Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: қиюшы, шеңберге жанама, жанасатын және қиылысатын шеңберлер ұғымдарын және қарастырылған теоремаларды қолданып, есептер шығара білу.
Дамытушылық: Есептер шығаруда оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Сызбаларды дұрыс сала білуге, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білім, білік, дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: көрнекілік әдіс
Сабақтың түрі: есептер шығару.
Уроки / Математика | Көрсетілім: 14494 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 19:05 |


Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың мақсаты: «Қысқаша көбейту формулалары » тарауын қайталау және пысықтау. Оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын  шешу дағдыларын жетілдіру.
Оқушылардың ой өрісін кеңейту, математикалық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Оқушыларды  ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке және өзін- өзі басқаруға  үйрету.
Сабақтың типі: Білім- білік дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ.
Уроки / Математика | Көрсетілім: 2999 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 18:08 |


Сабақтың тақырыбы: 7 саның қосу және азайту

Сабақтың мақсаты: білімділік: ондықтан аттап 7-ні қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. 7-ні қосу және азайтудың кестелік жағдайларын екі амалдан тұратын өрнектерімен, есептеулермен байланысты іс-әрекеттерде қолдануға машықтандыру; өз бетінше жұмыс істей білуге дағдыландыру; 

Дамытушылық: әр түрлі тапсырмалар орындау барысында логикалық ойлау, есептеу, таным шығармашылық қабілетін дамыту; 

Уроки / Математика | Көрсетілім: 2251 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 17:48 |


Тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданын табу

Сабақтың мақсаты:
Б) оқушыларға тік төртбұрыштың ауданын табу әдісін үйрету.
Д) оқушылардың ой-өрісін, логикалық ойлау қабілетін,шығармашылығын дамыту.
Т) ұқыптылыққа, тез есептей білуге, жан-жақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сөздік,сәйкестендіру,көрнекілік.
                                      Сабақтың жүру барысы:
1 Ұйымдастыру.
2 Психологиялық дайындық.
Уроки / Математика | Көрсетілім: 6802 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 16:23 |


Сабақтың тақырыбы : 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты: 10   3, 30   3, 100 3, 300: 3 түріндегі көбейту және бөлу тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру, санның үлесін, үлес бойынша санды табу дағдыларын жетілдіру.
Әдістері: көрнекілік, сөздік , практикалық.
Көрнекілігі: слайд,сөзжұмбақ, таратпа қағаздар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Психологиялық дайындық.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең жасыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады,
Уроки / Математика | Көрсетілім: 4566 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 16:15 |


Сабақтың тақырыбы: Қозғалысқа есептер

Сабақтың мақсаты: 1) Жылдамдық,уақыт, қашықтыққа байланысты есептер шығару,теңдеу құру, шешу;  2) Танымдық қабілетін дамыту;  3) Математиканың адам өміріндегі маңызын ұғындыру, салауатты өмір сүруді насихаттау.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, тірексызба, үнтаспа, «Сочи-XXII Қысқы Олимпиада Алауы».
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық (музыка әуенімен 1 шумақ өлең оқылады).
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. ( №9,193 бет).
Амалдардың жауабын оқыту: (320500, 1238824, 89840, 15892)
ІІІ. Қызуғышылықты ояту: (Сочи-2014 эмблемасы).
Уроки / Математика | Көрсетілім: 5247 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 13:38 |


Сабақтың тақырыбы: 0- 7 сандары

Сабақтың мақсаты: заттарды санау, салыстыру, есептеу сияқты мәселелерді шешу. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру. Шапшаңдыққа, ептілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Түрі: сайыс
Көрнекілігі: 0 - ден 7-ге дейінгі сандар, кеспе қағаздары
 
Сабақтың барысы:
Тәрбиеші: Бүгінгі сабағымызға қонақ апайлар қатысып отыр. Математикадан білімдерімізді көрсетейік. Ендеше қазір біз әр түрлі, қызықты тапсырмалар орындаймыз. үш топқа бөлініп алайық: 1 топ: дөңгелек
Уроки / Математика | Көрсетілім: 2009 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 13:28 |


Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштар тарауын қайталау

Сабақтың  мақсаты : 
• Білімділік : Оқушылардың  үшбұрыштар тарауынан алған білімдерін тиянақтап, пысықтау . Үшбұрыштар  туралы анықтамалар, теоремалар-ды ,қасиеттерін есептер  шығару  кезінде   пайдалана  білуге алған  білімдерін тереңдету.
• Дамытушылық : Оқушылардың  математикалық  білімдерін  байыту; логикалық ойлау , танымдық  ізденістерін  , шығармашылық  қабілет-терін  дамыту.Пәннің   нақтылығына   көз жеткізу.
• Тәрбиелік : Бір –бірін тыңдау арқылы  өзгенің  пікірімен санаса білуге; 
өз бетінше  еңбек етуге , жауапкершілікті сезінуге ; білім алуда       
бәсекелестікке  тәрбиелеу.
• Сабақтың  түрі : білім мен дағдыны тиянақтау, жүйелеу сабағы
• Сабақ әдісі : СТО әдістері , практикалық, сұрақ – жауап
Уроки / Математика | Көрсетілім: 6617 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 12:17 |


Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері 

Сабақтың мақсаты: 
1. Оқушылардың көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері туралы білімін кеңейту;
2. Есептеу қабілеті мен дағдысын жетілдіру, кеңістіктік ойлау қабілетін дамыту, өзін – өзі бағалай білуге үйрету;
3. Санды көбейтіндіге бөлу тәртібін, есеп шығару, көп таңбалы сандармен есептеу қабілетін нығайту, ауызша есептеу дағдысын жетілдіру, көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін және есептерді шығару дағдыларын тексеру
Уроки / Математика | Көрсетілім: 7803 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-05-2014, 12:15 |


Сабақтың тақырыбы: Шар бетінің және оның бөліктерінің аудандары

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Айналу денелерінің беттерінің аудандарын есептеу 
дағдысын қалыптастыру, іскерлігін жетілдіру
Дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілетін, логикалық 
ойларын, есте сақтау және ойын жеткізе алуын 
дамыту.
Тәрбиелік: Жауапкершілікке, өз бетімен еңбектенуге, пікірлерін 
ортаға салуға баулу.
 
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ түсіндіру
Уроки / Математика | Көрсетілім: 33345 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-05-2014, 18:04 |