Сабақтың тақырыбы Қазақстан тәуелсіздік жылдарындаСабақтың мақсаты: Өтілген сабақтар бойынша оқушылардың білмін қорытындылау, материалды меңгеру дәрежесін көтеру, пәнге қызығуын, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Тарихи балама жолдың болу мүмкіндігін қарастыра отырып, қоғам даму диалектикасына ой жүгірту, терең ойлау, зерттеу, өз бетімен іздену қабілетін дамыту.
Отаншылдық, демократизм идеяларына баулу, болашақ Қазақстанды өркендететін өздері екенін сезіну.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың әдісі: Топқа бөліп оқыту, ой талқы. |
Сабақтың тақырыбы Тың игерудің нәтижелерімен салдарыСабақтың мақсаты:
Білімділік: 1950-60 ж ауыл шаруашылығында қалыптасқан жағдай, тың жерлерді жаппай игеру, тыңның алғашқы табыстары мен нәтижелері, салдарлары, демографиялық ахуалдың шиленісуі, қазақ тілі мен ұлттық мәдениеттің ауыр жағдайы, мал шаруашылығының жайы туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушылардың осы сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, өзіндік жұмыс арқылы есте сақтау, бәсекелестік қабілеттерін дамыту. |
Сабақтың тақырыбы: ТүркияСабақтың мақсаты: Білімділік: Түркияның даму ерекшеліктерін қарастыру.
Дамытушылық:Белсенділігін арттырып,білімін жетілдіру,тарихи оқиғаларды оқып үйрену,тез ойлау,есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік:Достарын тыңдай білуге,пікірін дұрыс жеткізуге үйрету,адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған батыл,иманды жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ұжымдық,іздену сабағы.
Сабақтың әдісі: Шығармашылық жұмыс,топтық жұмыс,оқушылардың белсенділігін арттыру әдістері.
Сабақтың көрнекілігі: карта, тірек-сызбалар
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру сәті |
Құныскерей туралы тарихи ақиқатҒылыми жұмыс
«Құныскерей туралы тарихи ақиқат» тақырыбындағы ғылыми жұмыс сонау XX ғасырдың бірінші ширегінде болған әлеуметтік және саяси құбылыстарды ашуға арналған. 1917жылы ақпан айында болған төңкеріс Ресей империясына жаңа саяси дағдарыс науқанын алып келді. Патша үкіметінің орнына келген буржуазиялық–демократиялық үкімет пен жұмысшы,шаруа депутаттар кеңесі көптеген жаңа заңдар енгізді. Сөйтіп халықты патша үкіметінің ғасырдан бері келе жатқан бұғауынан азат етті. Буржуазиялық- демократиялық үкімет Еуропа елдерінің даму жолын таңдады. Ал, жұмысшы- шаруа |
Құныскерейдің өмірбаяны, ұрпақтары1928 жылғы байларды тәркілеу, мал –мүлкін тартып алу науқаны жүріп жатқан кезде бұл іске бірінші болып қарсы шыққан өлкенің намысты ұлы Құныскерей болатын. Алдымен Құныскерей кім өзі? Ел ішіндегі қариялардың айтуы бойынша, Құныскерей 1895 жылы қазаргі Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тайсойған құмында Нөсер қыстағына таяу, яғни осы арадағы Кеңқоқты деген жерде кедей шаруа отбасында дүниеге келген. Алып тұлғаның аруақты бейнесі қасиетті қаламгер Х.Есенжановтың «Жүнісовтер трагедиясы» романында құйтырқы уақыттың қасаң қалыбына қарамастан «Күшті де мерген, ақылды да адал, өздігінен ешкімге тимеген, ешкімді нақақ өлтірмеген, бірақ аламын дегенін аузы алты қарыс билер мен байлар, аузымен құс тістеген әкім –қаралардан алған, халық жақтап, байлар қол |
Қазақстан тарихын оқытуда өлке тарихын пайдалануа) Қызылқоға ауданының құрылу тарихы.
ә) Қызылқоғаның қазығы болған – Қарабау.
