Сабақтың тақырыбы Жанартаулар. Ыстық бұлақтар. ГейзерлерСабақтың мақсаты: 1.Білімділік. Оқушыларға жанартаудың пайда болуы, лава, кратер, бүйірлік кратер, жанартаудың түрлері, сөнген және сөнбеген жанартаулар, жанартау әрекеттерінің маңызы, ыстық бұлақтар мен гейзерлер туралы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық. Жанартаулардың географиялық координатасын анықтау арқылы икемділіктері мен дағдыларын әрмен қарай дамыту. 3.Тәрбиелілік. Табиғатты сүйюге баулу, экологиялық, эстетикалық тәрбие беру. Сабақтың өтілу әдісі: Сөздік (сұрақ-жауап, баяндау, түсіндіру) көрнекілік(картадан көрсете білу)практикалық(географиялық координата анықтау) |
Орталық Қазақстан шаруашылық географиясыСабақтың мақсаты: І Білімділік: Орталық Қазақстанның өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы мен көлік географиясын қарастыру. Ауданның қай шаруашылыққа маманданғанын анықтау. ІІ Тәрбиелік: Орталық Қазақстанның өнеркәсіпті аймақтарының қоршаған ортаға тигізіп жатқан зияны туралы айта отырып, оларға экологиялық тәрбие беру. ІІІ Дамытушылық: Оқушыларды аудан туралы өз бетінше қорытынды жасай білуін дамыту. Көрнекіліктер: Қазақстанның әкімшілік-территориялық картасы, сөзжұмбақ, жұмыс дәптері, атлас, интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар Сабақ түрі: Дәстүрлі сабақ |
Сабақтың тақырыбы: Орталық ҚазақстанІІ. Сабақтың мақсаты: Орталық Қазақстанның экономикалық – географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары, халқы туралы түсінік беру. А)Білімділігі: оқушыларға Орталық Қазақстанның кенге бай екендігін, аса ірі өнеркәсіп орталықтарының бірі екендігі туралы білім беру. Ә)Тәрбиелігі: табиғат байлығына, ресурстарына баға бере отырып, оны ұқыпты пайдалана білуге оқушыларды тәрбиелеу. Б)Дамытушылығы: Қарағандының даму болашағын көздеріне елестете отырып, түрлі тапсырмалар арқылы дүниетанымын дамыту. |
Сабақтың тақырыбы: Аралдар мен түбектерСаақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Оқушыларға Аралдар мен түбектер жайлы түсінік бере отырып, олардың пайда болу ерекшеліктеріне түсінік беру. Дамытыушылық мақсаты: Оқушыларды ізденіске,еңбекқорлыққа,іскерлікке,қиындықты ойлана отырып шешуге,логикалық ойлауын дамыту,география пәніне танымдық қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік мақсаты:сабақты қайталау арқылы еске сақтау;тез ойлауға,білімді болуға тәрбиелеу ,сынып оқушыларының алдында мәнерлі сөйлей білуге баулу, өзінің көзқарасын қорғай білуге ,шығармашылық қабілеттерді тәрбиелеу болды. Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту Сабақтың түрі: Аралас сабақ |
Антарктика материгінің зерттелу тарихыАнтарктида материгінің географилық орны, зерттелуі туралы мағлұмат бере отырып, білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану арқылы қалай оқу керектігін үйрету. |
Жердің Күнді айнала қозғалысының Жер бетіне жарық пен жылудың таралуына әсері. Жылу белдеулеріСабақтың мақсаты: Білімділік беру міндеті: Оқушыларға Жердің Күнді айнала қозғалысы , жер бетіне жарық пен жылудың таралу заңдылықтарына тоқталу. Күн тоқырауы, күн мен түннің теңелуі, поляр күні, поляр түні, жылулық белдеулер туралы түсініктер қалыптастыру. Дамытушылық міндеті: - оқулықтың мәтінімен берілген жоспар бойынша, өз бетінше кесте толтырту, атластан кескін картаға түсірту, тірек-конспект жазып, ауызша си |
Сабақтың тақырыбы Географиялық белдеулер және зоналарСабақтың мақсаты: Білімділік беру міндеті: - оқушыларға жердегі тіршілік түрлері, географиялық қабық, географиялық қабықтағы зоналық заңдылық туралы мағлұматтар беріп, жер шарының табиғат зоналарының орналасуы, құрылымы мен заңдылықтары және биосфераны қорғау шаралары, проблемаларына тоқталу Дамытушылық міндеті: - оқулықтың мәтінімен берілген жоспар бойынша, өз бетінше кесте толтырту, тірек-конспект жазып, ауызша сипаттама жасауға, интерактивтік тақтамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Қосымша материалдар арқылы интеллектуалдық деңгейін көтеріп, оқушының пәнге қызығушылығын арттыру, тілін дамыту. |
Сабақтың тақырыбы Ауа қысымы және желдерС А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы 1. Ұйымдастыру А) амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын қадағалап, сабақты бастау Оқушылар бүгінгі сабағымыз алдағы келе жатқан тәуелсіздік күніне арналған. Сонымен қатар біздің сабағымыз құпиялы саяхат сабақ десекте болады. Себебі біз бүгін әр тапсырманы орындай отырып тарихты жасырып тұрған парақ сырын бірінен соң бірін тарқататын боламыз. «Тарихты жасырған парақ» сырын біз кезекті тапсырманы орындаған жағдайда ғана аша аламыз. Олай болса бүгін сыр ашылмай қалмасын, іске сәт! |
Сабақ тақырыбы Оңтүстік Америка материгіСабақтың мақсаты: Білімділік: оқушылардың Оңтүстік Америка тарауы бойынша білімдерін жинақтап, жүйелеп қорытындылау, тексеру. Дамытушылық: танымдық белсенділігін дамыту. Тәрбиелік: білікті де білімді жеке тұлға болып қалыптасуына тәрбиелеу. Көрнекілігі: Дүниежүзінің физикалық картасы. Оңтүстік Америка физикалық картасы. Интерактивті тақта. Сабақ типі: қайталау, қорытындылау сабағы. Түрі: сайыс сабақ |
Сабақтың тақырыбы Канада. Орталық Америка елдеріСабақтың мақсаты: А) білімділігі: Канаданың географиялық орны, геологиялық құрылысының ерекшеліктерін ұғыну, климаты, өзен, көлдері туралы білімдерін тереңдету. Ә) дамытушылық: оқушылардың жан-жақты ойлау қабілетін дамыту, ғылыми дүниетанымды қалыптастыра отырып, нақты қисынды және қисынды сөйлеу дағдыларына үйрету. Б) тәрбиелік: экономикалық сауаттылыққа тәрбиелей отырып, қиыншылықтарды жеңудегі өжеттілікке, туған елге, жерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. |