«Атажұрт» этногеографиялық ойын сабағы9 класс. 1-кезең. Өткел. 1-команда. 1.Қазақстанның алғашқы астанасы. (Орынбор) 2.Қазақстанның жер көлемі. (2,7млн.км2) 3.Трактор заводы орналасқан қала.(Павлодар) 4.Қазақстанның ең биік нүктесі. (Хан тәңірі 6945м) 5.Қазқстанмен шекарасы ең ұзын мемлекет. (Ресей 7591км) |
Тәуелсіз Қазақстан РеспубликасыМақсаты: 1) Қазақстан Республикасы туралы оқушылардың білімдерін дамыту. 2) Қазақстанның табиғаты , жер бедері және халқы туралы білімдерін одан әрі жетілдіру. 3) Оқушыларды Отанын, оның табиғатын, халқын сүйе білуге тәрбиелеу. Ойынның өтілу барысы: 1.Б.Тілеухановтың «Қазақ елі» әнін қоюдан басталады. 2. Ойынға қатысатын командаларды таныстыру. а) Ойынға қатысатын командаларды ортаға шақыру; |
Тақырыбы: АтажұртМақсаты: Атажұрт этнографиялық-географиялық танымдық ойын арқылы оқушылардың тарихи-географиялық білімдерін кеңейту. - отанға, туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Түрі сайыс Құрал-жабдықтар: Қазақстан Республикасының картасы, компьютер, интерактивті тақта, слайдтар. Барысы: І. Кіріспе бөлім ІІ. Негізгі бөлім. |
Тақырыбы Конструкциялық материалдар өндіретін басқа салаларБілім беру мақсаты:Оқушыларға тақырыпты оқып үйрету,алдынғы алған түсініктерін шыңдау,тереңдету, алған білімдерін өмірде қолдану даңғдысын қалыптастыру; Дамыту мақсаты:Түрлі әдістердің көмегімен оқушылардың жан –жақты ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін, өз білімін өзбетінше толықтыра алу қабілетін, есеп шығару қабілетін дамыту; Тәрбиелік мақсаты: Сабақ барысында өз елін сүюге, өзара көмек және ұжымшылдыққа, ұқыптылыққа, нақтылыққа,жылдамдыққа ,уақытты сезінуге тәрбиелеу,пәнге |
Гүлдің құрылысыСабақтың мақсаты: Білімділік: Гүл дегеніміз не? Гүлдің құрылысы, пайда болуы туралы түсінік беру. Дамытушылық: Зертханалық жұмыс арқылы гүл құрылысына талдау жасай отырып, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Әр оқушының қабілетін дамыту, ұйымшылдық қабілетін ояту, ынтымақтастыққа тәрбиелеу, өзі оқи отырып, өзгені оқыту. Сабақтың әдісі: СТО технологиясы, сұрақ - жауап Сабақтың түрі: Жаңа сабақ |
Евразияның ішкі суларыСабақтың мақсаты: Материк ішкі суларының жер бедері мен климатқа байланыстылығын көрсете отырып, Евразия өзендерінің жалпы ерекшеліктерін ,сондай – ақ Солтүстік мұзды,Атлант,Тынық және үнді мұхиттарының су алаптарының ерекшеліктерін көрсету. Сабақтың әдісі: СТо, Сұрақ –жауап. Сабақтың түрі Жаңа сабақ. Сабақтың оқу – жабдығы: Евразияның физикалық картасы. Сабақтың пәнаралық байланысы: экология, информатика, әдебиет. Сабақтың барысы: |
Ай Жердің серігіСабақтың мақсаты: Білімділік: Ай мен жердің ара қашықтығы, айдың толысуы, ғарышкерлердің зерттеуі, күннің тұтылуы, айдың тұтылуы туралы оқушыларға мағлұмат беру; Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше тұжырымдай білуіне бағыт беру, логикалық ойлау қабілетін арттырып, ойын еркін айтып жеткізе білуге дағдыландыру; Тәрбиелік: оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ар |
Еуразияның географиялық орны. Қоныстануы және зерттелу тарихыСабақтың мақсаты: Білімділік: Ежелгі материктер туралы оқушылардың білімдерін жүйелей отырып,Еуразия материгі,қоныстануы және зерттелу тарихы туралы білімдерін кеңейту; Дамытушылық: Материктің географиялық орнын ерекшелігін көрсету арқылы картамен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту; |
Сабақтың тақырыбы: Оңтүстік Американың өзендері мен көлдеріСабақтың мақсаты Оңтүстік Америка материгіндегі өзен, көлдердің жалпы ерекшеліктерін орналасуын, мұхит алаптарына бөлінуі туралы білімдерін қалыптастыру. Табиғатты қорғауға, аялауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту Өткізу әдісі сұрақ жауап, презентация, түсіндіру. Үй тапсырмасын тексеру Оңтүстік Американың климаты
|
Германияның экономикалық – географиялық жағдайы Табиғат жағдайлары мен ресурстары. ХалқыМақсаты: А)Білімділік: Оқушыларға Германияның экономикалық-географиялық жағдайының басты ерекшеліктері, геосаяси жағдайының қолайлығы, табиғат ресурстарының түрлері, табиғи ортаны қорғау шаралары туралы білік- дағдыны қалыптастыру. Ә)Тәрбиелік: қосымша ақпарат көздерінің көмегімен Германияның ірі қалаларымен, неміс халқының тұрмысымен, әдет-ғұрыптарымен таныстыру. Б)Дамытушылық: Оқушыларды ізденіске,еңбекқорлыққа,і |