Ұлыбритания. Мемлекттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары. ХалқыСабақ мақсаты: 1.Білімдік: Ұлыбритания экономикалық-географиялық жағдайы туралы түсінік беру. 2.Тәрбиелік: Оқушыларды Отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сақтауға үйрету. 3.Дамытушылық: Балалардың өзіндік ойлана білуіне, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыруға, өздерінше іздене білулеріне, т.б. үйрету. Сабақ түрі: аралас Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, картамен жұмыс, кіт |
Табиғатым-тағдырымМақсаты: 1. Оқушыларға экологиялық білім беру. Адам өміріндегі жануарлар мен өсімдіктер маңызын ұғындыру. 2. Экология мәселелеріне, қоршаған ортаның тағдырына немқұрайлы қарамауға баулып, табиғатқа сүйіспеншіліктерін одан әрі дамыту. 3. Қоршаған орта мен оның табиғи ресурстарын тиімді пайдалану барысында табиғатты қорғай алатын, аялай білетін, адамгершілігі мол, ізгілікті, экологиялық білім |
Материктер мен аралдарә) «Сұрақ менен,жауап сізден.» Оқушыларға 10 сұрақ. 2 слайд 1.Жер қойнауын зерттеу мақсатындағы бұрғылау неше шақырымға дейін барады? 2.Жердің осіне дейін неше шақырым? 3.Матариктік жер қыртысының қалыңдығы қанша шақырым? 4.Таулы аудандарда олардың қалыңдығы ше? 5.Мантия шамамен неше шақырым тереңдікке барады? |
Аустралияның физикалық-географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы
Аустралияның физикалық-географиялық орнының ерекшеліктерін біледі, картаға түсіреді. В. Материктің географиялық орнын Африкамен салыстырады, зерттелу тарихынадағы маңызды оқиғаларға талдай жасайды С. Материк төлқұжатын құрастырады, материктің географиялық орнының қолайлы және қолайсыз жақтарына баға береді. |
Аустралия материгінің географиялық орны, жер бедері, пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихыСабақтың мақсаты: Аустралия материгінің географиялық орны мен жер бедері туралы түсінік беру.Картамен жұмыс істеу шеберлігін арттыру .Өз бетімен оқуын ұйымдастыру . Сабақтың түрі: Өткен материалды бекіту, жаңа сабақты игеру. Сабақты өткізу әдісі: ACTIVstudio бағдарламасы бойынша Оқу жабдығы : Интерактивті тақта , дүние жүзінің , Аустралия материгінің физикалық картасы . Жүру барысы : Ұйымдастыру А) сынып оқушыларының сабаққа қатысын текс |
Ауа райыСабақтың мақсаты: Ауа райы туралы түсінік бере отырып, оның өзгеру себептерін ашып, болжау түрлеріне тоқталу. Ауа массаларының түрлерімен таныстырып, олардың ерекшеліктерін түсіндіру. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекіліктер арқылы түсіндіру.Әңгімелесу, сұрақ-жауап Көрнекіліктер, құрал-жабдықтар: Ауа-райын бақылауға қажетті құралдар немесе суреттері. Жарт шарлар физикалық картасы. синоптикалық карта. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. /сұрақ-жа |
Атмосфералық жауын-шашын1. Жыл мезгілі. 2. Бұлт түрі 3. Қазақша ай аты 4. Толық жылдың атауы 5. Жаздағы ертеңгілік байқалатын су тамшысы 6. Ауа температурасын өлшейтін аспап 7. Сөз өрімді дұрыс шешкенде ерекшеленген торкөздерден атмосфералық жауын-шашын түрінің атын оқуга болады. 2. Төмендегі жұмбақтардың шешімін табыңыздар. |
Атмосфералық жауын - шашынМақсаты білімділік: Оқушыларға тропиктік және субтропиктік белдеулер жөнінде толық, жан-жақты түсіндіру. Дамытушылық: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Оқулықпен, картамен жұмыс істеу барысында әр белдеудің климатына, жер бедеріне, өсімдігі, жануарлар дүниесіне, олардың алуан түрлілігі мен таралу заңдылықтарына тоқталу. Өз ойларын еркін, сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. Болжамдап отырған нәтиже: Тропикалық және субтропикалық белдеумен танысқан тұлға. Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар: І- тапсырма. Сәйкестендір |
Жетісу Алатауы, Сауыр-Тарбағатай, Тянь-Шань тауларыБілімділік мақсаты: Оқушылардың Жетісу Алатауы,Сауыр-Тарбағатай,Тянь-Шань таулары турал ыбілімдерін жинақтау, толықтыру. Дамытушылық: Қазақстанның ең биік таулар туралы білімдерін салыстыруарқылы,білім дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Туған жердің табиғи кешендерінің табиғатын қорғауға, Отанға, жерге деген сүйінпеншілігін арттыру. Көрнекілігі: Тақырып туралы слайдтары, табиғат суреттері, 9 табиғи аумақ торкөзі, Қазақстанның карталары Ойын түрі: Қорытынды , жинақтау Ойын әдісі: Сайыс Ойын барысы: І. Ұйымдастыру. Мұғалім сөзі |
Атажұрт(этногеографиялық және тарихи танымдық ойыны) Оқушылардың өздерінің ата жұрты, мекені, отаны – Қазақстан туралы алған білімдерін сарапқа салып талдауға, өз елін, жерін қорғай білуге, табиғат байлықтарды көздің қарашығындай сақтауға және топтық жұмыс барысында ұйымшылдыққа, еркіндікке, ізденмпаздыққа баулу. I. Ойынға қатысатын топтармен танысу І. топ ІІ. топ |