а) Оқушылардың интернеттің сервистері туралы білімдерін қалыптастыру. Жаңа тақырыпты меңгерту, Интернет туралы түсініктерін кеңейту. Интернеттің мүмкіндіктерін және түрлерін түсіндіріп, оларды пайдалануды үйрету. Ақпараттық іздестіру порталдарымен таныстыру. Интернетте ақпаратты іздеуді үйрету. Интернетті қолдануды практикада пайдалануды дағдыларын қалыптастыру. ә) Логикалық ойлау қабілетін, өз бетінше жұмыстануын дамыту. Өзін – өзі бақылау, бағалауға үйрету
Уроки / Информатика |
Көрсетілім: 5092 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 28-12-2014, 10:50
|
Пікірлер (0)
|
|
- Интернетті кім басқарады? Ешкім емес. Себебі, интернетте орталық жоқ, ол бүтін нәрсе емес, оның желілік ресурстарының толық тізімі белгісіз. Сондықтан да ешкім басқара алмайды. Сонымен қатар, интернетте жұмыс істеу үшін қажет жабдықталу мен бағдарламалық қамтамасыз етудің басшылары кездесіп қалады. Сондықтан да интернет тегін емес. Коммерциялық желілер ұлттық корпорацияларды басқарып, интернетте жұмыс істеуді ұлттық негізде қамтамасыз етіп, неғұрлым ұсақ жергілікті желілерді байланыстырады. |
Мақсаты
Табыс критерийлері:
|
|
Сайыстың мақсаты: Фантастикалық - ойын сабақ ретінде өткізе отырып, оқушыларды тапқырлыққа баулу, логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Бағдарламалық - дидактикалық қамсыздандыру: Интерактивтік тақта, компьютер, оқулық, слайд, карта, шарлар. Сабақтың түрі: Ғылыми-фантастикалық сайыс сабақ Сабақтың типі: Сұрақ – жауап. |
Слайд 2 Ойынның мақсаты: оқушылардың информатика пәніне қызығушылығын арттыру, ой-өрісін және танымдық қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу және өткенді шапшаң еске түсіру дағдыларын қалыптастыру. Көрнекілігі: тапсырмалар жазылған бетшелер, қанатты сөздер: «Информатика болашаққа бастайды», «ХХІ ғасыр-компьютер ғасыры», «Компьютерді меңгеру өмір талабы», слайд. |
1) Оқушылардың білімге деген құштарлығын , ізденісін, қызығушылығын арттыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 2) Көпшілік алдында еркін сөйлеуге, өз білімін көрсетуге, шығармашылықпен еңбек етуге дағдыландыру. 3) Өзін – өзі басқаруға , ұйымшылдыққа, адамгершілікке, қайырымдылыққа баулу |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес информатиканы оқыту 5-сыныптан басталады. 5-9 сыныптар үшін информатика пәнінен жаңа оқу бағдарламасы әзірленді. Оқу бағдарламаны әзірлеу қажеттілігі біріншіден, мазмұнды толығымен қайта қарастырумен байланысты, себебі информатика пәні 5-сыныптан бастап оқытылады (бұрын оқытылу 7-сыныптан басталды). Екіншіден, заман талабына сай ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың тез дамуына байланысты информатика курсында алгоритмдеу және программалау саласына көп көңіл бөлу қажеттілігі туындайдыген дұрыс. Сонымен қатар, жеке тұлғаның қалыптасуында алгоритмдік және операциялық ойлау ерекше рөлі алатыны ескерілді. |
Білімділік: Оқушыларға тiзбектер түсiнiгiн беру. Оқушыларға берілген әрекеттер тiзбегін өз реттілігімен бұлжытпай орындау дағдысын қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін, ой-өрісін дамыту Тәрбиелік Ұқыптылыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу |