Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Өтебай Тұрманжанов Мектеп біздің анамыз


Өтебай Тұрманжанов Мектеп біздің анамыз

Өтебай Тұрманжанов Мектеп біздің анамыз

күні

5.09.14

Ана тілі

2в  сынып

Сабақтың тақырыбы

Өтебай Тұрманжанов «Мектеп –біздің анамыз»

Сілтеме

Ана тілі оқулық «Атамұра» 2012 ж  АКТ слайд .сызбалар

Жалпы мақсаттары

1. Өлеңді мәнерлеп оқи білу.
2. Негізгі идеяны түсінеді

3. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту.
4. Диалогтік оқыту арқылы сөздік қорын кеңейту.
5. Топпен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру.
6. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.

 

 

 

Оқыту нәтижесі

Өлеңді мәнерлеп оқиды, идеясын түсінеді;
• Заттың қимылын білдіретін сөздер туралы мағлұмат алады.
• Сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады;
• Ауызша сөйлеу, есте сақтау қабілеттері артады;
• Топпен жұмыс жасауға белсенді қатысады.;
• Шығармашылықпен  ойлай алады;

 

Тапсырмалар

1Ұйымдастыру                                    7.Сергіту сәті «Қаражорға»

 2 Үй тапсырмасын тексеру               8.Бағалау

3  Ой қозғау                                           9. Уақыт шеңбері

4»Бірге ойлаймыз»

5. «Мюнстенберг»әдісі

6.Жұптас,ойлан, талқыла

 

Уақыты

 

 (3 мин).

 

 

 (5 мин)

 

(10 минут)
 

 

 

 

 

 

 

 (7 мин)

 

2 мин)

( мин

 

(2 мин)

(2 мин)

Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылардың әрекеті:

Сабақтың барысы:
Кіріспе
 Сыныпты сабаққа ұйымдастыру
(ынтымақтастық атмосфера орнату)
Шаттық шеңберін құрады: «Күнге қолдарыңдысозыңдар.Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды,сипалайды,жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді.Жүрегімізді жылумен махаббатқа толтырады

-Міне ,жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз

2.  «білім», «өнер», мәдениет», «шабыт» деп 4 топқа бөлу

Білу 
Үй тапсырмасын тексеру
1. Өткен материалды қайталау.
Мұғалімнің әрекеті
Сұрақтар қойылады.

-

- Қазір жылдың қай мезгілі?
-Көктемнің ерекшеліктері қандай?
- Көктем мезгілі сендерге ұнайма?
- , Неліктен?

—  Түсіну Ой қозғау

  1. Тақтадағы суреттер бойынша жұмыс жүргізу..
    Жаңа тақырыппен таныстыру:
    - Бұл сөздер заттың несін білдіреді?
    - Бұл сөздерге қандай сұрақтар қойып тұрмыз? (Не істеді? Не қылды?Қайтті?)
    Осылайша заттың қимылын білдіретін сөздермен танысады.


Бірге   ойлаймыз
Мұғалімнің әрекеті:

—  Оқулықтағы жаттығу орындауды тапсыру 109-жаттығу

—  1 топ  Әңгімені оқу

—  2топ  Әңгіменің мазмұнын айту

—  3 топ Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойыңдар

—  4 топ не істеді?не қылды? Қайтті? сұрақтарына жауап беретін сөздер айту

 

2. Оқулықпен жұмыс«Наурыз –жыл басы» өлеңін,тізбектей.хормен оқи отырып,өлеңді өз сөзіңмен калай түсіндірер едіңдер? таныстыру
 

—  Түйе сеніп бойына,

—  Қалған ұмыт жылдардан

—  Жатпа қарап,мойыма,

—  Тұрма именіп ділмардан

—  Өлеңдегі әр сөздің бірінші әрпі жыл санау ретін және атын білдіреді

Жұппен жұмысты қадағалайды.
- Сонымен жылбасы қай жануар болды?

 Сын тұрғысынан ойлауға«Мюнстенберг» әдісі

Жыл аттарын  тауып  айту

Қолдану «Жұптас,ойлан,талқыла»

Стикерге жазылған тапсырмалар ұсыну

—  1 топ-Не істеді?сұрақтарына жауап беретін сөздер жазу

—  2 топ-Не қылды?сұрақтарына жауап беретін сөздер жазу

—  3 топ-Қайтті? Сұрақтарына жауап беретін сөздер жазу

—  4 топ-Заттың қимылын білдіретін сөздерге сөйлем жазу 

Сергіту сәті «Қаражорға»биі
Талдау

1. Оқулықпен жұмыс
Өлеңнің ішінен жыл аттарын көшіріп жазыңдар
Мұғалімнің әрекеті:
Заттың қимылын білдіретін сөздерді қаншалықты түсінгендерін байқайды.
Балалардың дұрыс отыруын, жазу ережесін сақтауды қадағалайды.

