Оңтүстік Америка. Жер бедері мен пайдалы қазбаларыМақсаты:
Көрнекіліктер: Жарты шарлар картасы. Оңтүстік Американың физикалық және комплексті картасы. Кескін картасы. Оқулық Сабақтың түрі: Аралас Әдіс- тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлау |
Еуразия материгін қайталау сабағы7-сыныптың материктер мен мұхиттар географиясы бойынша Еуразия материгін қайталау сабағын сұрақ-жауап,ойын түрінде пысықтауға болады. Сабақ 5-бөлімнен тұрады 1.Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу.Топ басшыларын сайлау. 1- топ-«Еуропа» 2-топ «Азия» 1- бөлім «Сиқырлы әріптер» оқушылар тақтада |
Батыс, Шығыс және Оңтүстік Африка елдеріСабақтың мақсаты: Африканың халқы,елдері, жалпы табиғат ерекшеліктеріне тоқталу географиялы орны, климат, пайдалы қазбалары турасында картамен жұмыс жасай отырып, материктің дамыған елі – ОАР туралы жан-жақты ой қозғау, оның шаруашылығына жекеше көңіл бөлу. Сабақтың түрі: Аралас сабақ Типі: Сайыс сабақ Әдісі: Сұрақ - жауап, топтық жұмыс. |
Батыс ҚазақстанӘдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, тест, топпен жұмыс, ойын Көрнекілігі Қазақстанның физикалық және экономикалық картасы , тестік тапсырмалар, тақырыпқа байланысты суреттер, бағалау парағы, Венн диаграммасы, кесте, үлестірмелі карточкалар, эпиграф Сабақтың типі: Аралас Сабақтың барысы I.Ұйымдастыру кезеңі а)-сәлемдесу -оқушыларды түгендеу |
Сабақтың тақырыбы Басты өзен жүйелеріСабақтың мақсаты: 1. Қазақстанның басты өзен жүйелері, алаптары олардың негізгі өзендерінің қоректенуі, маңызы жөнінде білім беру 2. Оқушының ойлау қабілеті, сөздік қоры, өзін өзі басқара білуі, ойын жүйелей алуына, жинақылыққа баулу 3. Өзен суларының маңызын түсіне отырып, ауылымыздағы Қараөзеннің тазалығына көңіл аударып, жанашырлық танытуға ықпал ету. Сабақтың әдісі: Б и С технологиясы |
Балтық маңы елдеріМақсаты: Білімділік: Оқушыларға Балтық маңы елдерінің өзіндік ерекшеліктері туралы білім қалыптастыру. Сабақтың оқу жабдықтары: Балтық маңы елдері картасы, Қазақстан картасы, интернет кітапхана қоры Дүниежүзінің саяси картасы, |
Жүзден –жүйрік, мыңнан-тұлпарБілімділік мақсаты: Өткен материалды естеріне түсіріп, карталарды пайдалана білуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, проблемалық сұрақтар қою арқылы экологиялық тәрбие беру, белсенділігін арттыру. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұжымшылдыққа, Отан, халқына, еліне деген сүйіспеншілікке баулу. Топпен жұмыс істеу дағдыларын молайту. Іс-шара түрі: Сайыс. Оқыту әдістері: Топпен жұмыс. Оқу құралдары: Қазақстанның физикалық картасы, т |
Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер.Сабақтың мақсаты: «Жанартау», «гейзер» ұғымдарын қалыптастыру. Оқушыларға жанартау үрдісінің жер қойнауынан магманың шығуы мен байланыстылылығын және жанартау әрекетінің литосфераға, гидросфераға және атмосфераның қалыптасуына әсері туралы білім беру. Жанартаудың табиғи апат екені жайында экологиялық білім беру. Сабақтың дамытушылығы: Оқушылардың ойлау қабілетіне, жаңалықтарды тез қаб |
Қазақстанның табиғат ресурстарын тиімді пайдалану, қорғау және экологиялық мәселелерСабақтың мақсаты: Оқушылардың Отанға болған сүйіспеншілігін арттыру табиғат байлықтарын тиімді пайдалану үйрету. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін дамыту, өзін-өзі басқаруға үйрету. Сабақтың түрі: Сот сабағы. Құрал –жабдықтар Қазақстанның физикалық картасы, глобус, буклеттер, интерактив тақта, плакаттар, «Қызыл кітап», «Ақсу-Жабағылы» кітабы Сабақ барысы |
Жергілікті жердің табиғат зоналары, экологиялық проблемаларыСабақтың мақсаты: Білімділік: Жергілікті жердің табиғатын жан-жақты оқып үйренуге, географиялық ұғымдармен заңдылықтарды терең меңгерулеріне көмектесу. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, дүниетанымдық көзқарасын алыптастыру, және қызығушылықтарын арттыру. Тәрбиелік: Қоршаған орта табиғатын аялауға, ұжымшылдыққа және бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Сұрақ – жауап, топтық, жеке жұмыс. Сабақтың әдісі: Шығармашылық ізденіс. |