеу.
Қолданылытын жабдықтар:
Таблица «Гормондар», «Асқорыту жүйесінің құрылысы», «Ішкі секреция |
Тақырыбы Тамыр бөлімдеріМақсаты: Оқушыларға тамыр бөліктерінің құрылысын, алып жатқан орнын, маңызын таныстыру және әр бөліктің атқаратын қызметіне толық тоқталып білім беру.
Көрнекілігі: Тамыр бөлімдерінің суреті, плакаттар, тірек-сызбалар
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақ беру әдісі: сұрақ-жауап, баяндау
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Психолгиялық дайындық
2.Үй жұмысын тексеру. |
Биология пәнін оқыту барысында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру жолдарыХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз әлемнің дамыған елдерінің қауымдастығына кіруге бет алды. Сондықтан еліміздің туын биікке көтерер білімді, білікті, адамгершілігі жоғары ұрпақ тәрбиелеу біздің алдымыздағы ең басты міндет.
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе, Қазақстан сол деңгейде болады. Сондықтан ұстазға жүктелетін міндет ауыр» - деген Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев.
Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» заңында ұлттық және жалпы азаматтық құқықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамдарды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім беру және жеке адамның шығармашылық, рухани күш – қуатын жетілдіру, же |
Сабақ тақырыбы Биология әлемінде интеллектуалдық олимпиадасыСабақтың мақсаты: оқушылардың биология пәні бойынша білім деңгейлерін, ой-өрісін байқау әрі кеңейту, биология пәніне қызығушылықтарын ояту, топпен жұмыс жасай білу дағдыларын жетілдіру. Сабақтың көрнекілігі: слайд-презентация, буклеттер. Сабақтың барысы: Ойынға 2 команда қатысады. Әр команда 7 сынып оқушыларынан құралған, оқушы саны 7-8. Сұрақтарға команда капитанының рұқсатынан кейін жа |
Тақырыбы: Білгір биологМақсаты: Оқушыларды білім жүйесімен ғана қаруландырып қана қоймай, олардың назарын,
білгендерін, жадында сақтай білу қабілетін, ойлауын, тіл шеберлігін, білімге
құштарлығын, өмірге көзқарасының дұрыс қалыптасуын, ізденімпаздығын,
шығармашылық қабілетін дамыту.
«Бар ізгілік тек білімнен алынар,
Білімменен аспанға жол табылар»
Ж.Баласұғын.
Ал, олай болса құрметті сайыскерлер енді ұшқыр ой, көп ақыл, терең біліммен биология пәнінен алған білімдеріңіздің асқақтығын көрсетіңіздер.
І. «Бәйге» кезеңінде оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Әр жауапқа 10 ұпай.
1) Қандағы қанттың мөлшерін реттеп отыратын гармон (и |