Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Мектеп



Мектеп

Тақырыбы: Мектеп

Жалпы мақсаты: Мектеп жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру, топтық жұмыс арқылы түрлі тапсырмалар орындау, топта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

  1. Топта жұмыс істей алулары.
  2. Топтық жұмыс арқылы мәтін мазмұнын меңгерулері.

Топқа бөлу шарты:

Сыныпта 20 адам. Сынып 4 топқа бөлінеді.Суреттердің қиындыларын жинап құрау арқылы  шағын топтарға топтастырылады.

Топ атаулары: 1 топ-Кітапхана

2 топ-Кітап

3 топ- Асхана

4 топ- Дәптер

-топтардан «өз  топ атауларының қалай аударылатынын» сұрау (как вы думаете как переводится назв вашей группы?)

-сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?

Тапсырмалар:

  1. Ассоциативтік карта.

Шарты: Оқушыларға «Мектеп» сөзі ұсынылады. Яғни әрбір топ мүшесі сол ассоц картаны толтырады. Топ арасында оқиды.

2.Мәтінмен жұмыс.

- мәтінге байланысты жаңа сөздермен таныстыру

-сөздердіоқу 

сөздік жұмысы

-сөз тіркестерін құрау

-оқушыларға қазақ тілінде мәтін ұсынылады

-мәтінді оқиды

-жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып, мәтінді аудару

-мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:-Сіз қай мектепте жұмыс  жұмыс істейсіз?

-Мектеп қайда орналасқан?

-Мектеп қандай?

-Мектептің бірінші қабатында нелер бар?

-Екінші қабатта нелер бар?

3. Ал енді қайтадан өзіміздің ассоц картамызға оралайық. Мәтіннен алған білімдеріңді пайдалана отырып,ассоц картаны толықтырыңдар. (Вернемся к ассоц карте и дополним ее получ знаниями)

4.Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.

Алгоритм: 1.Сөз

  1. 2 етістік
  2. 3 сын есім
  3. Сөйлем
  4. Ассоциация 1 сөз

1топ- Мектеп

2топ- Мұғалім

3топ- Кітапхана

4топ- Кітап

Шарты:әр топ мүшесі өзіне берілген сөзге синквейн құрайды. Топ арасында сол синквейндерін оқиды. Сәтті шыққан синквейнді топ атынан топ арасында оқиды.

5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық. Әрбір топқа түрлі сөздер ұсынылады. Сол сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.

Не?                 Қандай?             Не істейді?               Не үшін керек?

Қорытындылау: Сабақты сызба бойынша қорытындылау. Тақырыпқа байланысты сызбаны толтырып, сабақты өздері қорытындылайды.

МЕКТЕП

Үйге: мәтінді мазмұндау.

Бағалау:бағалау парағы бойынша, жетондар арқылы.

бағалар

Тапсырмалар

1 балдан 10 балға дейін

Балдар көрсеткші

Ассоциативтік карта

 

9-10- «5»

Мәтінмен жұмыс

 

7-8- «4»

Синквейн

 

5-6- «3»

Кубик

 

1-4- «2»

Қорытынды баға

 

 

 

бағалар

Тапсырмалар

1 балдан 10 балға дейін

Балдар көрсеткші

Ассоциативтік карта

 

9-10- «5»

Мәтінмен жұмыс

 

7-8- «4»

Синквейн

 

5-6- «3»

Кубик

 

1-4- «2»

Қорытынды баға

 

 

5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық.Сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.

Не?                 Қандай?             Не істейді?               Не үшін керек?

4. Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.

Алгоритм: 1.Сөз

  1. 2 етістік
  2. 3 сын есім
  3. Сөйлем
  4. Ассоциация 1 сөз

1топ- Мектеп

2топ- Мұғалім

3топ- Кітапхана

4топ- Кітап

Кембридж бағдарламасы бойынша өтілген 3 айлық курстан кейінгі жұмыс. Сабақ 7 модуль негізінде құрылған.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сөз дәлдігі. 10 сынып гуманитарлық бағыт
"Пп"дыбысы мен әрпі
Сөз таптары
Ойын сабақ
Мұғалім ол біздің. Сөйлем түрлерін қайталау
Қысқы ауа райы
Тіл дамыту
Сөз тіркесінен сөйлем құрау
Хайуанаттар бағында. Емес болымсыздық шылауы.
Абай Құнанбайұлы
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2520 | Қосты: Қабылқанова Еркежан Ахметқалиевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык