Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Дауыссыз қ мен ғ


Дауыссыз қ мен ғ

Дауыссыз қ мен ғ

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз қ мен ғ

Сабақтың мақсаты: а/ Оқушыларға қ мен ғ дыбыстарының өзгеріске енуінің себебін түсіндіру; алған білімдерін қолдана білуге үйрету.

 ә/Сауатты жазуға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа үйрету;

б/Ойлау,сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз беттерімен шығармашылықпен топталып жұмыс жасай білуге дағдыландыру.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар,суреттер,интерактивті тақта, слайд

Сабақтың өтілу барысы:

І.Ұйымдастыру бөлімі:

Балалардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық дайындық.

ІІ.Өткен сабақты пысықтау.

а/ қ-ның ғ-ға айналуына тоқталу.

ә/ Мысалдар келтіру.

Орақ-орағы, шақ-шағы, құлақ-құлағы.

Шығармашылық тапсырма. Топтық жұмыс.

Көп нүктенің орнына қ,ғ әріптерінің тиістісін қойып оқы. Осы сөздерді қатыстырып,бірнеше сөйлем құрастырту.

Топыра..., тама..., қайма...ы, жоры..., қуырша..ы,  ая..,  ла..ы.

ІІІ.Жаңа сабақ.

Дауыссыз қ мен ғ туралы толықтырып айту.

Ғ әрпі сөз соңында жазылмайды.Қ-ға аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе, қ дыбысы ғ-ға айналады.Қабақ-қабағы,сабақ-сабағы.

Оқулықпен жұмыс.

Дауыстап ережені оқыту.

103-жаттығу. Мәтінді оқы. Қарамен жазылған сөздердегі ы әрпін алып тастап айтып көр. Сөз соңындағы өзгерістің себебін түсіндір.

Ақсары – бүркіт тұқымдасына жататын құс. (Мәлімет беріледі)

аяғы – аяқ

дағы- дақ

Дәптермен жұмыс. Көркем жазу. Қ –қ  Ғ - ғ

104-жаттығу. Соңындағы ы,і әрпін алып тастап, сөздерді өзгертіп жаз.

Жарығы – жарық, балығы- балық, қорығы - ..., .....

Сергіту сәті.

Ормандағы аю, қонжық,

Ұялардан бал іздейді.

Мойындарын оңға бұрды,

Мойындарын солға бұрды.

Ағаштарды шайқап көрді,

Қуанғаннан билей берді.

105-жаттығу. Қорық, жорық, қазық сөздерін қатыстырып сөйлем құра.

Шығармашылық тапсырма

1. Жаңылтпашты жатқа айт.   Ы әрпін алып тастап оқы. Құлақ-құлағы.

Құлағы үсіп кетті,

Үсіп, ісіп кетті.

2.  Жұмбақ өлеңді оқып шешуін тап.

Бұл қандай бұйым?

Қайқылау бас жағы сәл,

Аса ыңғайлы сабы бар.

Сұйық тамақ ішкенде,

Ыстық тамақ ішкенде,

Ол қолыңнан табылар.  (Қасық)

Қ дыбысынан аяқталған сөзді тап.

3. Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрастыру. Топтық жұмыс.

Емшісі, орман, тоқылдақ, болады.

Аяғынан, қарлығаш, жараланыпты.

Соң, кемпірқосақ, шығады, жаңбырдан.

Бетінде, жапырақ, шық, етеді, жылт-жылт.

Қ дыбысынан аяқталған сөздерге дыбыстық талдау жасау.

( тоқылдақ, жапырақ)

Ү.Қорытынды. Сұрақтармен жұмыстану.

-Қ қандай дыбыс?

-Ғ қандай дыбыс?

-Ғ әрпі сөз соңында жазыла ма?

Анаграмма «Қ»  

қ

 

 

 

қ

қ

 

 

 

қ

қ

 

 

 

қ

қ

 

 

 

қ

қ

 

 

 

қ

қ

 

 

 

қ

1. Ұлт

2. Сан.

3.Ыдыс

4.Су көлігі

5. Көзді лас нәрседен қорғайтын не?

6. Пайдалы тағам айран немесе ...

Үйге тапсырма. 106- 107-жаттығу.

ҮІ.Бағалау

Мұғалімнің аты-жөні: Бейбитова Тулпан Мараткызы

Туған жылы, айы, күні: 1977 жыл, 24 тамыз.

Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі

Еңбек өтілі:   19 жыл

Біліктілік санаты: I санатты

Жұмыс орны: Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін  мектебі

Теректі ауданы, БҚО

Қазақ тілі  22-сабақ.

Уақыты: 08.10.2014ж.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қ дыбысы мен әрпі
Қ қ дыбысы мен әрпі
Дауыссыз к мен г
Жалаң және жайылма сөйлем.
Дауыссыз к мен г
Х дыбысы мен әрпі
Ц дыбысы мен әрпі
Х дыбысы мен әрпі
С с дыбысы мен әріп таңбасы
Х дыбысы мен әрпі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2246 | Қосты: Бейбитова Тулпан Мараткызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык