|
|
Шешен сөйлеуге тән ой ұшқырлығы
Мұғалім : Махметова Меруерт Күні: 18.10. 2014 жыл
Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 9
Сабақтың тақырыбы |
Шешен сөйлеуге тән ой ұшқырлығы |
|||||||
Сабақтың танымдық мақсаты |
Шешен сөйлеудің стилі туралы мәлімет алады, әдеби- теориялық ұғымдарды меңгереді, сөйлеу мәдениетін қалыптастырады |
|||||||
Сілтеме
|
Ұ.Асылов, Т.Жұмажанова, Ғ.Бисенбаев "Қазақ әдебиеті" 9-сынып "Мектеп" баспасы 2005; Мұғалімге арналған нұсқаулық; Үшінші деңгейге арналған ресурстар; |
|||||||
Дереккөздер мен жабдықтар |
интернет материалдары; "Шешендік шиырлары" кітабы, интербелсенді тақта, стикер, флипчарт, маркер, "Аңыз адам" журналы
|
|||||||
Күтілетін нәтиже |
1. Стиль туралы мәлімет алады 2. Әдеби- теориялық ұғымдарды талдай алады. 3. Мінберлерде өз ойын ашық жеткізе алады. |
|||||||
Кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Тапсырмалар
|
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау |
|||
Мотивациялық кезең /10 мин/ |
1 мин |
Ұйымдастыру, амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, оқу құралдарының түгел болуын қадағалау, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау. |
|
|
|
|||
4 мин |
Психологиялық ахуал. Мұғалім: - Жігер деген – - Күш деген – - Махаббат деген – - Кешірім деген – - Құдірет деген – - Жастық шақ деген – - Денсаулық деген – - Адалдық деген – - Жарқындылық деген – - Бар ғажайып деген – Сынып оқушыларын ретімен санау арқылы үш топқа бөлу. Топтың басшысын тағайындау. Топтың ережесін еске түсіру, хормен оқу. Әр топ басшысына сабақ барысындағы тапсырмаларға сәйкес бағалау бетшесі таратылып беріледі. |
Оқушылар хормен: - Мен - Мен - Мен - Мен - Мен - Мен - Мен - Мен - Мен Хормен: - Бәрі маған байланысты Бәрі менің қолымда.
|
Психологиялық ахуал.
|
Қол шапалақтау |
||||
5 мин |
Үй жұмысын тексеру. «Нақты сұрақ, дәл жауап» әдісі. Әр топ бірігіп отырып «Шешендік сөздер» тақырыбына 2 сұрақтан дайындайды. -Дұрыс айтасыңдар. Ендеше біз бүгін шешен сөйлеуге тән дағдылармен танысамыз. |
Берілген сұрақтарға топ мүшелері ақылдасып отырып, біреуі жауап береді.
|
Үй жұмысын тексеру.
«Нақты сұрақ, дәл жауап» әдісі. Сұрақтарын басқа топқа береді. - Шешендік сөздер дегеніміз не? - Қазыбек бидің даналығы туралы не айтасың? - Әйтеке бидің елі үшін атқарған еңбектері? - Шешендік сөздердің жанрлық түрлері -Осы айтып жатқан сұрақтардан келіп не шығады? |
Топ басшылары үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап берген өз тобының оқушыларын берілген бағалау бетшесіне бағалайды.
|
||||
Операц иялық кезең 15 минут
|
7 мин |
Жаңа сабақ. Сабақ мақсатымен таныстыру. Мұғалім: - Бүгінгі сабақта шешендік сөздердің түрлері туралы өткен сабақта алған білімімізді нақтылау үшін түрлі тапсырмалар орындаймыз. Ол үшін мектеп ішіне саяхатқа шығамыз. №1аялдама – «Мектеп кітапханасы» « Тыңда. Ой қос. Талда» әдісі. Мектеп кітапханашысының сұхбаты. Кітапханашының сұрақтары: - Бұл кітапты таңдаудың себебі неде? - Бұл шығарманы бұған дейін оқып па едің? - Болашақта қандай тақырыптағы шығармаларды оқығың келеді, неге? |
Оқушылар әр аялдамаға келгенде суретке түсіреді. Әр топ өздері қалаған әдеби кітапты таңдап, ішінен шешендік ссөздердің жанрлық түрлерін тауып, олардың мағынасын түсіндіреді.
Оқушылар кітапханашының сұрақтарыныа жауап береді? |
№1аялдама – «Мектеп кітапханасы» « Тыңда. Ой қос. Талда» әдісі.
|
Мадақтау, ынталандыру, қол шапалақтау.
|
|||
8 минут |
№2 аялдама – «Мектеп мұражайы». Мектеп мұражайына саяхат жасап, мұражай қызметкерінің мәліметтерін тыңдаймыз. « Назар сал. Түйіп ал. Ажырат» әдісі
|
Әр топ Махамбеттің бір өлеңін жатқа айтып, сол өлеңді шешендік сөздердің жанрлық түрлерімен салыстырып, мағынасын түсіндіреді.
|
№2 аялдама – «Мектеп мұражайы». « Назар сал. Түйіп ал. Ажырат» әдісі
|
Мадақтау, ынталандыру, қол шапалақтау.
|
||||
Рефлексиялық кезең 15 минут |
7 мин |
«Көргенімнен түйгенім» әдісі.
Оқушыларға №1,2 аялдамаларда орындаған тапсырмаларын слайдпен қорғауға тапсырма беремін.
|
1,2 аялдамаларда көргендері мен түйгендерінен слайд жасап қорғайды. |
№3 аялдама – «Мультимедиялық кабинет». «Көргенімнен түйгенім» әдісі. Ноутбокпен жұмыс.
|
Өз кабинеттеріне келіп әр топ басшысы сабақ барысындағы тапсырмаларға сәйкес берілген бағалау бетшесі арқылы өз тобының мүшелерін бағалайды.
|
|||
5 мин |
Сергіту сәті Оқушыларға мюнстернберг әдісімен тапсырма беремін |
Оқушылар сөздердің ішінен тақырыпқа қатысты сөздерді теріп жазады. Қай топ көп сөз тапса, сол топ жеңімпаз болады. |
Сергіту сәті "Мюнстернберг" |
Қол шапалақтау
|
||||
2 мин |
Бағалау парағы арқылы (өзін-өзі бағалау, жұптық бағалау, топтық бағалау) оқушылардың критерийлер бойынша бағалауынан қорытынды бағаны шығарамын. |
Әр топ басшысы өз тобының мүшелерін критериалды бағалап, қорытынды ұпайды шығарады. |
|
|
||||
1 мин |
Тақтаға суреттер ілінеді. Сандық – білімді ойыма тоқыдым. Ет турағыш – білімімді әрі қарай жетілдіруім керек. Қоқыс шелегі – маған бұл білім қажет емес. |
Оқушылар бұл сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып, тақтадағы суреттердің тұсына жапсырып кетеді. |
Рефлексия. «Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?» Стикермен кері байланыс |
|
||||
Үй тапсырмасы |
5 мин |
"Шешендік өнер- ұлттық мұра" тақырыбында эссе жазу.
|
||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
Не сәтті өтті? Неліктен? |
Не сәтсіз өтті? Неліктен? |
Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін? |
|||||
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |