|
|
Мектеп
Тақырыбы: Мектеп
Жалпы мақсаты: Мектеп жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру, топтық жұмыс арқылы түрлі тапсырмалар орындау, топта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
- Топта жұмыс істей алулары.
- Топтық жұмыс арқылы мәтін мазмұнын меңгерулері.
Топқа бөлу шарты:
Сыныпта 20 адам. Сынып 4 топқа бөлінеді.Суреттердің қиындыларын жинап құрау арқылы шағын топтарға топтастырылады.
Топ атаулары: 1 топ-Кітапхана
2 топ-Кітап
3 топ- Асхана
4 топ- Дәптер
-топтардан «өз топ атауларының қалай аударылатынын» сұрау (как вы думаете как переводится назв вашей группы?)
-сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?
Тапсырмалар:
- Ассоциативтік карта.
Шарты: Оқушыларға «Мектеп» сөзі ұсынылады. Яғни әрбір топ мүшесі сол ассоц картаны толтырады. Топ арасында оқиды.
2.Мәтінмен жұмыс.
- мәтінге байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-сөздердіоқу
сөздік жұмысы
-сөз тіркестерін құрау
-оқушыларға қазақ тілінде мәтін ұсынылады
-мәтінді оқиды
-жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып, мәтінді аудару
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
Сұрақтар:-Сіз қай мектепте жұмыс жұмыс істейсіз?
-Мектеп қайда орналасқан?
-Мектеп қандай?
-Мектептің бірінші қабатында нелер бар?
-Екінші қабатта нелер бар?
3. Ал енді қайтадан өзіміздің ассоц картамызға оралайық. Мәтіннен алған білімдеріңді пайдалана отырып,ассоц картаны толықтырыңдар. (Вернемся к ассоц карте и дополним ее получ знаниями)
4.Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.
Алгоритм: 1.Сөз
- 2 етістік
- 3 сын есім
- Сөйлем
- Ассоциация 1 сөз
1топ- Мектеп
2топ- Мұғалім
3топ- Кітапхана
4топ- Кітап
Шарты:әр топ мүшесі өзіне берілген сөзге синквейн құрайды. Топ арасында сол синквейндерін оқиды. Сәтті шыққан синквейнді топ атынан топ арасында оқиды.
5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық. Әрбір топқа түрлі сөздер ұсынылады. Сол сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.
Не? Қандай? Не істейді? Не үшін керек?
Қорытындылау: Сабақты сызба бойынша қорытындылау. Тақырыпқа байланысты сызбаны толтырып, сабақты өздері қорытындылайды.
МЕКТЕП
Үйге: мәтінді мазмұндау.
Бағалау:бағалау парағы бойынша, жетондар арқылы.
бағалар Тапсырмалар |
1 балдан 10 балға дейін |
Балдар көрсеткші |
Ассоциативтік карта |
|
9-10- «5» |
Мәтінмен жұмыс |
|
7-8- «4» |
Синквейн |
|
5-6- «3» |
Кубик |
|
1-4- «2» |
Қорытынды баға |
|
|
бағалар Тапсырмалар |
1 балдан 10 балға дейін |
Балдар көрсеткші |
Ассоциативтік карта |
|
9-10- «5» |
Мәтінмен жұмыс |
|
7-8- «4» |
Синквейн |
|
5-6- «3» |
Кубик |
|
1-4- «2» |
Қорытынды баға |
|
|
5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық.Сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.
Не? Қандай? Не істейді? Не үшін керек?
4. Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.
Алгоритм: 1.Сөз
- 2 етістік
- 3 сын есім
- Сөйлем
- Ассоциация 1 сөз
1топ- Мектеп
2топ- Мұғалім
3топ- Кітапхана
4топ- Кітап
Кембридж бағдарламасы бойынша өтілген 3 айлық курстан кейінгі жұмыс. Сабақ 7 модуль негізінде құрылған.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |