Отырар кітапханасының басқармасы екі кестеге негізделген мәліметтер базасын жасауға тапсырыс берді. Бірінші кесте оқырмандарға арналған, онда кітапханадан кітап алған оқырман жайлы мәліметтер көрсетіледі. Екінші кесте кітапханадағы оқулықтарды тіркеуге арналсын.
Уроки / Информатика |
Көрсетілім: 2000 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 28-12-2014, 11:20
|
Пікірлер (0)
|
|
|
Сұрыптау шарты қалай жұмыс істейтінін біз жоғарыда қарастырдық, бірақ оның өзіндік кемшіліктері бар. Мәліметтер базасын қолданушы жобалаушы дайындаған сұраныстармен жұмыс істейді. Мысалы, егер жобалаушы бағасы 150 теңгеден арзан кітаптарды іріктеп алатын сұраныс даярласа, онда қолданушы бағасы 100 теңгеден арзан кітаптарды іріктей алмайды, өйткені ондай сұраныс жоқ. |
Оқулықтар кестесіне кітапханадағы барлық оқулықтардың параметрлерін енгізе отырып түгел толтырсақ, онда барлық оқулықтардың орташа көлемін және орташа бағасын білуге болады. Қандай да бір сандық өрістің барлық жазбаларына қолданатын есептеулерді қорытынды сұраныс дейді. Қорытынды сұраныста өрістің барлық ұяшықтары бойынша орта мәннің шамасы мен мәндердің қосындысын есептеуге, өрістегі мәліметтердің ең үлкен немесе ең кіші мәндерін табуға және басқа да қорытынды функцияны орындауға болады. Қорытынды сұраныстар да, таңдамалы сұраныстар сияқты үлгі бойынша сұраныс бланкісінің көмегімен дайындалады. |
Отырар кітапханасы мәліметтер базасының Оқулықтар кестесіндегі кейбір мәліметтерді жаңа Менің кітапханам мәліметтер базасының Менің оқулықтарым кестесіне көшірейік
|
Тақырыбы: Алғашқы қалыпты даярлау
|
Оқушылардың ойлау қабілетін, сұрақтарға тез жауап беруін қалыптастыру. Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, нақыл сөздер, слайд Енді сайысқа қатысатын оқушыларымызбен таныстырып өтейін: Әділқазы алқасы: Оқу тәрбие ісінің меңгерушісі: Жаймина Гауһартас Абиятовна Бірлестік жетекшісі: Искакова Замзагуль Бақтыбаевна |
|
Сұрақтар: 1.Аймақта, ауқымды желі дегенді қалай түсінесің? 2.Интернет қандай желі? Интернеттің шығу тарихы? 3.Хаттама туралы не айтасың? 4.Интернет мекен жайы дегенді қалай түсіндіресің? |