Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қисық сызықты қозғалыс . Материалдық нүктенің шеңбер бойымен қозғалыс. Бірқалыпты қозғалыс.


Қисық сызықты қозғалыс . Материалдық нүктенің шеңбер бойымен қозғалыс. Бірқалыпты қозғалыс.

Қисық сызықты қозғалыс . Материалдық нүктенің шеңбер бойымен қозғалыс. Бірқалыпты қозғалыс.

Тақырыбы Қисық сызықты қозғалыс . Материалдық нүктенің шеңбер бойымен қозғалыс. Бірқалыпты қозғалыс.

Модуль

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог

Сұрақтар қоюйды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:Түзу, қисық, айналмалы.

Топ сұрақтарға жауап берді:Талғат,Мөлдір,

Постерді дайындап ,оны қорғады:Нұрбол,Алишер.

Сыни тұрғыдан ойлау

Концепсиялық карта түзді:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Картаны толтырды:Аида.

Тест шешді:Сандуғаш

Есепті шешді:Азиза,Руслан

Бағалау

Формативті  бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

АКТ

Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Қисық сызықты қозғалыс. Бірқалыпты қозғалыс.

Өз ойларын әңгімеледі:Медет,Нұрбол

Талантты және дарынды оқушыны оқыту

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 1

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза

Тапсырмаларды жылдам  орындады:Азиза,

Пайымдылық көрсетті:

Жас   ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар  берді:

Сынып деңгейіне сәйкес  тапсырмалар берді

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Көшбасшылық

Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:

Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.

Реклесивті есеп

Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап  табуларына мүмкіндік беруде.

Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

 

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды.АКТ  арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Қисық сызықты  қозғалысты үйренді  және сол  жайлы мәлімет толық  берілді. Галилей тәжірибесін үйренді.Пассив оқушы   Нұрдәулетте  әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап  жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп  тапсырма беру арқылы  бір –біріне үйретіп . бір –бірін жақсы түсінді.

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалымен таныстық.

Тәжірибе жақсы шықты.Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрә қосылды.

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сызықтық дифференциалдық теңдеулер жүйелері
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері
Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс. Үдеу
Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс
Бақылау жұмыс
Кинематика негіздері
Дене қасиеттерін дамыту Сағ. саны уақыты
Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс. Үдеу
Қозғалыс – материяның ажырамас қасиеті. Материалдық нүкте. Санақ жүйесі
Практикалық жұмыс: Жол, орын ауыстыру және бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы дененің координатасы
Бөлім: Уроки / Физика | Көрсетілім: 7338 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык