Уроки / Тәрбие сағаты |
Көрсетілім: 5159 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 13-02-2015, 09:26
|
Пікірлер (0)
|
«Оқыту процесінің мәні, ерекшеліктері, қозғаушы күштері» тарауын оқыту тәжірибемнен сабақ жоспары |
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой-өрісін, тіл байлығын дамыту, шапшаң ойлауға, ойын жинақтап жеткізе білуге үйрету. Тәрбиелік мақсаты: Ұйымшылдыққа, адамгершілікке, ел тарихын, мәдениетін, салт-дәстүрін ұмытпай, қадірлеуге тәрбиелеу. |
1. Оқушыларға физикалық құбылыстар, физиканың мақсаты, физика заңдары, физикалық ұғымдар, қазіргі заманның ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктері туралы түсінік алуға жағдай жасау. 2. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін жетілдіру. Пәнге деген қызығушылығын арттыру. 3. Жауапкершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. |
Білімділік :Оқушылардың қазақ халқының тәуелсіздік үшін күресі туралы алған білімдерін жинақтау. Дамытушылық: танымдық қабілетін арттыруға, ой-өрісін кеңейтуге, оқиғаға талдау жасай білуге, басқаның ой-пікірін тыңдауға дағдыландыру Тәрбиелік: Ұлтын, елін,жерін сүюге, құрметтеуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу |
Дамытушылдық: Оқушылардың музыкалық қабілеттерін, музыкалық сауаттылығын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, әсемдікке баулу. Тәрбиелік: Оқушыларды ұлттық музыканы түсінуге, оны құрметтеуге, одан ләззәт ала білуге, іздемпаздыққа, ірі тұлғаға еліктеушілікке тәрбиелеу. |
Ф. Оңғарсынова атындағы орта мектептің Информатика пәнінің мұғалімі Жұмагельдина Танзила Бабаханқызы ХХІ - ғасыр көшбасшысы атты интелектуалды сайыс. Сайыстың тақырыбы: Информатика және өмір Сайыстың мақсаты: сыныптан тыс жұмыс жұргізудің бір түрі танымдық – ойын кештерін өткізу. Білімділігі: Оқушының білімін пысықтау,жинақтау, қорыту. Тәрбиелігі: Оқушылардың интабаттылыққа, кішіпейілдікке, үлкенді құрметтеуге тәрбиелеу. |
Арнайы лексика және терминалогия: Дәреже, негізі, көрсеткіш, теріс коэффициент, негіздері бірдей дәрежелерді көбейту және бөлу. |
- оқушылардың бойындағы сезімталдық, қамқорлық, жанашырлық сезімдерін дамытуға ықпал ету; - оқушыларды ниеттес, тілектес, сыйлас болуға тәрбиелеу. |
|