 

—  Не істеді? Не қылды? Қайтті? Сұрақтарына жауап беретін сөздер заттың..................

 

—  қимылын

—  Іс-әрекетін

—  білдіреді

 

 

Жинақтау
1.«Көктем»тақырыбында эссе жазу

Мұғалім эссе жазуды ұсынады

Бағалау
Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті болды ма?
Мұғалім әр оқушыны жеке бағалайды.

Рефлексия : Уақыт шеңбері

Мұғалім сұрақтар қояды: Бүгінгі жасаған жұмыстарың, алған білімдерің өмірде қажет пе?
Топпен жұмыс жасаған ұнады ма?
Топ ішінде бір - біріңе көмектестіңдер ме?

 

Үй тапсырмасы:

Үй тапсырмасын қалай орындау керек екенін  түсіндіру

 

 

 

 

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын,Ізгі әрі нәзік,жарық.мейірімді

.Болып кетер сонда менің жан –жағым

Оқушылар суреттің қиындылары бойынша топтасып отырады

 

 

 

 

 

Әр топтан 1 оқушы қысқаша мазмұнын айтадыСұрақтарға жауап беруге тырысады, Өз ойларын айтады.
 

 

 

 

 

 

Оқушылар суретке қарап сұрақтар қоядыЗаттың қимылын білдіретін сөздер екенін біледі

 

 

1.Әңгіменіоқып,мазмүнын айтып береді

2.Қарамен жазылған сөздер қандай сұраққа жауап беретінін біледі

 

Оқу түрлері хормен,тізбектей оқиды

Топта қара сөзбен айтып жариялайды.

Оқушылар жыл атарын табады.

 

 

Тапсырмаларды алып,топпен орындайды, қорғайды

 

Музыка ырғағымен билеп, сергіп алады

 

Жеке жұмыс арқылы өз беттерімен жаттығуды

орындайды

Оқушылар орындаған  тапсырмаларын ауызша талдайды

 

 

Оқушының әрекеті:
Балалар ержені жалгастырып айту керек

 

 

Өз ойын мәнді жеткізуге тырысады сыныпқа жариялайды
Оқушылар өзін - өзі «бағдаршам»әдісі бойынша
(жасыл, сары, қызыл түсті дөңгелектер арқылы) бағалайды.Оқушылар қаншалықты түсінгендерін көрсетіп, тиісті түсті дөңгелектерін көтереді.
Топ басшысы топтағы оқушыларды бағалайды.

Оқушылар шеңбер құрып

сабақты талқылайды

Оқушы ережесі

  1. Оқушы сабаққа келгенде қажетті кітап,дәптер, жазу-сызу құралдарымен келуі керек. Әр сабақтың алдында сол сабаққа қажетті оқу құрал – жабдықтарын  дайындап қоюға тиісті.

2. Сабақ кезінде оқушы мұғалімнің айтқандарын тиянақты тыңдап, жазып отыру керек. Үй тапсырмасын күнделікке мұқият жазып алу керек, аптаның соңында мұғалім күнделікті тексеріп, ата-ананың қолын  қойдыруды талап етеді.

3. Мектеп оқушыларына тыйым салынады:

- өзімен бірге сабаққа кедергі жасайтын заттарды, басылымдарды, ойын заттарын әкелуге;

-сабақта, үзіліс кезінде қауіпсіздік ережелерін бұзуға; 

4. Оқушылар бір- бірімен достық, әдептілік, қайырымдылық қарым- қатынаста болу керек. Жаман әдеттерден аулақ болуы тиіс.

5 Бір-бірімен сөйлескенде бұзақы, бейбастақ сөздерді қолданбай, тіл мәдениетін сақтап сөйлесуі керек


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Баяндауыш
Заттың қимылын білдіретін сөздер. Наурыз тойы
Заттың қимылын білдіретін сөздер. Наурыз көже
Заттың қимылын білдіретін сөздер. Ұлыстың ұлы күнінде
Көктем сәні. Заттың сынын білдіретін сөздер
Төрт мезгіл Заттың сынын білдіретін сөздер
Заттың атын білдіретін сөздер. Жауқазын. Бәйшешек
Заттың атын білдіретін сөздер. "Сауысқан мен көкек"
Заттың атын білдіретін сөздер. Жазғытұрым
Заттың атын білдіретін сөздер. Құстарым, келіңдер
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 8430 | Қосты: Ислямгалиева Ардақ | Ілмек сөздер:
avatar
• 31 декабря 2014 07:15
әңгімелері керек
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык