Сабақтың мақсаты: Жаңа деректер қорын құра білу, ондағы кестелерді, сұраныстарды, үлгілерді, есеп берулерді, макростарды дұрыс құрып, олармен жұмыс істей білуді үйрену. “Товары” (1-кесте) және “Поставщики” (2-кесте) кестелерінен тұратын “Фирма” деректер қорын құрыңыз. Кестелердің жалпы түрі төменде берілген. Деректер қорын (ДҚ) құру үшін MS Access – тің басты терезінде: 1) Файл Создать базу данных... командасын орындаңыз;
Уроки / Информатика |
Көрсетілім: 2082 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 28-12-2014, 12:07
|
Пікірлер (0)
|
1.Windows терезелерімен, терезелерді көрсету нұсқаларымен және терезелерді басқару тәсілдерімен, терезелердің менюімен, Windows оқулығымен жұмыс істеу мүмкіндіктерімен таныстыру 2. Оқушылардың Windows терезесі ұғымын, меню қасиеттері мен анықтамасын, терезенің негізгі элементтерін, құрал-саймандар тақтасының арналу білу қабілеттерін дамыту. 3. Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру |
Outlook Express программасын жұмыс істеуге даярлау үшін автоматтандырылған баптау құралдары қолданылады. Оқу мақсатында барлық амалдарды қолмен атқарған дұрыс.
|
Электрондық поштаның хабар даярлауын жеңілдеті үшін, алдын-ала адрестік кітапқа жобамен алынған корреспонденттердің адрестік мәліметтерін енгізу қажет. Microsoft Outlook Express программасының адрестік кітабы Контакт панелінде ұсынылған. Оқып-үйрену мақсатында адрестік кітапта бірінші жазбаны өзің туралы жасау ұсынылады. Кейін осы өз адресіңізге хат жіберуге болады. Осы әдіспен электрондық поштаның жұмыстары тексеріледі.
|
|
|
|
|
|
|