б) Жергілікті жер-су аттарының тарихынан.
в) Қызылқоғаның көне қалалары.
г) Аудандағы шешімін таппаған экологиялық мәселелер туралы.
д) Қазақстан тарихын оқытуда оқушы шығармашылығы |
Сабақтың тақырыбы: Біздің өлкеІІ. Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі:
Әрбір адамға ең жақын, ең қасиетті мекен-туған жері, туған жерінің тарихы, тарихи-мәдени ескерткіштері, табиғаты екенін ұғындыра отырып қойнауы археологиялық қазбаларға бай, тарих пен шежіреге толы Қызылқоға ауданының тарихы, Қарабау селосынан шамамен 30-35, Қаракөл ауылының солтүстік шығысында 15 шақырым қашықтықта, Жаңақора елді мекенінен 4 км шығыста орналасқан «төрткүл» пішіндес қаланың «Қорғанша» деп аталуы, Жерұйықты іздеуші Асан Қайғы бабаның 10 жыл қоныстанған өлкесі екендігін және осы қалаға аралығы 20 шақырым жерден б.э. |
Духовно-нравственное воспитание на уроках историиСовременная образовательная политика Республики Казахстан в связи с происходящими социально – педагогическими, экономическими, политическими преобразованиями определила основные приоритетные, взаимосвязанные задачи, решение которых невозможно без эффективного развития личности учащегося.
Перемены, происходящие в общественно-политической жизни страны за последние десятилетия неизбежно повлекли за собой изменение нравственно-духовных ориентиров, идеалов, содержания всех форм общественного сознания.
Так как, Президент нашей страны Н.А. Назарбаев в своем послании акцентирует усилить внимание на |
Қазақстан тарихы сабағында Ақмола тарихын оқыту туралыҚазақстан Республикасының Президенті Н.Ә. Назарбаевтың «Қазақстан - 2050» стратегиясының «Жаңа Қазақстандық патриотизм» деп аталатын негізгі бағыттарының бірінде: «Өз бойымызда және балаларымыздың бойында жаңа қазақстандық патриотизмді тәрбиелеуіміз керек. Бұл ең алдымен елге және оның игіліктеріне деген мақтаныш сезімін ұялатады.
Бірақ бүгінде қалыптасқан мемлекеттің жаңа даму кезеңінде бұл түсініктің өзі жеткіліксіз. Біз бұл мәселеге прагматикалық тұрғыдан қарауымыз керек» - деген еді. Қазақстан тарихы пәнінен өткізілетін әрбір тақырыпта оқушыларды осы бағытта тәрбиелеуге баса назар аударып отырамын. Оқушыларды өз елінің тарихын білуі мен оған қызықтырудағы мұғалімнің рөлі туралы айтпаса да түсінікті. Мен 30 жылдан астам ұстаздық етіп келемін, бұрынғымен салыстырсақ бүгінгі күні мемлекетіміздің, оқушының, ата-ананың бізге-ұстаздарға қоятын талабы жоғары. 2012-2013 оқу жылында мен ІІІ – деңгейлік курстан өтіп, содан |
Ұлт зиялыларының мемлекеттік автономияға байланысты тарихи көзқарастарыҚазақ зиялыларының Қазақстанның тәуелсіздігі жолындағы күресінің үлкен бір саяси қорытындылары және биік белестері болып табылатын «Алашорда» мемлекеттік құрылымы мен Түркістан автономиясына байланысты отандық тарихымыздағы көзқарас эволюциясы аса күрделі жолдардан өтті. Сондықтан да осы мәселелердің тарихнамасы да өте күрделі. Ел тарихының түрлі кезеңдерінде осы екі аталмыш автономиялық құрылым туралы көзқарастарда кейбір өзгерістер бола тұрса да, бір нәрсе анық: ол – кеңестік тоталитарлық жүйе берік орныққан соң «Алашорда» үкіметі мен Түркістан автономиясын біржақты қаралаудың тарихнамамызда орнығып, Қазақстан тәуелсіздік алғанға дейін оған қ |