|
|
Экономикалық жүйелердің түрлері
Сабақтың тақырыбы: Экономикалық жүйелердің түрлері
10 сынып
Мақсаты |
Тапсырмалар
|
Мұғалімніңіс-әрекеті |
Оқушыныңіс-әрекеті |
Ұйымдастыру Түрі |
Нәтижесі |
Бағалау |
Білім |
Конспектімен жұмыс |
Топқа бөлу, бағыттаушы сұрақтар қояды |
Тақырыпты еске түсіреді, топ мүшелері бір біріне сұрақ қояды |
Топтық жұмыс диалогтікоқыту |
Қызызығушылығын ояту, ойлау белсенділігін арттырады |
Формативтік бағалау |
Экономикалық жүйелер дегеніміз не |
||||||
Түсіну |
Таратпалы материалдар Әр жүйе экономиканың басты проблемасын қалай шешеді? |
Топтарға берілген тапсырмаларды түсіндіреді |
Топ мүшелерінің ролін анықтап, Берілген тапсырманың жауабын дайындайды |
Мәтінді оқиды, түсінеді, тапсырмаларды орындайды, топта талдайдытүсіндіреді |
Танымдық белсенділігі дамиды |
Формативтік бағалау болады |
Негізгі экономикалық проблемаларды қалай түсінеміз |
||||||
Пайдалану |
Берілген тапсырма бойынша ситуациялық жағдайды шешудің ең тиімді жолын таңдайды |
Бақылайды, бағыт береді |
Тапсырманың мазмұнымен танысып, топта бірігіп шешім қабылдайды |
Ой қозау, түртіп алу, топ мүшелерінің бірлескен жұмысы |
Топ мүшелері берілген тапсырманы бірлесе талдағандықтан берілген тапсырманы толық игереді |
Формативтік бағалау |
Теориялық білімдерін пайдалана отырып, жағдайлық тапсырмалармен жұмыс жасайды |
||||||
Талдау |
Мәтіннің мазмұнымен танысады |
Бақылайды, бағыттаушы сұрақтар қояды |
Топта талдайды әр оқушының жауабын тыңдап ортақ шешім шығаруға тырысады |
Тапсырманы оқушылар бірлесіп орындап, соңында бір оқушы тақтаға орындайды |
Талдау жасау арқылы тақырыпты толық меңгереді
|
Критериалды бағалау |
Мәтіндегі қателерді тауып, дұрыс жауаптарды ұсын |
||||||
Жинақтау |
Орындалған тапсымаларды қортындылау мақсатында мәтіннен постер құрастырады
|
Бақылайды |
Жеке оқушылар өз жауаптарын ортаға салады, қортынды жасайды |
Постер құрып, оны қорғауға дайындау
|
сөйлеуші әрбір сөзін түсінікті етіп, мәнерімен сөйлеу, дұрыс сұрақ қоя білуге, ал тыңдаушы – айтуға мүмкіндік алады, жақсы тыңдаушы бола білу керектігі мен шыдамдылықпен таныту керектігін жайында түсініп, ой қозғауға жетелейді. |
Топтар брін бірі бағалайды |
Топтастыру стратегиясын пайдалану |
||||||
Бағалу |
Топты екі вариантқа бөліп, тест сқрақтарын беремін,әр вариантта 10 сұрақтан |
бақылайды |
3 мин тестерін ауыстырады |
Жауаптарын салыстырады |
Интерактивті тақтадан дұрыс жауатарын көріп өздерін бағалайды |
Жиынтық бағалау |
Тест бойынша |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |