Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » с-moll ( табиғи, үйлесімді ), t.s.d, D7- айналымы шешімімен.т4,т5 басқыштарда V-к7


с-moll ( табиғи, үйлесімді ), t.s.d, D7- айналымы шешімімен.т4,т5 басқыштарда V-к7

Сабақтың тақырыбы: с-moll ( табиғи, үйлесімді ), t.s.d, D7- айналымы шешімімен.т4,т5 басқыштарда V-к7.

Сабақтың мақсаты: Үндестік айту арқылы минордың үн беруін, оқушылардың есту                      
                                  қабілетін, есте сақтау қабілетін арттыру, интервал, аккордтар құру           
                                  арқылы теориялық білімін жетілдіру.
Білімділігі: Интервал құру, олардың үнін ажырату, әуендеп айтуды үйрету.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Дауыс ырғағының жаттығулары, тыңдағанды ажырату, лад       
                                            сезімін арттыру, сольфеджиолау, диктант жазу.
Көрнекілік құралдар: Карточка толтыру, интервал ребусын шешу, таблица шешу.
Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру,
                                   2. Интонациялық жаттығулар. Үй жұмысы.
                                   3. Жаңа сабақ.
                                    4. Диктант.
                                    5. Есту қабілетін тексеру.
                                    6. Қорытынды. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
                                 2. Интонациялық жаттығу. I-V-VI-I-II-V-I, I-IV-III-V-VII-I, I-III-II-IV-III-V- 
                                     Ми бемоль мажорда       IV-VI-V-VII-I.  
 Дауыс ырғағының бұл жаттығулары оқушының ішкі түйсік қабілеттерін жинақтайды және есту қабілетін дамытады, музыка тілінің түрлі элементтерін қабылдауды дауыстың тазалығын дамытуға мүмкіндік береді.
                                     I-ү3, I-т4, I- ү2, IV-ұлғ4, VII- кр5, V-т5.
Интервалдың үндік мөлшерін, дыбыс биіктігін сұрау арқылы әндетіп айтылады. Интервалды әндету есту қабілетін, интонациялық қабілетін тексеру әрі дамыту үшін керек. T.s.d, д7 аккордтарын айналым шешімімен әндету. 
№ 306,307- үндестігін, өлшемін анықтап болған соң, әндетеміз.
                                    3. Жаңа сабақ: с-moll ( табиғи, үйлесімді ), t.s.d, D7- айналымы шешімімен.т4,т5 басқыштарда V-к7.
До минор гаммасын табиғи, үйлесімді түрін құру, интервал аккордтарды әндету,жаңа сабақты меңгерту мақсатында көрнекілік құралдарды пайдалану.                                                                                                    
                                         4. Диктант. Г. Фридкин. № 194. Фа мажор.
                                         5. Есте сақтау қабілеті- музыка тілінің маңызды элементтерін есте сақтау үшін қажет. Осы үндестікте т5,ү2,ү3,т4,к6,т4,к3 интервалдары ажырату үшін ойналады.
                                         6. Қорытындылау: Минор үндестігінің табиғи үйлесімді түрін салыстыра білу. Басты үшдыбыстылық доминанталық септаккорд әндетіп, үн беруін тыңдау. I-ү2,ү7, III- ү2,ү7 құрып, әндету.  № 310,312.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ағылшын тілі сабағында жүргізілетін жазба жұмыстарының түрлері
Сан аралықтары.
Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі
Жемістер
Диктант
Трапеция
Доминанталық үшдыбыстық мажорда айналымымен шешімі V- т5, VII- к3
Жартылық нота, өлшем 2/4
3-4 жастағы балаларға арналған тренингтер
Қозғау белгілері, атқаратын қызметі
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 2502 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык