Передача мяча одной рукой от плеча. Руки с мячом отводятся к правому плечу (при передаче правой рукой) и одновременно располагаются так, чтобы правая рука была сзади мяча, а левая поддерживала его спереди. Выпрямляя правую руку (левая рука отводится от мяча) и направляя мяч кистями в нужную сторону, игрок передает его.
Уроки / Дене шынықтыру |
Көрсетілім: 1663 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-01-2015, 14:51
|
Пікірлер (0)
|
|
Сабақ мақсаты: а) теориялық: гимнастика сабағының мазмұндылығы мен ерекшіліктерін көрсету жетілдіре үйрету. б)дамытушылық: оқушылардың дене бітімін дұрыс қалыптасуын, ептілік пен икемділікті, күштілік қасиеттерін қалыптастыру. в) тәрбиелік: спортқа деген қызығушылығын арттыру, икемділікке, ептілікке, салауатты өмір салтын сақтауға баулу. |
1.Оқушыларға допты кедергілердің арасынан алып жүрудің әдістерін үйрету. Допты әдеттегі ыршытып алып жүру кезінде баскетболшының екі аяғы аздап бүгілген, денесі сәл еңкейген, допты алып жүретін қолы шынтақтан бүгілген қалыпта болады. Допты алақан және саусақтардың ұшымен жерге итере ұрып ыршытады. Допты алып жүру ойынщының қозғалу бағытымен байланыстыра жүргізіледі. |
Арқан тартыс.Сынып екі топқа бөлініп,мәре сызығының (белгі) екі жағына орналасады.Белгі берілген кезде қарсыластар мәре сызығынан соңғы ойыншыға дейін өз жақтарына сүйреп шығарса сол топ жеңімпаз болып танылады. |
27-сабақ (1 сағат) Психологиялық дайындық әдістері. Жекпе-жек басталғанша палуан әлденеге толғанып, қиналып, жаны күйзеліске түсетін болса, ол онда сайысты көңіліндегідей өткізе алмайды. Жекпе-жекке шығар алдында палуанның ішкі толғанысын қалпына келтіру үшін массаж, сондай-ақ палуан тыныс алу гимнастикасын жасағаны жөн. Психологиялық қасиеттердің жақсы қалыптасуына дәрігердің бақылау, тікелей көмегі қажет. |
Ойын кезегі басталатын жердің еденіне үш сызық сызып. Арқанның дәл ортасына белгі беру үшін қызыл мата байланады. Оқушыларды бір –екі санатып сан бойынша екі топқа бөліп. Екі топтың топ басшылары арқанның мата байланған жерінен бастап белгіленген орта сызықтың үстіне дәл келтіре ұстап әр топтың ойыншылары бір –біріне қарам-қарсы тұрып аяқтарын бірін –біріне тіреп арқанды мықтып ұстайды. |
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі «Ұстазымыз және біз, спорт сүйер балғынбыз!» атты спорттық жарысқа қош келдіңіздер! Мемлекет басшысы Н. Ә. Назарбаев «Қазақстан - 2030» жолдауында «Қазақстан азаматтары мен балаларымыз құқығын қорғайтын борышын ұстайтын азамат етіп тәрбиелеу қажет. Біздің оқушыларымыз дені сау, саналы, білімді, өрісі биік, денсаулығы мықты болып өсуі тиіс» деп айтқан болатын. Әрбір Қазақстан азаматының алдына қойған басты мақсаты өз елінің, жерінің, халқының денсаулығын жақсартуды қамтамасыз ету болып табылады. |
Доппен жүру жаттығулары: Шеңбер бойы жүруде допты жоғары лақтырып, биікке беру. Шеңбер бойы жүруде допты жоғары лақтырып, оңға-солға бұрылып, биікке беру.
|
В игре участвуют две команды. Игроки каждой команды рассчитываются по порядку номеров. Команды в свою очередь делятся на 2 группы, которые выстраиваются друг против друга в колонны по одному на расстоянии 30-40 м: на одной стороне — четные номера, на другой — нечетные. По сигналу преподавателя первые номера бегут к колонне, стоящей напротив, и передают эстафету первому номеру, а сами становятся в конец колонны. Получив эстафету, вторые номера бегут и передают ее третьим номерам и т.д. Бег можно начинать только после получения эстафеты. Выигрывает команда, первой закончившая эстафету. |