|
|
Қоғамның әлеуметтік құрылымы
"Т.Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі" КММ. Тарих және қоғамдық пәндер мұғалімі Алибекова Тарбия Кантургановна
"Адам.Қоғам.Құқық" пәнінен «Қоғамның әлеуметтік құрылымы» Ү тарауы бойынша орта мерзімді жоспар.
1.Тақырып. |
2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
3.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
4. Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтиже |
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау |
6. Модулдер |
7. Негізгі дерек көздер |
1.Әлеуметтік қатынастар |
1.Қоғам мүшелерінің түрлі таптарға,топтарға және әлеуметтік қабаттарға жіктелуі,әлеуметтік мәртебе,әлеуметтік мобильдік туралы мағлұмат алу.
|
Блум таксономиясы, СТО стратегиялары, топтық жұмыс, «Ойлан,жұптас,пікірлес»,сұрақ-жауап,диалог, «Мнемоника», «Бас бармақ»,"Бағдаршам", кері байланыс,Венн диаграммасы. |
Әлеумет,макротоп,микротоп,жоғары тап,орта тап,төменгі тап ,әлеуметтік қабат, әлеуметтік қатынастар, әлеуметтік өмір аясы туралы біледі. - Оқушылар өздігінен өзара оқытуға,талдауға, сыни көзқарастары қалыптасады. |
1.Сабақ барысында формативті бағалау. 2.Критерий бойынша бағалау арқылы оқушылардың білім деңгейлерін анықтау.
|
АКТ. Сын тұрғысынан ойлау. Бағалау. Көшбасшылық және оқуды басқару. Диалогтік оқыту. |
Оқулық, таныстырылым, МАН, Интернет матеиалдары,слайдтар
|
2.Отбасы және қоғам |
Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға отбасы,неке, отбасын құру ұстанымдары,отбасындағы балалар мен ата-аналардың құқықтары, отбасындағы қатынастар жайында мағлұмат беру.Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрету. Заңды құрметтей білуге үйрету. |
«Сұрақ-жауап» ,топтық жұмыс, «Үш қадамды сұхбат», «ЖИГСО» әдісі,кластер диалог, «Бағалау парағы», « Бағдаршам» әдіс-тәсілдері |
1. Отбасын құру,неке,отбасының міндеттері,қоғамдағы отбасының рөлі жайлы біледі. 2. Топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйренеді. 3.Өз білімін тексеруге,сыни тұрғыдан бағалауға ,сыни пікір айтуға үйренеді. |
Сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау. Көшбасшының бағалауы,бағалау парағы арқылы бағалау.Жұлдызша тарату арқылы ынталандыра отырып бағалау. |
Сын тұрғысынан ойлау. Бағалау. Көшбасшылық және оқуды басқару. Дарынды оқу оқыту Жаңа тәсілдер
|
Слайд,көрсетілім,оқулық, «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова |
3.Ұлттар және ұлтаралық қатынастар |
Адамдар қауымдастықтарының ұлтқа дейінгі формалары мен ұлт арасындағы ұстанымды айырмашылығы туралы толық түсінік алады. Халық және тұрғын, автохтонды ұлт және диаспораларды ажырата біледі. Оқушыларды ұлтаралық достыққа үйрету.
|
«БЖӘ» сұрақ қою, диалог,топтық жұмыс, «Аквариум»әдісі, «Блум таксономиясы», «Ой қозғау», «Топтастыру», «Т- кестесі», «Шығу парағы», «Қос жазба күнделігі» ,"Венн диаграммасы" |
Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық мағлұмат алады. Оқулықпен жұмыс арқылы өз ойларын еркін жеткізеді. Тапқырлық танытып топтық жұмыс арқылы ұйымшыл болады. |
Критерийлік бағалау бойынша білім деңгейлерін анықтау, оқушылардың кері байланыс арқылы оқушылардың болашақта не меңгергісі келетінін анықтау |
Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту Жаңа тәсілдер
|
«Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері»А.Әлімов |
Қайталау |
Өткен тақырыптарды жаңа әдіс-тәсілдер арқылы қайталау.Әлеуметтік қатынастар,отбасы және қоғам,ұлттар және ұлтаралық қатынастар туралы білімдерін еске түсіреді.Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді.Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. |
«Қазымыр оқушы», «Мені түсін», «Ақылдың алты қалпағы», «Төрт сөйлем», «Бас бармақ», «Шығу парағы» ,кері байланыс. (АКТ,СТО,Дарынды оқушымен жұмыс, Бағалау) |
1.Топта жұмыс істей біледі.
3.Ұйымшылдыққа үйренді.Өздерін бағалай алды.Өз ойларын анық айтуға,ынтымақтасуға үйренеді.
|
Бақылау. Сұрақ қою арқылы білім деңгейін бағалау,сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.Формативті,критерийлік,суммативті бағалау.
|
Сын тұрғысынан ойлау Бағалау Көшбасшылық және оқуды басқару Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту Жаңа тәсілдер
|
Оқулық,интернет,көрсетілім,слайдтар. «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |