Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Тас дәуірін қорытындылау

Сілтеме
Ежелгі Қазақстан тарихы Садықов Т.С. Төлеубаев Ә.Т. Халидуллин Ғ. Сәрсекеев Б. Слайдтар. 
Жалпы мақсаты
а) білімділік: Оқушылардың тас дәуірі туралы алған білімдерін жан-жақты тексеру барысында білімдерін жүйелендіру;
ә) дамытушылық: алған білімдері арқылы ой қорыта білуге, өз ойын жеткізе білу, өз-өзін бағалай білу қабілеттерін дамыту; 
б) ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, әділдікке,шапшаңдыққа,  іздену
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 2290 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:48 |


Сабақтың тақырыбы Әмір Темірдің басқыншылық жорықтары

Сабақтың мақсаты Әмір Темірдің жорықтарын, алғышарттары , себептері, мақсаты , жорықтарының барысы және жеңілу себептерімен таныстыра отырып, Әмір Темірдің Қазақстан жеріне тигізген ықпалын ашып көрсету.Оқушылардың ойлау қабілетін үнемі жетілдіру  мақсатында жаңа сабақтың мазмұнын дамыта отырып, тарихи оқиғаларды , фактілерді салыстырып, талдауға үйрету, білім алуға құштарлығын дамыту.
Күтілетін нәтиже -оқушылар өз бетімен жұмыс істей алу дағдыларын қалыптастырады
-алған білімін жүйелей алады
-оқушының ізденіс нәтижесі анықталады
-өз ойын,пікірін ашық айта алады.
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 5089 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:47 |


Өз елімнің тарихын танып білгім келеді!!! атты интеллектуалды ойын

Мақсаты: 
1. Оқушылардың тарих пәнінен 5-7 сыныптар аралығында оқып білгендерін байқау, білім деңгейлерін анықтау. 
2. Оқушылардың өз ойларын еркін жеткізуге дағдыландырып, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Оқушылардың тарих пәнін оқыта отырып Отансүйгіштікке, елжандылыққа, тарихи тұлғалардың еңбектерін оқи отырып еңбекқорлыққа, адамгершілікке. тарихи мұралар жайында, сәулет ескерткіштерін тани отырып эстетикалық тәрбиеге баулу. 
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 4017 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:46 |


Тарих пәнінен Өрлеу бағдарламасы бойынша оқытылған әдіс арқылы жұмысымды бастадым. Оқушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасауды үйренді

Тарих сабағы болғандықтан тарихи оқиғалар,жылдарды жаттау,еске сақтау әрине қиын. Сол себепті сыни тұрғыдан ойлау модулі менін пәніме жақын .
 INSERT – «Түртіп алу» стратегиясы әдісін пайдалану оқушылар оқулықты оқып, төмендегі белгілерді қойып  отырады. Оқушыларға бірден оқи отырып, талдау жасауға мүмкіндік береді.  Осы тәсіл аналитикалық ойды дамытады, материалды түсінгенін қадағалаудың құралы болып табылады.
   Сұрақтар қойғызу арқылы оқушылардың диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға болады. Оқушылар диолог арқылы сұрақты дұрыс, нақты қойып үйренеді және сұраққа
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 2700 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:45 |


Сабақтың тақырыбы Хақназар хан

Сабақтың мақсаты:    Қазақ мемлекетінің Хақназар хан тұсындағы саяси әлеуметтік
                                        жағдайы, мемлекеттің қалыптасу кезеңі туралы баяндай келіп, 
                                       оқушыларды өз халқының тарихын толық меңгеруіне ықпал ету.
Дамытушылық мақсаты:    Оқушының ойлау қабілетін дамыту, ұлтымыздың
                                                   алғашқы мемлекеттік дәрежеге жетуі туралы тарихи 
                                                   көзқарас қалыптастыр.
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 13210 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:44 |


Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы

(аралас сабақ – 45 минут)
 (асты сызылған курсив сөздердердің орнында  оқушы дәптерінде бос орын қалдырылады)
Оң жақ бағандағы тапсырмаларды құрастырушы мұғалімдердің есіне: І  кезең. Төмендегі  «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді. Мұғалім алғашқы 5-7 минутта: а) ұйымдастыру 
«Көпір»
тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеріге негіз болатын қайталау тапсырмалары 1Геродот Қазақстанның ежелгі тұрғындарын қалай атаған ? 
Ж: Массагет деп атаған. 
2. Парсылар Жетісуды мекендеген сақтарды қалай атаған?
Ж: Турлар
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 7062 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:42 |


Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ХIV – XV  ғасырлардағы сәулет өнері

І. Сабақтың мақсаты: 
Білімділік: Қазақстанның ХIV – XV  ғасырлардағы сәулет өнерін, қолданбалы өнер, архитектуралық құрылыс жүйелері туралы білімдерін арттыру.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру, ойлау, іскерлік қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушы санасына туған халқына деге
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 2549 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:42 |


Үздік тарихшы

(Тарихи – танымдық ойын)

Мақсаты: Тарих пәні бойынша оқушылардың білімін сарапқа салу, оқушылардың есте сақтау    қабілеттерін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге үйрету, жан-жақтылыққа            тәрбиелеу.
 Барысы: Сайысқа он екі оқушы қатысады, ойын он бір айналымнан тұрады.
Сайыстың шарты: Сайысқа жеке-жеке қатысқанымен, әр сұраққа дұрыс жауап беру арқылы   ортақ «Банкке» (теңге немесе құнды қағаз) барлығы бірлесіп ақша қаражаттарын жинақтайды. Әр айналым сайын ақша салалмаған оқушылардың біреуі, басқа ойыншылардың келісімімен ойыннан шығарыл

Уроки / Тарих | Көрсетілім: 2868 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:41 |


ХҮІІІ ғасырдағы сауданың дамуы

Сабақтың мақсаты: 
- Оқушыларды ХҮІІІ ғасырдағы  сауданың дамуының ерекшеліктерімен таныстыру,оларға бұл процестің мемлекеттер арасындағы дипломатиялық,экономикалық және мәдени байланыстар дамуымен тікелей байланысты екенін,оған қоса сауданың отаршылдық сипатын,базардағы тауардың сапасын  және ірі сауда орталықтарының таралуын түсіндіру.
- Оқушылардың логикалық ойлау машығын ,танымдық, шығармашылық көзқарастарын дамыту, жауапкершілікке, шешім қабылдауға үйрету;
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 1925 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:39 |


Қазақстан тарихы пәнінен 5 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспар

ТҮСІНІК ХАТ
Қазақстан тарих- мектептегі оқу пәні ретінде негізгі орта білім беретін мектептегі барлық гуманитарлық және қоғамтанушылық курстардың өзегін құрайды. Тарих ұлттық өзіндік сана-сезімді қалыптастырады
Қазақстан тарихы оқу пәнінің негізі — адамзаттың жүріп өткен табиғи және әлеуметтік даму жолы (адам — табиғат — қоғам). Ол оқушыларды адамзат тарихының ең ежелгі дәуірінен қазіргі кезге дейінгі кезеңдерімен таныстырады. Бірақ мектептік пән бүкіл тарих ғылымын тұтас та, толық қамти алмайды. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен дайындық дәрежесі ескеріле отырып, білім беру, тәрбиелеу, дамытушылық жағынан ең маңызды деректер, оқиғалар, құбылыстар, тарихи үрдіст
Уроки / Тарих | Көрсетілім: 9156 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-06-2014, 13:38 |